abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43873208
Vorige deeltjes:
Ons nieuwe stekkie
't nwe stekkie deel 2
ons stekkie dl 3 - nu met keuken
quote:
Op woensdag 8 november 2006 07:37 schreef Danny het volgende:

[..]

klopt
maar serieus; de bouwvergunning is binnen en eigenlijk zou afgelopen maandag begonnen zijn met de opbouw, maar dat is uitgesteld met 3 a 4 weken op verzoek van de aannemer. Buiten wat gordijnen e.d. is er niet zoveel nieuws te melden. We hebben een bankstel en we zitten nog te wachten op de rest van de meubels.
Van de zomer hebben we weinig tot niets gedaan. We zijn op vakantie geweest, de kinderen en wijzelf zijn ziek geweest en er hebben zich wat drama's in de straat voltrokken. Dat in combinatie met belachelijk hoge temperaturen en een vloer die nog 3 keer opnieuw gedaan is heeft ervoor gezorgd dat we verder niet erg zijn opgeschoten.
Zodra de meubels er zijn en we onze spullen in plaats van in dozen ook daadwerkelijk gewoon netjes in kasten kwijt kunnen en de opbouw voltooiing nadert zullen we weer een stuk harder opschieten.
was de laatste post..
Het was nog helemaal mijn plan niet om nu al een volgend deeltje te openen, nog niet alle meubels zijn er en de aannemer is nog niet begonnen op het dak. Op wat behang en verfwerk na is er dus steeds niet echt een update te geven, behalve.....

We hebben deze week de schouw afgebouwd

Er is heel wat tijd over heen gegaan voor we precies wisten hoe we het nou zouden aanpakken, maar na een paar nachten tekenen, denken, de slaap negerend nog meer schetsen hebben we dit er van kunnen maken en ben er zeer happy mee, (zal later vandaag nog even een dagfoto maken)

toen we hem kochten:

tijdens

en na een eerste grove ombouw van mdf waar we weken tegen aangekeken hebben (en daarmee alleen voor voor het eerste oog en de kinderhandjes de troep, stenen en gruis verbergden) is het nu dit

[ Bericht 4% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 15:27:28 ]
  zaterdag 25 november 2006 @ 09:11:51 #2
154392 Vodkat
Honda V4 Power
pi_43873466
mooie schouw!

Moet voor de onze ook nog wat verzinnen ....

hebben jullie een gas/electrisch/gel of echt houtvuur ?
pi_43873493
gas, zo te zien aan de foto,
hebben wij ook, is handig, afstandbediening erbij, vanaf de bank aanzetten
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
  zaterdag 25 november 2006 @ 09:21:19 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43873508
Oh leuk, een update!

Mooi geworden!
pi_43873572
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 09:11 schreef Vodkat het volgende:
mooie schouw!

Moet voor de onze ook nog wat verzinnen ....

hebben jullie een gas/electrisch/gel of echt houtvuur ?
gel, waarbij de potten bij deze erg ver naar achteren staan waardoor je voorin nog wat echt hout kan leggen zonder brandgevaar en zicht op de lelijke potten en nepblokken

Overdag hebben we over de potten een door de helft gezaagd stammetje liggen om het zicht te ontnemen op de potten.

[ Bericht 3% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 15:28:14 ]
  zaterdag 25 november 2006 @ 09:33:42 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43873599
Slim gedaan!
pi_43873862
Chique
  Admin zaterdag 25 november 2006 @ 10:51:33 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_43874335
tvp
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_43877419
Mooie schouw, Knor! Die vakjes voor het hout op de vloer zijn ook leuk!

En wat heb je het leuk gedecoreerd met die grote spiegel, hout en véél kaarsen. Heel sfeervol

handig ook voor Zwarte Piet volgende week, die kan de cadeautjes zo door de schoorsteen gooien
Eeuwig vijfentwintig
pi_43882568
Mooi zeg!
Ook erg mooi opgelost zo!
  Milf zaterdag 25 november 2006 @ 19:12:38 #11
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43884829
Mooi hoor die schouw!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_43888941
Mooi gedaan en compleet met de (grote) spiegel en alle aankleding.

Om van de zooi af te zijn, brand ik vaker waxinelichtjes in rode glaasjes in de open haard.
En een grote mand met haardhout ernaast !!
pi_43890048
Wat een goed idee, ziet er heel warm uit
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44052232
foto's zijn dood bij mij.
pi_44059055
foto's zijn al bijna een week dood en blijven voorlopig ook nog dood Heb de wc inmiddels ook verder afgekliederd maar ook die foto's kan ik nog niet laten zien, heeft te maken met een van de fokservers waar ze dus op staan.. helaas dus en wordt het weer verder wachten
  Admin vrijdag 1 december 2006 @ 18:47:10 #16
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_44062313
Naar ik heb begrepen wordt er vandaag aan de backups van de overleden server gewerkt. kans is vrij groot dat het vanavond of morgen dus opgelost wordt.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_44255408
ja ik kan weer foto's laten zien

We hebben dus de wc aangepakt, ff het geheugen opfrissen waar het allemaal mee begon:

De vorige bewoners hadden de wc vergroot door een stuk gang erbij te trekken en een nieuwe doorgang te maken naar de woonkamer (welke toen nog in tweeen was gesplitst. Aangezien wij een open keuken wouden in de voorkamer, moest de doorgang anders, tijdens wat voorzichtig breekwerk om te zien hoe alles was gebouwd kwamen we een aangename verassing tegen, de oude oorspronkelijke deur en doorgang van gang naar woonkamer:

vanuit de woonkamer genomen:

vanuit de deuropening van de wc genomen, na het wegbreken van de tegels in de wc bleek het gang gedeelte wat ze er bij getrokken hadden gelukkig ook nog de granieten vloer te zitten zodat we inderdaad de doorgang weer konden herstellen.

doorgang naar de woonkamer dicht, nieuwe doorgang open

na een zoektocht een enigzins bijpassende deur te vinden van een afwijkende maat voor de wc kwamen we thuis uit a/dam met deze

alle vloertegels eruit, nieuwe erin, alle plastic schroten eruit en behangetje op de muur en nieuwe schroten en wat laagjes verf later

De bobbels zijn overigens hier op de foto duidelijker aanwezig dan in het echt, waarschijnlijk was het toen nog te nat allemaal
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:52:10 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44256012
Gaaf!
Is dat foto behang? Of ben je zo creatief aan het schilderen geweest?

Die bloem op de deur is ook echt supermooi!
pi_44256097
mooie schouw
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_44256400
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf!
Is dat foto behang? Of ben je zo creatief aan het schilderen geweest?

Die bloem op de deur is ook echt supermooi!
plak bloemen van de ikea
pi_44257686
Erg leuk die wc zo
pi_44413470
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:03 schreef knorretje het volgende:

[..]

plak bloemen van de ikea
En die toiletrolhouder?
Inspiratieloos!
pi_44415849
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:41 schreef it_was_me het volgende:

[..]

En die toiletrolhouder?
ook ikea

(lektuurbak)
pi_44446888
zo wat mooi zeg die bloem op de deur , bij welke afdeling hebben ze die bloem ?
pi_44446969
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 05:19 schreef Charisma het volgende:
zo wat mooi zeg die bloem op de deur , bij welke afdeling hebben ze die bloem ?
bij de lijsten, schilderijen, posters enzo maar je moet er wel ff naar zoeken, ben nu bij verschillende vestigingen geweest en zag ze telkens niet in een oogopslag liggen (ze hebben ook nog iets met een witte bloem en iets geheel groen geloof ik)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')