Ik kom net binnenquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beetje laat, gebeurt al een tijdje, jammer genoeg want andersom gebeurt het niet (in deze mate)
nee ze hebben net flauwe moppen getapt en zijn net gaan slapen. Voor morgen zeker, ik verwacht morgen wel een feest.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:40 schreef Nostalgist het volgende:
Is er nog iets spannends gebeurt ? (Dit is voor mij ook nieuw; posten in de nacht...)
Mee eens hoor. VOL-discussie, voor zover daar sprake van was, is trouwens al achter de rugquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kom net binnen
En ik ben niet streng WA. De VOL/FOK-discussie slaat gewoon nergens op.
En er zijn SC-topics. Laten we het nou gewoon gezelllig houden de laatste dagen.
Met discussies over wat er gebeurd in het BB-huis heb ik geen problemen.
De VOL/FOK discussie slaat ook nergens op, zijn 2 verschillende fora die prima naast elkaar levenmaar ga elkaar dan niet afbranden..... het is nog maar 3 dagen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kom net binnen
En ik ben niet streng WA. De VOL/FOK-discussie slaat gewoon nergens op.
En er zijn SC-topics. Laten we het nou gewoon gezelllig houden de laatste dagen.
Met discussies over wat er gebeurd in het BB-huis heb ik geen problemen.
Ik durf alleen wat over die gek te zeggen als hij al naar bed is.... vals alarmquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh nou gewoon, stream COS #549
Verstandig en slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:28 schreef Nostalgist het volgende:
Nou op de streams is niets te zien, dus ik ga ook maar weer eens slaapzand zoeken.....
Waar heb jij het over en waar is het te lezenquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:57 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat je veel moet kunnen zeggen, maar kale kankeregbert vind ik dan wel weer een beetje overdreven
Als je nou zegt die kale kutverkrachter, ok![]()
Je zit hier verkeerdquote:Op zaterdag 25 november 2006 04:59 schreef roeland303 het volgende:
goeie morreguh!!!!
Hoi Roel, woon jij ook nog in Rotterdam?quote:Op zaterdag 25 november 2006 04:59 schreef roeland303 het volgende:
goeie morreguh!!!!
Er is er pas 1 weg en dat is watje Etiennequote:Op zaterdag 25 november 2006 05:08 schreef roeland303 het volgende:
zijn al die oud bewoners er al?
Laatste week nu is wel hoogtepunt, goede zet van Hummie, nu knalt het wel, zeker met Egbert en Etienne, die laatste is ook weggegaan maar zijn vader Marcel is gisteren alsnog in het huis gekomen dus kan nog gaan knallen/rellenquote:Op zaterdag 25 november 2006 05:10 schreef roeland303 het volgende:
en?? BB6, extreem kort samengevat?
Ik had dienst op de Kralingse Zoom, en heb je gemist, jammer.quote:Op zaterdag 25 november 2006 05:09 schreef roeland303 het volgende:
vandaag nog met de metro van kralingse zone naar dijkzicht gereisd....
Omdat ik late dienst heb gehad en heb, goed samengevat door BB zelf en de uitzendingen verbergen volgens mij weinigquote:Op zaterdag 25 november 2006 05:10 schreef roeland303 het volgende:
en?? BB6, extreem kort samengevat?
Nee Milica en Marcel konden niet eerder van wege hun werkquote:Op zaterdag 25 november 2006 05:15 schreef roeland303 het volgende:
Kl;inkt goed....doe ik!
zijn ze niet allemal tegelijk in het huis gekomen?
Bijna allemaal, op 2 na, dat zijn Milica (de dochter van Hilde) en Marcel (de vader van Etienne)quote:Op zaterdag 25 november 2006 05:15 schreef roeland303 het volgende:
Kl;inkt goed....doe ik!
zijn ze niet allemal tegelijk in het huis gekomen?
Helemaal nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 05:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh, was er een wedstijd gaande![]()
En ook Henk welterustenquote:
Ja en ik moet werken en alc. vrij voor mijn werk (Slappe opmerking Bong)quote:Op zaterdag 25 november 2006 05:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ook Henk welterusten![]()
Zie je vandaag wel als het feest gaat beginnen in BB (al ben ik dan alc. vrij)
Goedemorgen Berneyquote:Op zaterdag 25 november 2006 08:26 schreef berney het volgende:
Goedemorgen de ochtenploeg is wakker. wat een nachtbrakers zijn jullie zeg
Ik doorstreepte de zin perongeluk, ben nog niet helemaal wakker pullup.quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Goedemorgen Berney![]()
Ik heb even bijgelezen maar er is niet veel gebeurd vannacht
Omdat er meel in ligtquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:38 schreef berney het volgende:
De zusjes verschonen het bed nog even voor die paar dagen.
Ik moet eerst beter lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |