quote:
Op zaterdag 25 november 2006 07:01 schreef Vampier het volgende:Fransen... net zo erg als Nederlanders. Hier in de US kun je tenminste fatsoenlijk naar een game toe.
Niet te vergelijken. En in NL kun je ook prima naar een wedstrijd toe. En ja, ook in de VS gebeurt wel eens wat.
Nog meer 13-in-een-dozijn, voorgekauwde, vooringenomen, ik-heb-de-klok-wel-horen-luiden reacties?
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 08:57 schreef Colnago het volgende:De politici zijn weer eens geschokt en ondertussen mogen alle voetbalclubs lekker doorvoetballen.
Het kost kapitalen aan politie inzet (die wij als burgers door de week weer moeten missen) en het is een ondermijning van het veiligheidgevoel van de burgers maar niemand mag aan het heilige voetbal komen.
Ik zou het heel anders aanpakken, na een rel van "supporters" gaat de betrokken voetbalclub de rest van het jaar dicht.
Waarna de club naar de rechter stapt. Wettelijk gezien is dit vooralsnog absoluut onmogelijk. Altijd genieten, dit soort topics. Iedereen die nog nooit in een stadion is geweest draagt z'n eigen drolletje bij
Overigens heb ik niets op met extreem rechts. Dus gauw begraven en dan een lekker kopje koffie.