Naast het gemeentehuis ? wat nu dichtgespijkerd is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef Stupide het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat in dat nieuwe cultuurgebouw daar ruimte voor komt. Kan het nu niet bij Artquake?
Artquake is behalve het festival nog veel meer! Zie http://www.artquake.nl/quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Naast het gemeentehuis ? wat nu dichtgespijkerd is?
Eh artquake is toch alleen in de zomer bij floriadepark?![]()
Dat is artquake open air. Artquake zelf kun je workshops volgenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja, naast het gemeentehuis. Dat wordt het nieuwe cultuurgebouw met theater/muziekschool/poppodium via Artquake. Die laatste club heeft ook een 'villa' achter het Polderhuis (langs de Hoofdvaart). Volgens mij kan je daar ook wel oefenen. Voorheen kon het ook wel in de Hoeve geloof ik, maar die is niet meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Jaja En het is weer kermis deze weekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Yesssss het is bijna weer MeerJaZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.meerjazz.nl/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muziek en bier![]()
![]()
![]()
![]()
En Tiethuh![]()
3 jaar geleden was ie echt enorm (serieus) maar hij wordt steeds kleinerquote:Op zondag 17 mei 2009 20:01 schreef murp het volgende:
is het eigenlijk een grote kermis hier?
of 2 draaimolens en een zweefmolen?
Das waar ook ik wist niet dat die ook bezorgdequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:32 schreef oinkoink12 het volgende:
http://www.hapsalons.nl/regio/noord-holland/hoofddorp/sushi/
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef allsystemshalt het volgende:
OMG !!
Actie in de straat![]()
Mijn overburen blijken een plantage te hebben![]()
![]()
Nooit wat van gemerkt !! niks geroken etc.
En er kwamen toch een lading planten uit .... en lampen trafo's afzuiging etc![]()
Ze zijn nu op vakantie die zullen schrikken als ze terugkomen![]()
![]()
![]()
Ze kwamen er achter doordat de automatische besproeing was gaan lekken dus buren klagen wateroverlast en ...
Lol welke straat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef allsystemshalt het volgende:
OMG !!
Actie in de straat![]()
Mijn overburen blijken een plantage te hebben![]()
![]()
Nooit wat van gemerkt !! niks geroken etc.
En er kwamen toch een lading planten uit .... en lampen trafo's afzuiging etc![]()
Ze zijn nu op vakantie die zullen schrikken als ze terugkomen![]()
![]()
![]()
Ze kwamen er achter doordat de automatische besproeing was gaan lekken dus buren klagen wateroverlast en ...
Wederzijds.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:55 schreef usefulidiot_ het volgende:
16 jaar gewoond, ik mis het niet.
quote:
In Nieuw-Vennep in de venneperstraat zit Sushi en zo die is wel lekker.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Kan je in headvillage fatsoenlijke sushi kopen?![]()
En zo ja waar dan?
quote:Op zondag 6 september 2009 18:40 schreef Thomashorst het volgende:
Woon ook in Hoofddorp Toolenburg oost om precies te zijn.
Prima wonen hier hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |