I'm a racing car passing by like lady gadivaquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet beter leren luisteren denk ik...want hij zingt het woord helemaal niet.
Respect, had niet gedacht dat iemand hem had geweten....quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:44 schreef Lienekien het volgende:
Othello en Desdemona?
Whehehe ik dacht dat je hint over Killer Queen ging.quote:
zie hierbovenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:44 schreef Mark_V het volgende:
[..]
I'm a racing car passing by like lady gadiva
Ik vergeef je.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe ik dacht dat je hint over Killer Queen ging.
Wilde net gaan zeggen dat 'ie het wel zong in Don't Stop me now en niet in Killer Queen.
Lees ik nog een keer...staat het er gewoon bij![]()
![]()
Het is ook godiva, freddy kan niet zingen of ik kan niet luisterenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
zie hierboven
Mijn bron geeft wel gewoon "Godiva"
ja godiva of gadiva spreek je bijna hetzelfde uit, daar heb je wel gelijk inquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:49 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, volgens mij is dat gewoon hoe je het uitspreekt.
Hoor maar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ja godiva of gadiva spreek je bijna hetzelfde uit, daar heb je wel gelijk in
beide wordt "gudaiva"
Dat dacht ik ook maar ik was het dus alweer vergetenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:53 schreef Mark_V het volgende:
Naja, ik weet nu voor de rest van mijn leven wie gadiva is, hoe je het schrijft en hoe je het uitspreekt
Precies. Godiva.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:53 schreef Mark_V het volgende:
Naja, ik weet nu voor de rest van mijn leven wie gadiva is, hoe je het schrijft en hoe je het uitspreekt
Mark_V +1quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:53 schreef Mark_V het volgende:
neil diamond
quote:
Zuiplapquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:59 schreef Lienekien het volgende:
Melk, wodka en koffielikeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |