Aldi,quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:23 schreef Addi het volgende:
Bommie, hij heeft en naam en heet Egbert, het feit dat hij kaal is is niet abnormaal, het gaat hier om de karakters.
Agree 100%quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aldi,
Zijn naam boeit me niet, zijn karakter allerminst, ware het niet dat ik een pleurishekel aan zulke hypocriete zakken hooi heb!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
Er zijn opeens drie COSsen. Maar dit was echt de eerste![]()
Mooiquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:27 schreef versabommie het volgende:
@WA over historische post: Arneaux en ik hebben de strijdbijl vorige week al vet begraven![]()
Ja schat we nemen jou.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
Er zijn opeens drie COSsen. Maar dit was echt de eerste![]()
die had ik pas 2649263 keer gehoordquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:28 schreef ruby het volgende:
Nou, dan vertel ik nog maar een mop. Die heb ik dus op tv gehoord vanavond.
Hoe heet een haan met een handtasje?
Een kippenpoot.
Broehabroeha.
Uiteraard maar met 1 motief: bij jou in je broekie komenquote:
Zo, jij kijkt naar interessante programma's, zegquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:28 schreef ruby het volgende:
Nou, dan vertel ik nog maar een mop. Die heb ik dus op tv gehoord vanavond.
Hoe heet een haan met een handtasje?
Een kippenpoot.
Broehabroeha.
het is groen en geel en het vreet balletjes:?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
die had ik pas 2649263 keer gehoord![]()
Niet waar. Dat kan niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
die had ik pas 2649263 keer gehoord![]()
Zie antwoord op Coosquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uiteraard maar met 1 motief: bij jou in je broekie komen![]()
Deze mop flitste voorbij in een voorstukje.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo, jij kijkt naar interessante programma's, zeg![]()
Ado Den Haag?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
het is groen en geel en het vreet balletjes:?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aldi,
Zijn naam boeit me niet, zijn karakter allerminst, ware het niet dat ik een pleurishekel aan zulke hypocriete zakken hooi heb!
Ik noem jou ook niet stommie, noem mij niet Aldi?quote:
neuh....groen geel ballevretertje!quote:
eerst leren quoten Aldi!quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:33 schreef Addi het volgende:
[..]
[..]
Ik noem jou ook niet stommie, noem mij niet Aldi?
En je had 5 minuten nodig om deze paar woordjes in de juiste volgorde te zetten?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:33 schreef Addi het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dat als een compliment beschouwen, is een goede winkel/supermarktquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:33 schreef Addi het volgende:
[..]
[..]
Hoera!quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:35 schreef Day het volgende:
deze blijft open!
alday!quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:35 schreef Day het volgende:
deze blijft open!
Ik vond die van mij leukerquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh....groen geel ballevretertje!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:35 schreef Day het volgende:
deze blijft open!
Truste versaquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:36 schreef versabommie het volgende:
ik ben er weg van, truste mensen!
en remember: fuck die kale knakkert!
Ja zo is stommie, Addi... kijk uit anders wordt je hier als nono/newbie behandeld en vlieg je eruitquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:33 schreef Addi het volgende:
[..]
[..]
ja netquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:38 schreef Nostalgist het volgende:
Ze slapen allemaal toch ?
Wat ben je strengquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:37 schreef Day het volgende:
Mensen, hier geen SC a.u.b.!
Als jullie hier toch willen blijven posten, dan maar discussies over BB!
Edit: en VOL-bashen is ook verboden!![]()
Beetje laat, gebeurt al een tijdjequote:Op zaterdag 25 november 2006 02:37 schreef Day het volgende:
Wat ben je weer strengquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:37 schreef Day het volgende:
ja en er staat een kast open in de gangquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:39 schreef mazaru het volgende:
de plantjes staan er goed bij
Niet echt veelquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:40 schreef Nostalgist het volgende:
Is er nog iets spannends gebeurt ? (Dit is voor mij ook nieuw; posten in de nacht...)
Ik kom net binnenquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beetje laat, gebeurt al een tijdje, jammer genoeg want andersom gebeurt het niet (in deze mate)
nee ze hebben net flauwe moppen getapt en zijn net gaan slapen. Voor morgen zeker, ik verwacht morgen wel een feest.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:40 schreef Nostalgist het volgende:
Is er nog iets spannends gebeurt ? (Dit is voor mij ook nieuw; posten in de nacht...)
Mee eens hoor. VOL-discussie, voor zover daar sprake van was, is trouwens al achter de rugquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kom net binnen
En ik ben niet streng WA. De VOL/FOK-discussie slaat gewoon nergens op.
En er zijn SC-topics. Laten we het nou gewoon gezelllig houden de laatste dagen.
Met discussies over wat er gebeurd in het BB-huis heb ik geen problemen.
De VOL/FOK discussie slaat ook nergens op, zijn 2 verschillende fora die prima naast elkaar levenmaar ga elkaar dan niet afbranden..... het is nog maar 3 dagen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kom net binnen
En ik ben niet streng WA. De VOL/FOK-discussie slaat gewoon nergens op.
En er zijn SC-topics. Laten we het nou gewoon gezelllig houden de laatste dagen.
Met discussies over wat er gebeurd in het BB-huis heb ik geen problemen.
Ik durf alleen wat over die gek te zeggen als hij al naar bed is.... vals alarmquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh nou gewoon, stream COS #549
Verstandig en slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:28 schreef Nostalgist het volgende:
Nou op de streams is niets te zien, dus ik ga ook maar weer eens slaapzand zoeken.....
Waar heb jij het over en waar is het te lezenquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:57 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat je veel moet kunnen zeggen, maar kale kankeregbert vind ik dan wel weer een beetje overdreven
Als je nou zegt die kale kutverkrachter, ok![]()
Je zit hier verkeerdquote:Op zaterdag 25 november 2006 04:59 schreef roeland303 het volgende:
goeie morreguh!!!!
Hoi Roel, woon jij ook nog in Rotterdam?quote:Op zaterdag 25 november 2006 04:59 schreef roeland303 het volgende:
goeie morreguh!!!!
Er is er pas 1 weg en dat is watje Etiennequote:Op zaterdag 25 november 2006 05:08 schreef roeland303 het volgende:
zijn al die oud bewoners er al?
Laatste week nu is wel hoogtepunt, goede zet van Hummie, nu knalt het wel, zeker met Egbert en Etienne, die laatste is ook weggegaan maar zijn vader Marcel is gisteren alsnog in het huis gekomen dus kan nog gaan knallen/rellenquote:Op zaterdag 25 november 2006 05:10 schreef roeland303 het volgende:
en?? BB6, extreem kort samengevat?
Ik had dienst op de Kralingse Zoom, en heb je gemist, jammer.quote:Op zaterdag 25 november 2006 05:09 schreef roeland303 het volgende:
vandaag nog met de metro van kralingse zone naar dijkzicht gereisd....
Omdat ik late dienst heb gehad en heb, goed samengevat door BB zelf en de uitzendingen verbergen volgens mij weinigquote:Op zaterdag 25 november 2006 05:10 schreef roeland303 het volgende:
en?? BB6, extreem kort samengevat?
Nee Milica en Marcel konden niet eerder van wege hun werkquote:Op zaterdag 25 november 2006 05:15 schreef roeland303 het volgende:
Kl;inkt goed....doe ik!
zijn ze niet allemal tegelijk in het huis gekomen?
Bijna allemaal, op 2 na, dat zijn Milica (de dochter van Hilde) en Marcel (de vader van Etienne)quote:Op zaterdag 25 november 2006 05:15 schreef roeland303 het volgende:
Kl;inkt goed....doe ik!
zijn ze niet allemal tegelijk in het huis gekomen?
Helemaal nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 05:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh, was er een wedstijd gaande![]()
En ook Henk welterustenquote:
Ja en ik moet werken en alc. vrij voor mijn werk (Slappe opmerking Bong)quote:Op zaterdag 25 november 2006 05:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ook Henk welterusten![]()
Zie je vandaag wel als het feest gaat beginnen in BB (al ben ik dan alc. vrij)
Goedemorgen Berneyquote:Op zaterdag 25 november 2006 08:26 schreef berney het volgende:
Goedemorgen de ochtenploeg is wakker. wat een nachtbrakers zijn jullie zeg
Ik doorstreepte de zin perongeluk, ben nog niet helemaal wakker pullup.quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Goedemorgen Berney![]()
Ik heb even bijgelezen maar er is niet veel gebeurd vannacht
Omdat er meel in ligtquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:38 schreef berney het volgende:
De zusjes verschonen het bed nog even voor die paar dagen.
Ik moet eerst beter lezen.
Ja gaaf he.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:14 schreef blomst het volgende:
Jeroen klit weer helemaal vast aan Marcel.
Ik vind het niet kunnen hoor, Marcel is wel getrouwdquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja gaaf he.
lief dat je het zo leuk vind voor hem![]()
Nee hoor hij is gescheiden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen hoor, Marcel is wel getrouwd![]()
Ach kan jouw het schelen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen hoor, Marcel is wel getrouwd![]()
Wat was er nu weer.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:19 schreef Darklight het volgende:
micheline zit weer te zeiken
Heeft ze ooit iets anders gedaan dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:19 schreef Darklight het volgende:
micheline zit weer te zeiken
volgens mij heeft ze kut geslapen ja, had last van de muziek ofzoquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat was er nu weer.
Heeft ze niet lekker geslapen.
Ze heeft het al wel 11uur volgehouden in bed.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze kut geslapen ja, had last van de muziek ofzo
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:23 schreef paxhalis het volgende:
is die marlies alias PINO wel helemaal goed trouwens???
Mag ik zo butaal (of lui) zijn te vragen naar wat je bedoelt met quiz?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:38 schreef Nostalgist het volgende:
ze gaan straks de finalisten weglokken om over de quiz te gaan praten
Jij welquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mag ik zo butaal (of lui) zijn te vragen naar wat je bedoelt met quiz?
Ja en Marcel zei net dat de anderen in koppels naar de dbk kamer moeten om 10 vragen voor de finalisten op te schrijven.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Morgen wordt er een quiz georganiseerd door de oudbewoners naar de finalisten toe.
Er worden 50 vragen gesteld over BB
Er schijnen grote prijzen aan de winnaars te worden gegeven....
Ja ik hoorde hetquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:38 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn heeft erg gelachen met Etienne tijdens de dansopdracht..... Egbert : Ja, ja
Dank, leuk idee maar vinden de oudbewoners dat ook? Gaan ze vast heel moeilijke vragen aan Eg en Mo stellen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Morgen wordt er een quiz georganiseerd door de oudbewoners naar de finalisten toe.
Er worden 50 vragen gesteld over BB
Er schijnen grote prijzen aan de winnaars te worden gegeven....
Ik denk dat BB wel zal gaan mixen.....quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:45 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dank, leuk idee maar vinden de oudbewoners dat ook? Gaan ze vast heel moeilijke vragen aan Eg en Mo stellen.
Zat naar Eg te luisteren..... Eg heeft zin in de dag en voorspelt een leuke dag. Mo ziet er frips uit en Sa is vandaag los gegaan in haar klerenkast. Wat voor een modetrend hangen die zusjes eigenlijk aan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:58 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen : "Qua karakter zijn het mensen die niets anders te doen hebben".
Marcel heeft trouwens een keer gereageerd..... Ik kan me nog een keer herinneren, dat ik gezegd heb: Hé Marcel, leuk dat je reageert....
Noemde Marcel FOK! nu ??
Ontslakken....quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:04 schreef Ecila111 het volgende:
Marcia heeft boze afvalplannen.
van die maffiakont komt ze nooit meer afquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:04 schreef Ecila111 het volgende:
Marcia heeft boze afvalplannen.
Ik vond Hilde haar antwoord leuk, wij hebben ook geen leven/niets beters te doen om aan big brother mee te doen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:58 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen : "Qua karakter zijn het mensen die niets anders te doen hebben".
Marcel heeft trouwens een keer gereageerd..... Ik kan me nog een keer herinneren, dat ik gezegd heb: Hé Marcel, leuk dat je reageert....
Noemde Marcel FOK! nu ??
De aanplant van haar beenpartijen in het heupgewricht lijkt me ook 'beyond repair'!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:08 schreef paxhalis het volgende:
[..]
van die maffiakont komt ze nooit meer afhoor
Jammer voor haar dat ze alleen bij de zit een kussen kan pakken om alles te verhullen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:35 schreef demins het volgende:
[..]
De aanplant van haar beenpartijen in het heupgewricht lijkt me ook 'beyond repair'!![]()
Ketting was niet van Tijn....quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:31 schreef Nostalgist het volgende:
Bitch Mo heeft haar Tijn-ketting weer om...
Misschien is dat nog wel erger dan aanraken. Ze zit in zijn hart.
Nou maak je me wéér zo nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
Nou maak je me wéér zo nieuwsgierig!![]()
Die kop komt me vaag bekend voor!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vond 'em nu al leuk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:44 schreef kleinzusje het volgende:
Daar is een aparte topic voor van mike1964 geloof ik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:47 schreef berney het volgende:
met welk progje kun je caps maken en met welke filmpjes? kan ik me daar nog even een paar dagen in verdiepen en vast oefenen voor een volgende bb. die er heus wel komt
Oh, oke ga ik effe naar op zoek. bedankt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:49 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Daar is een aparte topic voor van mike1964 geloof ik.
Steams en caps heet het.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:54 schreef berney het volgende:
[..]
Oh, oke ga ik effe naar op zoek. bedankt.
Snap niet dat die Tijn nog het lef heeft om iemand zielig te noemen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:49 schreef T-lex het volgende:
Tijn had het net ff over Semih...Tijn heeft hem duidelijk door.![]()
Hij had het er over dat Semih steeds roept...dat tie er is om het gezellig te hebben. Maar constant die steken onder water...Tijn denkt alleen "zeilig manneke".![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:56 schreef demins het volgende:
[..]
Gewoon de kikker kussen. Moet je eens zien!![]()
.... in elkaar gezet; dan is hij in mijn ogen van Tijn....quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ketting was niet van Tijn....Tijn heeft hem wel een paar keer in mekaar gezet toen hij kapot was voor d'r..
Het gekregen armbandje met schepjes heeft ze nog wel om d'r been....![]()
Ik was er al zo goed in gewordenquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:53 schreef paxhalis het volgende:
je knipt de verkeerde link denk ik, zusje.....
Denk opzich dat Rob zich beter rustig kan houden wat dat betreft als tie de boel nog wil reden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
.... in elkaar gezet; dan is hij in mijn ogen van Tijn....![]()
Ook dat is fijn voor het thuisfront. Vermoed dat die ketting als eerste sneuvelt als Mo de Roo weer thuis is....![]()
Het is geen ketting, het is een rozenkrans. Als ik me goed herinner is de rozenkrans van de oma van Tijn geweest en Tijn heeft deze aan Mo gegeven. En de rozenkrans wordt nu door Mo gedragen als ketting en dat is een verkeerd gebruik van een rozenkrans.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
.... in elkaar gezet; dan is hij in mijn ogen van Tijn....![]()
Ook dat is fijn voor het thuisfront. Vermoed dat die ketting als eerste sneuvelt als Mo de Roo weer thuis is....![]()
Dat geeft niet, zolang Gods zegen er maar op rust!quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:01 schreef NS het volgende:
[..]
Het is geen ketting, het is een rozenkrans. Als ik me goed herinner is de rozenkrans van de oma van Tijn geweest en Tijn heeft deze aan Mo gegeven. En de rozenkrans wordt nu door Mo gedragen als ketting en dat is een verkeerd gebruik van een rozenkrans.
Ik denk dat die felheid er grotendeels af zal zijn, als ze een beetje te horen krijgt ho het thuisfront haar "avontuurtje" ervaren heeft....quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk opzich dat Rob zich beter rustig kan houden wat dat betreft als tie de boel nog wil reden.![]()
Mo heeft geen spijt van haar ding met Tijn en is wel een wijf wat gewoon fel is als het om haar gevoel gaat. Die gaat echt niet op d'r knie'tjes terug naar Rob.![]()
Nee, ik dacht eigenlijk dat Tijn hem in huis in elkaar heeft gezet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:01 schreef NS het volgende:
[..]
Het is geen ketting, het is een rozenkrans. Als ik me goed herinner is de rozenkrans van de oma van Tijn geweest en Tijn heeft deze aan Mo gegeven. En de rozenkrans wordt nu door Mo gedragen als ketting en dat is een verkeerd gebruik van een rozenkrans.
Je weet iig de betekenis van een rozenkrans.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:04 schreef demins het volgende:
[..]
Dat geeft niet, zolang Gods zegen er maar op rust!![]()
Jammer dat je hem geëdit hebt. kan m niet vinden namelijk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:54 schreef Ecila111 het volgende:
edit
Je bedoelt dat we met deze bewoners jaar in jaar uit Big Brother kunnen spelen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:14 schreef berney het volgende:
Van een paar bewoners heb ik nu zoiets; wat jammer dat ze er voortijdig uitgeknikkerd zijn. En van weer anderen snap ik niet dat ze niet eerder genomineerd zijn.
ik had gehoopt (maar dat hoop ik elk jaar) dat BB zelf wat meer actie zou ondernemen om bewoners wat meer tot hun recht te laten komen. Of uitlokken om wat van hun aard te laten zien. Maar neen, ook dit jaar weer niet..... ze mochten van mij veel meer ingrijpen en soms juist niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:14 schreef berney het volgende:
Van een paar bewoners heb ik nu zoiets; wat jammer dat ze er voortijdig uitgeknikkerd zijn. En van weer anderen snap ik niet dat ze niet eerder genomineerd zijn.
is wel zo, maar de exbewoners zijn nu duidelijk anders vind ik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:14 schreef berney het volgende:
deze ook:quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Deze wel:
http://www.geekimages.com/pupload/
Ik sanp het ook niet zo goed. lekker belangrijk allemaal.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:46 schreef Day het volgende:
Wat zitten ze weer ongelooflijk moelijk te doen!
waarom valt milica op jeroenquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:50 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand misschien het nieuws item "waarom valt milica op jeroen" hier kopieren, krijg ze weer niet geopend, schijt bb site.
quote:
Dat is anderen ook opgevallen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:59 schreef Day het volgende:
Heeft Janine als geheime opdracht om Tijn bij Mo uit de buurt te houden?
Het is in ieder geval iets waar ze druk mee bezig is(weet alleen niet of het van BB of Rob komt)...en ze probeerd steeds in te grijpen als ze bij mekaar zitten.quote:
Ja, of ze denkt dat ze dat heeft.....quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:59 schreef Day het volgende:
Heeft Janine als geheime opdracht om Tijn bij Mo uit de buurt te houden?
Vanochtend hadden ze het er ook al over....Janine moest Egbert en Marcia ook al in de gaten houden met het drinken, vanavond....quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:13 schreef Ecila111 het volgende:
Ik herinner me dat Janine ooit eens die opdracht letterlijk van Mo gekregen heeft. Dat was toen Janine Mo uit bad trok na een iets te leuk feestje.
Nou, dat is wel aan haar besteed met haar havinksogen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vanochtend hadden ze het er ook al over....Janine moest Egbert en Marcia ook al in de gaten houden met het drinken, vanavond....
Een CREEP is het!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:25 schreef Nostalgist het volgende:
Marcel heeft gezegd: Ieder knuffel die ik geef is van Etienne.
De ouwe snoeperd.....
Met hoofdletters ja. Etienne heeft het duidelijk niet van een vreemde....quote:
Brrrrr.....quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:28 schreef D.Rose het volgende:
In de tijd dat de verwarming het niet deed was het 19 graden
Da's toch niet koud
ik vroeg het me gelijk afquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Een Peter zou fan zijn van Janine. Is dat onze Peter6000 ?
Unbeschreiblich weiblichquote:
Lijkt me sterk hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Misschien wil hij het zelf niet omdat hij daarna daar belaagd gaat worden?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Van Peter6000 zou me dat niets verbazen....quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me sterk hoorIk geloof niet dat er fans van Janine hier zitten
dank jequote:Op zaterdag 25 november 2006 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
deze ook:
http://xs.to/
http://www.jpghosting.com/index2.php
http://i1.tinypic.com/
Innerlijke koude.quote:
quote:
Yes, zo mee eens!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:08 schreef Ecila111 het volgende:
Als Marcel intieme gesprekken voert met Milicia vind ik het net de vieze man (type Kees van Kooten)
Hij zit zeer breed. Benen breed en armen op de benen. Zeer zelfverzekerde houding.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:45 schreef Ecila111 het volgende:
Jeroen maakt een zelfverzekerde indruk..... hangt al vanaf vanmorgen vroeg in die stoel. De andere bewoners hebben minder rust in hun kont. Oeps Marcel zit wel erg aan Mlicia.
Nu niet meer dus.....quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:50 schreef Ecila111 het volgende:
Milicia is een treetje lager gaan zitten, op de grond: onder die vieze klauwen van Marcel vandaan.
Hij vertelde vanmorgen al of hij wint of niet dat hij blij is om naar huis te gaan en hij gaat ook zeker een feestje geven.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij zit zeer breed. Benen breed en armen op de benen. Zeer zelfverzekerde houding.
Als hij niet wint, zal hij zeker teleurgesteld zijn....
Janines stem gaat door beton dus......quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:56 schreef Kinga het volgende:
Waarom hoor ik Janine op stream 1... regie!!!
Ik wist wel dat Janine van deze wereld wasquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:36 schreef Nostalgist het volgende:
Janine vertelt nu vooral positieve geluiden van de buitenwereld naar Monique.
Aan het touwtje trekken en Marcia erachteraan laten hollen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:56 schreef Ecila111 het volgende:
Sem komt tijdens het zuigen Marc tegen op de plee bij het inbrengen van een tampon.
Milicaquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:45 schreef Ecila111 het volgende:
Oeps Marcel zit wel erg aan Mlicia.
Moet altijd nadenken hoe ze heet: weer fout dus.quote:
Er zit toch een slot op de deur.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:56 schreef Ecila111 het volgende:
Sem komt tijdens het zuigen Marc tegen op de plee bij het inbrengen van een tampon.
Je bent niet de enige hoor, meer dan 25% van de mensen lukt het nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:09 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Moet altijd nadenken hoe ze heet: weer fout dus.
Volgens Marc had hij het kunnen zien aan de zender die aan het haakje hing: met je hoofd omhoog zuigen.....quote:
Goed dat jij dat allemaal bijhoudt!quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor, meer dan 25% van de mensen lukt het niet
Milica houdt wel haar armen gekruist over haar buik gelukkig.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:15 schreef Nostalgist het volgende:
Marcel heeft echt losse handjes....
Ongemakkelijk probeert ze een houding te vinden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Milica houdt wel haar armen gekruist over haar buik gelukkig.
En van hier !!! C'est moi !!!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:29 schreef Nostalgist het volgende:
Dezusjesfan wordt nu genoemd. Een gebruikster van VOL
En Egbert natuurlijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:16 schreef mamapan het volgende:
heeft Marcel al zijn zegje gedaan tegen Marlies en Tijn?
Zekan ook een andere stoel nemen, maar ze zal het dus wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:18 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ongemakkelijk probeert ze een houding te vinden.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En van hier !!! C'est moi !!!!!![]()
![]()
![]()
En Monique vindt mij een schatje !!!!![]()
![]()
![]()
Vandaar dat ie het dak af is gesprongenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
Demins: wist je trouwens dat Hilde met Herman Brood naar bed is geweest ?
En dat zijn er niet veel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!!!
Monique klampt zich aan ieder positief geluid vast, natuurlijk !![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:21 schreef NS het volgende:
[..]
Vandaar dat ie het dak af is gesprongen
Zegt Hilde dat ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:21 schreef NS het volgende:
[..]
Vandaar dat ie het dak af is gesprongen
Ja, deze weekquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |