3 jaar geleden was ie echt enorm (serieus) maar hij wordt steeds kleinerquote:Op zondag 17 mei 2009 20:01 schreef murp het volgende:
is het eigenlijk een grote kermis hier?
of 2 draaimolens en een zweefmolen?
Das waar ook ik wist niet dat die ook bezorgdequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:32 schreef oinkoink12 het volgende:
http://www.hapsalons.nl/regio/noord-holland/hoofddorp/sushi/
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef allsystemshalt het volgende:
OMG !!
Actie in de straat![]()
Mijn overburen blijken een plantage te hebben![]()
![]()
Nooit wat van gemerkt !! niks geroken etc.
En er kwamen toch een lading planten uit .... en lampen trafo's afzuiging etc![]()
Ze zijn nu op vakantie die zullen schrikken als ze terugkomen![]()
![]()
![]()
Ze kwamen er achter doordat de automatische besproeing was gaan lekken dus buren klagen wateroverlast en ...
Lol welke straat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef allsystemshalt het volgende:
OMG !!
Actie in de straat![]()
Mijn overburen blijken een plantage te hebben![]()
![]()
Nooit wat van gemerkt !! niks geroken etc.
En er kwamen toch een lading planten uit .... en lampen trafo's afzuiging etc![]()
Ze zijn nu op vakantie die zullen schrikken als ze terugkomen![]()
![]()
![]()
Ze kwamen er achter doordat de automatische besproeing was gaan lekken dus buren klagen wateroverlast en ...
Wederzijds.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:55 schreef usefulidiot_ het volgende:
16 jaar gewoond, ik mis het niet.
quote:
In Nieuw-Vennep in de venneperstraat zit Sushi en zo die is wel lekker.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Kan je in headvillage fatsoenlijke sushi kopen?![]()
En zo ja waar dan?
quote:Op zondag 6 september 2009 18:40 schreef Thomashorst het volgende:
Woon ook in Hoofddorp Toolenburg oost om precies te zijn.
Prima wonen hier hoor
Jou ken ik welquote:Op zondag 6 september 2009 18:40 schreef Thomashorst het volgende:
Woon ook in Hoofddorp Toolenburg oost om precies te zijn.
Prima wonen hier hoor
welke leeftijd is dat dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:42 schreef Kos het volgende:
Iemand een idee wie die personen waren in die auto? Mijn leeftijd, dus ik vraag me dan gelijk af of ik die mensen (vaag) zou kennen.
Fixedquote:
Nee, maar serieus, wat is er nu leuk aan Hoofddorp? Er is niks te doen, veel pubers hangen maar wat op straat. En uitstraling heeft het ook al niet.quote:
Jawel.quote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Stupide het volgende:
Je bent toch niet chronisch negatief over Hoofddorp?
De krant (Oude media)quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:11 schreef Stupide het volgende:
Bron?
Bij de Bosrank? Heb ik nog op school gezetenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef Trannellius het volgende:
Ik woon trouwens in Overbos vlakbij de basisscholen daar
Had ik inderdaad ook gelezen o.a op regioweb ! blijkt dus ook dat in de floriande al tijden glasvezel van kpn te krijgen is! (woon zelf in toolenburg)quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:29 schreef allsystemshalt het volgende:
Idd tijd voor goed nieuws![]()
![]()
Hoofddorpers krijgen supersnelle digitale snelweg
![]()
![]()
![]()
Aha vandaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:29 schreef allsystemshalt het volgende:
Gaaf toch![]()
Alleen de vraag is wat gaat het kosten?
ps nu is er veel politie bij Videoland Toolenburg een stuk of 6 auto's en de boel is afgezet.
Kwam er langs na een rondje joggen rond de plas.
Een Tsunami om de Hoofdorperisering tegen te gaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Alleen een vloedgolf kan Hoofddorp redden...
wat is de sluiproute?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:29 schreef Thomashorst het volgende:
Lekker gezeik dat verkeer de laatste tijd. je komt Hoofddorp bijna niet in !
Vandaag weer ongeluk/storing in de verkeerslichten bij knooppunt de hoek (Mcdonalds) Had gelukkig al een sluiproutegenomen(helaas was ik niet de enige
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |