abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43903509
quote:
Op zondag 26 november 2006 08:26 schreef draaijer het volgende:
Gewoon stoppen met die sport. Hooligans zijn geen mensen. Het zijn zielige beestjes uit een zielig milieu met 2 hersencellen die ook nog alleen maar geprogrammeerd staan om te rellen.
Wat een zielige emotie bij die gasten. Het is een sport, geen manier van leven!
Ik heb je toch gezegd dat je van die rooie pilletjes af moet blijven, alleen die blauwe mag je nemen, luister gotverdomme dan es een keer.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 27 november 2006 @ 09:31:11 #52
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_43921572
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 07:01 schreef Vampier het volgende:
Fransen... net zo erg als Nederlanders. Hier in de US kun je tenminste fatsoenlijk naar een game toe.
In Amerika heb je dan ook geen echte aanleiding nodig voor een schietpartij..

Boze menigte New York eist opheldering schietpartij
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_43922158
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 07:01 schreef Vampier het volgende:
Fransen... net zo erg als Nederlanders. Hier in de US kun je tenminste fatsoenlijk naar een game toe.
Niet te vergelijken. En in NL kun je ook prima naar een wedstrijd toe. En ja, ook in de VS gebeurt wel eens wat.

Nog meer 13-in-een-dozijn, voorgekauwde, vooringenomen, ik-heb-de-klok-wel-horen-luiden reacties?
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 08:57 schreef Colnago het volgende:
De politici zijn weer eens geschokt en ondertussen mogen alle voetbalclubs lekker doorvoetballen.
Het kost kapitalen aan politie inzet (die wij als burgers door de week weer moeten missen) en het is een ondermijning van het veiligheidgevoel van de burgers maar niemand mag aan het heilige voetbal komen.
Ik zou het heel anders aanpakken, na een rel van "supporters" gaat de betrokken voetbalclub de rest van het jaar dicht.
Waarna de club naar de rechter stapt. Wettelijk gezien is dit vooralsnog absoluut onmogelijk. Altijd genieten, dit soort topics. Iedereen die nog nooit in een stadion is geweest draagt z'n eigen drolletje bij

Overigens heb ik niets op met extreem rechts. Dus gauw begraven en dan een lekker kopje koffie.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_72478904
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 08:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
In de VS bestaan zeker Ghetto War Zones zoals in Frankrijk. Het voordeel van de VS is dat deze door het economische model controleerbaar blijven en die in Frankrijk alleen in aantal zullen toenemen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 6 september 2009 @ 05:45:55 #55
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72478967
Zeker on PCP? Een kick van 3 jaar
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72482283
quote:
Op zondag 6 september 2009 05:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Thread-necromancy van de bovenste plank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')