Nee, kan niet!quote:Op zaterdag 25 november 2006 06:27 schreef Hanzel_lane het volgende:
hallo medefokkers, alles goed?
zonet, jajajaaa, heb ik gekloot met een meisje, mooi! zij had haar stringetje aan, ik een boxer, mooi!
ik kwam klaar....
kan ze zwanger zijn?
dat was mijn vraag, het ziet er nonchalant uit maar het is seireus...
bedankt
Nou, dit:quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:49 schreef Slarioux het volgende:
Dude... Wat is er nou precies voorgevallen dan? Ik kan niet echt chocola maken van je verhaal.
Ja ok, maar als je samen belletje gaat trekken (haha hij zei trekken) bij zijn huisgenootjes in het pand, en hij komt klaar is er weinig aan de handquote:Op zaterdag 25 november 2006 08:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dit:
zonet, jajajaaa, heb ik gekloot met een meisje, mooi! zij had haar stringetje aan, ik een boxer, mooi!
ik kwam klaar....
Hier spreekt duidelijk een ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 25 november 2006 08:57 schreef Vampier het volgende:
TS Lijkt te stom om zicht voort-te-planten.
Probleem (en problemen) opgelost.
Uh.. wel eens om je heen gekekenquote:Op zaterdag 25 november 2006 08:57 schreef Vampier het volgende:
TS Lijkt te stom om zicht voort-te-planten.
Probleem (en problemen) opgelost.
Iddquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:25 schreef greatgonzo het volgende:
ze kan alleen zwanger zijn als zij een boxer aanhad, en jij een string...
je zit dus goed, vrind...
Dat reken ik ook goed!quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:30 schreef greatgonzo het volgende:
moet die over z'n vriendin pissen
maak um wakker en vertel hem dat hij het hier moet komen vertellenquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:34 schreef Hanzel_lane het volgende:
hehe ik ben wakker en lees ditik denk dat hij droog heeft geneukt ofzo en dus in zn boxer is klaar gekomen
kan ik hem gerust stellen?
als die z'n leuter onder zwakstroom had gezet, hadden we minder problemen gehad..quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:08 schreef nietzman het volgende:
Oeps, die is zwanger. Stop maar snel met je zwakstroom-opleiding en ga maar tuintjes schoffelen, alimentatie is prijzig tegenwoordig.
beter voor de menschheidquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ze is niet zwanger, hij is toch toen hij 3 jaar oud was preventief gecastreerd dus niks aan de hand
we?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:47 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
als die z'n leuter onder zwakstroom had gezet, hadden we minder problemen gehad..
Jij hebt ook niet veel nodig he?quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:53 schreef yvonne het volgende:
ik kwam klaar....
Neeeeeee, gaat door z'n broek heen en zo hup in d'r flamoesquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:34 schreef Hanzel_lane het volgende:
hehe ik ben wakker en lees ditik denk dat hij droog heeft geneukt ofzo en dus in zn boxer is klaar gekomen
kan ik hem gerust stellen?
JIj hebt de wijn ook weer gevonden geloof ik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeee, gaat door z'n broek heen en zo hup in d'r flamoes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |