mediamarkt ede was hij ¤35quote:Op maandag 11 december 2006 15:37 schreef mini-lellan het volgende:
Kost ie nou 45 of 40 euro? Als ie 45 kost kom ik namelijk 1,50 te kort en ik ben alleen thuis dus kan van niemand lenen.![]()
Ik ga em namelijk bij de FRS of Intertoys halen
Mijn hubbie woont wel in Samcity, maar speelt zelden.....de keren dat hij speelt krijgt hij eerst een heleboel huisregels te horen.....hahahaha. Als hij vaker gaat spelen (waar hij gewoonweg geen tijd voor heeft) dan ligt er met de kerst een DS voor hem onder de boom.quote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Ardenlyn het volgende:
Mij ook niet
Ik heb wel 4 poppetjes in het huisje wonen maar die zijn allemaal van mij.
Heb ook geen broer enof zus hier want ik woon samen met mijn man en dat scheelt ook enorm
en wat krijg die voor spel erbij onder de boom?quote:Op maandag 11 december 2006 16:05 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Mijn hubbie woont wel in Samcity, maar speelt zelden.....de keren dat hij speelt krijgt hij eerst een heleboel huisregels te horen.....hahahaha. Als hij vaker gaat spelen (waar hij gewoonweg geen tijd voor heeft) dan ligt er met de kerst een DS voor hem onder de boom.
Nee, mijn DS is heilig verklaard.....gaat zelfs mee naar bed sinds er een maand geleden een inbraakpoging bij ons gedaan is.........het eerste wat ik dacht SH*T mijn DS ligt beneden op tafel.......hij is wel vervangbaar, maar het idee dat je je game weer helemaal moet gaan opstarten.
Als je bv K.K. op bezoek hebt dan kan je met elk poppetje 1 liedje halen.quote:Op maandag 11 december 2006 15:56 schreef Theamerican het volgende:
ik hou het er maar bij 1 meer dan genoeg wat moet je met 4 poppen dan neem je elke dag een andere?
mario kart is leuk voor even dan niet meer speel al hele tijd niet heb hem wel uitsgepeeldquote:Op maandag 11 december 2006 16:19 schreef Sammetje het volgende:
Ik heb trouwens ook Dr. Kawashima Braintraining, maar heb er al weken niet meer mee gespeeld. Ik ben dus bang dat Mario Kart dan datzelfde lot treft.......ik leende eerst de DS nog wel eens aan mijn moeder uit om Dr. K. te spelen, maar nu ik verslaafd ben aan ACWW....totally not! Gelukkig snapt ze dat......
Zo werkt dat idd.quote:Op maandag 11 december 2006 16:19 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Sinds ik online gegaan ben is er iemand uit een bevriend dorp bij mij komen wonen (verhuisd). Had er alleen niks van gemerkt, opeens woonde hij er. Is dat toevallig 1 van jullie bewoners?? Tis een witte hond, en hij heet Bones.. Volgens mij kwam hij wel van een Fokmember af.. Weet helaas alleen niet meer welk dorp.
Kan ik trouwens ook mensen laten 'emigreren' naar julli?
Grappig.. toen ik bij jou op bezoek was kwam ik Bones tegen, en kreeg ik later een brief van hemquote:Op maandag 11 december 2006 16:19 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Sinds ik online gegaan ben is er iemand uit een bevriend dorp bij mij komen wonen (verhuisd). Had er alleen niks van gemerkt, opeens woonde hij er. Is dat toevallig 1 van jullie bewoners?? Tis een witte hond, en hij heet Bones.. Volgens mij kwam hij wel van een Fokmember af.. Weet helaas alleen niet meer welk dorp.
Winkels zijn nog openquote:
hmmm volgens mij komt bones van mij af, maar zal het zo eens checken....quote:Op maandag 11 december 2006 16:19 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik hoef geen sneeuwmannen meer te maken, vorig jaar al gedaan, nu misschien voor de gein wat mislukkelingen bouwenquote:Op maandag 11 december 2006 11:32 schreef Ardenlyn het volgende:
Sneeuw!!!!
Ik heb al 2 sneeuwpoppen gemaakt!Allebei mislukt dus helaas geen kado van Snowman.
[afbeelding]
en toen lag m'n kamer vol met schelpenquote:Op maandag 11 december 2006 17:54 schreef Maraca het volgende:
Je kan bij Nook spullen verkopen.. alleen moet je daar nog even mee wachten. Nook zal je eerst in dienst nemen en pas daarna kan je spullen verkopen.![]()
ja, alles staat goed ingesteld. mijn huisje is op een gekregen kleedje na ook nog helemaal leegquote:Op maandag 11 december 2006 18:25 schreef Maraca het volgende:
Heb je de datum goed ingesteld? (van de DS?) en iedereen heeft een andere soort fruit in het begin.. als je bij mensen op bezoek gaat kan je daar fruit meenemen en in je eigen dorp planten.. of je krijgt fruit via de mail van je bewoners of moeder
Leuk! Zal ik dan effe langskomen?quote:Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Ik heb reeds een sneeuwman gemaakt.
Hij wil echter een sneeuwvrouwtje naast m
Ik zal zo direkt ff een friend code genereren door te connecten met mn USBding en dan hier posten
Zelfde probleem hieroquote:Op maandag 11 december 2006 20:39 schreef Blue007 het volgende:
Boehoe... ik kan raar genoeg geen verbinding maken.....
![]()
Ik ga proberen zo langs te komen!quote:Op maandag 11 december 2006 20:09 schreef Blue007 het volgende:
Ik gooi mn poort ff open... Ik heb nog een heleboel spulletjes liggen die gratis meegnomen mogen worden. Zal het morgen ook proberen ... en daarna verkoop ik ze maar....
Weggeven geeft me meer voldoening
Alle fruit mag geplukt worden, alles mag ook gekocht en opgegraven worden...
Spulletjes voor de poort mag je gratis meenemen....
ALLE Bloemetjes laten staan en rennen is alleen toegestaan op de paden!
Nog meer?....uuhhh.... Spreekt voor zich toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |