de wat?!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:39 schreef allsystemshalt het volgende:
Doen de meerbonken nog wat dit jaar?
oh. carnavalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:38 schreef oinkoink12 het volgende:
Dat is onze enorme onbekende carnavalsvereniging murp
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:38 schreef oinkoink12 het volgende:
Dat is onze enorme onbekende carnavalsvereniging murp
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:59 schreef mjh487 het volgende:
Of bij Papa's Beachhouse!
Chill das maar een minuutje of 3 lopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:33 schreef murp het volgende:
[..]
in de zomer.. bij het meer vlakbij toolenburg
Is er een kroeg in Hoofddorp?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:44 schreef Trannellius het volgende:
Komen er hier mensen nog wel eens in de kroeg in Hoofddorp?
voor mij 2quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Chill das maar een minuutje of 3 lopen
Je moet daar ook niet in het weekend heen gaan. maar voor doordeweeks ff met mensen een biertje doen en ouwehoeren is het primaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:52 schreef oinkoink12 het volgende:
Ben een keer vorig jaar weer is in de eersteling geweest, met flugelweekend ofzo, wat een kansloze horkenbende
wel deze kant he?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef allsystemshalt het volgende:
Zo het barst van de tolenburgers hier![]()
*Als jullie het gevoel hebben aangestaard te worden dan kan het kloppen dat ben ikop zoek naar medeFOK!-ers
![]()
ps ik moet wel 7 minuten slenteren voordat ik bij het meertje ben
spammertquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:19 schreef Snuffmob het volgende:
Woot! Er is nu zelfs een heel Toolenburg forum!
op het forum en in de wijk pleinenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:26 schreef allsystemshalt het volgende:
op 't forum of op 't toolenburgsche
oh, dat wist ik nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:38 schreef oinkoink12 het volgende:
Ja,
Wat vinden jullie van de nieuwe disco die half april open gaat op de challenge plek.
Naast het gemeentehuis ? wat nu dichtgespijkerd is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef Stupide het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat in dat nieuwe cultuurgebouw daar ruimte voor komt. Kan het nu niet bij Artquake?
Artquake is behalve het festival nog veel meer! Zie http://www.artquake.nl/quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Naast het gemeentehuis ? wat nu dichtgespijkerd is?
Eh artquake is toch alleen in de zomer bij floriadepark?![]()
Dat is artquake open air. Artquake zelf kun je workshops volgenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja, naast het gemeentehuis. Dat wordt het nieuwe cultuurgebouw met theater/muziekschool/poppodium via Artquake. Die laatste club heeft ook een 'villa' achter het Polderhuis (langs de Hoofdvaart). Volgens mij kan je daar ook wel oefenen. Voorheen kon het ook wel in de Hoeve geloof ik, maar die is niet meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Jaja En het is weer kermis deze weekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Yesssss het is bijna weer MeerJaZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.meerjazz.nl/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muziek en bier![]()
![]()
![]()
![]()
En Tiethuh![]()
3 jaar geleden was ie echt enorm (serieus) maar hij wordt steeds kleinerquote:Op zondag 17 mei 2009 20:01 schreef murp het volgende:
is het eigenlijk een grote kermis hier?
of 2 draaimolens en een zweefmolen?
Das waar ook ik wist niet dat die ook bezorgdequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:32 schreef oinkoink12 het volgende:
http://www.hapsalons.nl/regio/noord-holland/hoofddorp/sushi/
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef allsystemshalt het volgende:
OMG !!
Actie in de straat![]()
Mijn overburen blijken een plantage te hebben![]()
![]()
Nooit wat van gemerkt !! niks geroken etc.
En er kwamen toch een lading planten uit .... en lampen trafo's afzuiging etc![]()
Ze zijn nu op vakantie die zullen schrikken als ze terugkomen![]()
![]()
![]()
Ze kwamen er achter doordat de automatische besproeing was gaan lekken dus buren klagen wateroverlast en ...
Lol welke straat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef allsystemshalt het volgende:
OMG !!
Actie in de straat![]()
Mijn overburen blijken een plantage te hebben![]()
![]()
Nooit wat van gemerkt !! niks geroken etc.
En er kwamen toch een lading planten uit .... en lampen trafo's afzuiging etc![]()
Ze zijn nu op vakantie die zullen schrikken als ze terugkomen![]()
![]()
![]()
Ze kwamen er achter doordat de automatische besproeing was gaan lekken dus buren klagen wateroverlast en ...
Wederzijds.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:55 schreef usefulidiot_ het volgende:
16 jaar gewoond, ik mis het niet.
quote:
In Nieuw-Vennep in de venneperstraat zit Sushi en zo die is wel lekker.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Kan je in headvillage fatsoenlijke sushi kopen?![]()
En zo ja waar dan?
quote:Op zondag 6 september 2009 18:40 schreef Thomashorst het volgende:
Woon ook in Hoofddorp Toolenburg oost om precies te zijn.
Prima wonen hier hoor
Jou ken ik welquote:Op zondag 6 september 2009 18:40 schreef Thomashorst het volgende:
Woon ook in Hoofddorp Toolenburg oost om precies te zijn.
Prima wonen hier hoor
welke leeftijd is dat dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:42 schreef Kos het volgende:
Iemand een idee wie die personen waren in die auto? Mijn leeftijd, dus ik vraag me dan gelijk af of ik die mensen (vaag) zou kennen.
Fixedquote:
Nee, maar serieus, wat is er nu leuk aan Hoofddorp? Er is niks te doen, veel pubers hangen maar wat op straat. En uitstraling heeft het ook al niet.quote:
Jawel.quote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Stupide het volgende:
Je bent toch niet chronisch negatief over Hoofddorp?
De krant (Oude media)quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:11 schreef Stupide het volgende:
Bron?
Bij de Bosrank? Heb ik nog op school gezetenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef Trannellius het volgende:
Ik woon trouwens in Overbos vlakbij de basisscholen daar
Had ik inderdaad ook gelezen o.a op regioweb ! blijkt dus ook dat in de floriande al tijden glasvezel van kpn te krijgen is! (woon zelf in toolenburg)quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:29 schreef allsystemshalt het volgende:
Idd tijd voor goed nieuws![]()
![]()
Hoofddorpers krijgen supersnelle digitale snelweg
![]()
![]()
![]()
Aha vandaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:29 schreef allsystemshalt het volgende:
Gaaf toch![]()
Alleen de vraag is wat gaat het kosten?
ps nu is er veel politie bij Videoland Toolenburg een stuk of 6 auto's en de boel is afgezet.
Kwam er langs na een rondje joggen rond de plas.
Een Tsunami om de Hoofdorperisering tegen te gaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Alleen een vloedgolf kan Hoofddorp redden...
wat is de sluiproute?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:29 schreef Thomashorst het volgende:
Lekker gezeik dat verkeer de laatste tijd. je komt Hoofddorp bijna niet in !
Vandaag weer ongeluk/storing in de verkeerslichten bij knooppunt de hoek (Mcdonalds) Had gelukkig al een sluiproutegenomen(helaas was ik niet de enige
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |