Klopt, dit is geheel volgens het staatsprotocol (gebaseerd op de joods-christelijke traditie) zoals Geert Wilders het wil invoeren.quote:Op zaterdag 25 november 2006 06:27 schreef Hare het volgende:
Ik neem aan dat dit de standaardvolgorde is
ha-ha.quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:43 schreef knowall het volgende:
[..]
Klopt, dit is geheel volgens het staatsprotocol (gebaseerd op de joods-christelijke traditie) zoals Geert Wilders het wil invoeren.
ha-ha.quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:46 schreef beestjuh het volgende:
Niet dat ik er ervaring mee heb, hoor.
Ik stel me nu zo'n losse brandspuit voor die zwaaiend door de kamer sperma rondspuitquote:Op zaterdag 25 november 2006 06:27 schreef Hare het volgende:
Bij de seks bij mij is het 8 van de 10 keer het geval dat ik mijn vriendin eerst laat klaarkomen aangezien het zo'n bende wordt als ik klaarkom.
Okay, dank. Ik heb me net bijna verslikt van het lachen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:43 schreef knowall het volgende:
[..]
Klopt, dit is geheel volgens het staatsprotocol (gebaseerd op de joods-christelijke traditie) zoals Geert Wilders het wil invoeren.
Zijn eerste jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 08:41 schreef tonks het volgende:
Heb je vanavond een date ofzo Hare?
Je planned sex?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:27 schreef Darkwolf het volgende:
In mijn geval is het altijd ladies first.
Soms mag ik eerst, maar dat is meestal met een vluggertje of een spontaan moment.
Maar dit komt zelden voor.
Dat ze bij jou niet klaar komen wil niet zeggen dat vrouwen bij niemand klaar komenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:56 schreef DOGMAN het volgende:
alsof vrouwen klaar kunnen komen...
maar wel braaf dat jullie wachten tot ze het sein faked omdat ze je allang meer dan zat is
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:56 schreef DOGMAN het volgende:
maar wel braaf dat jullie wachten tot ze het sein faked omdat ze je allang meer dan zat is
"dan doe je iets niet goed" keepin the myth alive?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou dan doe je iets niet goed, hoelang istie eigenlijk?
![]()
dat de natuur het zo heeft geregeld dat mannen om hoog frequent te insemineren plezier aan sex beleven en jullie slechts een pratende eierschaal zijn, is kennelijk zo zuur, dat jullie middels sprookjes en vuige insinuaties ook de mannen het plezier willen onthoudenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat ze bij jou niet klaar komen wil niet zeggen dat vrouwen bij niemand klaar komen.
Mijn vriendin zegt soms na 2-3x "faken" dat ik nu wel een keer aan de beurt ben, ik ben dan zeker gewoon traag van begrip?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:56 schreef DOGMAN het volgende:
om het feest compleet te maken verzin jij er ook nog even een vriendin bijquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:14 schreef TR08 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt soms na 2-3x "faken" dat ik nu wel een keer aan de beurt ben, ik ben dan zeker gewoon traag van begrip?Ze stopt vaak wel veel moeite in het faken trouwens als ik jou moet geloven.
Alhoewel ik eigenlijk altijd wel eerst klaarkom omdat dat niet zo moeilijk is, zeker niet met neuken vind ik het geen pre om eerst klaar te moeten komen, hij mag ook best eerst, maar vind het wel aardig als hij het daarna nog even afmaakt voor mequote:Op zaterdag 25 november 2006 06:27 schreef Hare het volgende:
Bij de seks bij mij is het 8 van de 10 keer het geval dat ik mijn vriendin eerst laat klaarkomen aangezien het zo'n bende wordt als ik klaarkom.
Soms vind ik dit wel jammer aangezien je dan zeg maar een vast patroon volgt bij de seks. Toch vind ik het ook niet echt smakelijk om zelf eerst klaar te komen, aangezien het sperma eerst opgeruimd moet worden (nee, mijn vriendin slikt niet) of ik haar niet meer voluit kan beffen.
Ik neem aan dat dit de standaardvolgorde is (ik heb het zo bij al mijn vriendinnen gedaan), maar zijn er mensen die hier anders mee omgaan?
Het spijt me afschuwelijk dat je onderdoet voor de vrouw in zijn algemeenheid als man zijnde en dat je zo'n afschuwelijke slechte minnaar bent dat je je dames niet kan plezieren, maar vrouwen hebben meer mogelijkheden op orgasme gebied en het is aangetoont dat het orgasme van de vrouw dieper is en langer duurt(met dieper wordt bedoeld, meer delen van de hersenen actief, alles slaat op tilt in tegenstelling tot bij de man).quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
dat de natuur het zo heeft geregeld dat mannen om hoog frequent te insemineren plezier aan sex beleven en jullie slechts een pratende eierschaal zijn, is kennelijk zo zuur, dat jullie middels sprookjes en vuige insinuaties ook de mannen het plezier willen onthouden
jammer, jullie zouden tevreden en trots moeten zijn op het feit dat jullie gemaakt zijn om ons nageslacht te bare
Laat dat pauper ventje toch, het is of iemand die de boel op stelten zet of iemand die niet helemaal tof isquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Het spijt me afschuwelijk dat je onderdoet voor de vrouw in zijn algemeenheid als man zijnde en dat je zo'n afschuwelijke slechte minnaar bent dat je je dames niet kan plezieren, maar vrouwen hebben meer mogelijkheden op orgasme gebied en het is aangetoont dat het orgasme van de vrouw dieper is en langer duurt(met dieper wordt bedoeld, meer delen van de hersenen actief, alles slaat op tilt in tegenstelling tot bij de man).
Het is wel voorspelbaar in de meeste gevallen ja.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:46 schreef NanKing het volgende:
Je planned sex?
sokquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:52 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Laat dat pauper ventje toch, het is of iemand die de boel op stelten zet of iemand die niet helemaal tof is.
Maar over dat het zo'n rommel geeft en dat beffen na klaarkomen in haar niet fris zou zijn, kom dan niet in der maar op haar buik/borsten/billen. Shirt/Handdoek/sok ofzo er langs en likken maar!![]()
Dat gaat toch prima?quote:Op zaterdag 25 november 2006 06:27 schreef Hare het volgende:
Soms vind ik dit wel jammer aangezien je dan zeg maar een vast patroon volgt bij de seks. Toch vind ik het ook niet echt smakelijk om zelf eerst klaar te komen, aangezien het sperma eerst opgeruimd moet worden ... of ik haar niet meer voluit kan beffen.
Ow wacht het fenomeen "vriendin" bestaat bij jou natuurlijk ook niet. Vrouwen poepen zeker ook niet in jouw wereld?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:20 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
om het feest compleet te maken verzin jij er ook nog even een vriendin bij![]()
Dank je, ik heb in een deuk gelegen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:43 schreef knowall het volgende:
[..]
doe normaalquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:16 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
"dan doe je iets niet goed" keepin the myth alive?
in jouw bijzijn steeds kleiner
*PROEST*quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:43 schreef knowall het volgende:
[..]
Je kan het andersom doen, maar dan moet je niet vies van jezelf zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2006 06:27 schreef Hare het volgende:
Soms vind ik dit wel jammer aangezien je dan zeg maar een vast patroon volgt bij de seks. Toch vind ik het ook niet echt smakelijk om zelf eerst klaar te komen, aangezien het sperma eerst opgeruimd moet worden (nee, mijn vriendin slikt niet) of ik haar niet meer voluit kan beffen.
Ik neem aan dat dit de standaardvolgorde is (ik heb het zo bij al mijn vriendinnen gedaan), maar zijn er mensen die hier anders mee omgaan?
maar je hebt wel gelijk!quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:46 schreef beestjuh het volgende:
[..]
ha-ha.
Ik denk toch dat het bij de meeste stellen meestal zo werkt om dezelfde redenen die jij aandraagt. Daarbij heeft een vrouw meer tijd nodig om op te warmen, dus als jij eerst klaar zou komen (en daarvan bijgekomen bent) moet je haar weer helemaal opwarmen.
Niet dat ik er ervaring mee heb, hoor.
Ik ben niet vies van mezelf hoor, een vinger door mijn eigen lichaamssappen halen vind ik echt geen probleem. Maar haar uitgebreid te gaan zitten beffen vind ik net een tikkeltje te ver gaanquote:Op woensdag 29 november 2006 12:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je kan het andersom doen, maar dan moet je niet vies van jezelf zijn.
Je kan ook eerst neuken, nog eens neuken en dan nog wat neuken en dan pas haar naar een hoogtepunt toe werken, waarna je zelf nog even magquote:Op woensdag 29 november 2006 14:25 schreef bokkiej het volgende:
Pfft gewoon niet zeiken man.
Als jij haar eerst klaar laat komen en daarna dr gaat neuken is het voor de dame nog minder lekker ook.
??????????????????????????quote:Op woensdag 29 november 2006 14:25 schreef bokkiej het volgende:
Pfft gewoon niet zeiken man.
Als jij haar eerst klaar laat komen en daarna dr gaat neuken is het voor de dame nog minder lekker ook.
Haha. Inderdaad nooit iets van gemerkt. Ik kom vaak als eerste én als laatste klaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:24 schreef erodome het volgende:
[..]
??????????????????????????
Oh, is dat zo?
bij mij welquote:Op woensdag 29 november 2006 16:24 schreef erodome het volgende:
[..]
??????????????????????????
Oh, is dat zo?
Dat had ik dus zo niet gepikt.........quote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef longinus het volgende:
Vrouwen altijd eerst, ze kunnen immers meerdere keren.
Maar ik ben ook eens een vrouwtje tegengekomen die na het klaarkomen haar broek weer aantrok, bedankte en naar huis ging.
Dat had ik niet zien aankomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |