daar ga ik ook voor,quote:Op zaterdag 25 november 2006 05:00 schreef Yurithemaster het volgende:
De kiwi?
Ik ga ook naar bed slaap lekker
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kiwi_(fruit)quote:Op zaterdag 25 november 2006 05:00 schreef Yurithemaster het volgende:
De kiwi?
Ik ga ook naar bed slaap lekker
Correctquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:11 schreef Lienekien het volgende:
Het was een sneeuwstorm en dat leidde tot een verkeerschaos.
Niet zo zeuren, vdvorst. Het is wel duidelijk dat Jojo haar eerste antwoord postte voordat ze mijn post erboven had gezien. Logisch dat ze nog een keer ging. En mocht.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:21 schreef vdvorst het volgende:
1 keer raden, maar nu mag je weer, was niet goed dus
(staat in de regels)
Haar, zequote:Op zaterdag 25 november 2006 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, vdvorst. Het is wel duidelijk dat Jojo haar eerste antwoord postte voordat ze mijn post erboven had gezien. Logisch dat ze nog een keer ging. En mocht.
idd, niet gezienquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, vdvorst. Het is wel duidelijk dat Jojo haar eerste antwoord postte voordat ze mijn post erboven had gezien. Logisch dat ze nog een keer ging. En mocht.
Zo te zien met antenne.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:30 schreef vdvorst het volgende:
zonder antenne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |