Marcel houdt van besmeurde tampons.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:19 schreef BONG4002 het volgende:
Was ff weg, nog iets heel spannends gemist?
speeltip 9quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Verspreid je winkansen. Zoiets is t toch.
okej, genoteerd heeftquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marcel houdt van besmeurde tampons.
In Amerika kun je je laten scheiden van je oudersquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:18 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Eigenlijk....., eigenlijk ben ik het helemaal met je eens![]()
Wat een pokkewijf zeg! Het zou je moeder maar zijn.
Wie is we?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze was heel even leuk toen ze Monique met haar neus op de feiten drukte, puur omdat we Monique niet moeten. Althans haar gedrag. Nu haalt Hilde echt t bloed onder mn nagels vandaan.
Ik. En ik ben een instituut hier. En als ik iets zeg dan is het waar. Geen discussie mogelijk.quote:
Als hij denkt dat hij kans maakt bij Milica, is hij nog zieliger dan ik dacht.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Verspreid je winkansen. Zoiets is t toch.
En je komt hier zeker alleen maar voor de gezelligheid toch?quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik. En ik ben een instituut hier. En als ik iets zeg dan is het waar. Geen discussie mogelijk.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:22 schreef ruby het volgende:
[..]
En je komt hier zeker alleen maar voor de gezelligheid toch?![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik. En ik ben een instituut hier. En als ik iets zeg dan is het waar. Geen discussie mogelijk.
Begin je nou weer.quote:
Ja, daarom blijft 't leukquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Begin je nou weer.. En er dan drek weer achterkomen dat ik me eerder dan als jij hebt geregistreerd.
quote:
Ja erg hèquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:26 schreef Loedertje het volgende:
Marcel laat ff zien dat BB er geen moeite mee heeft als er een 40+-er met haar tegen abrina op loopt te geilen (die *kale*, tjah, dát kon niet..maar deze mag wel ff )
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wanneer ga je nu trouwen met WA? kunnen we feestje alvast plannen![]()
die kale was dronken, marcel is nog niet zover heenquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:26 schreef Loedertje het volgende:
Marcel laat ff zien dat BB er geen moeite mee heeft als er een 40+-er met haar tegen abrina op loopt te geilen (die *kale*, tjah, dát kon niet..maar deze mag wel ff )
Ho ho, hij is verloofd met Ruby. Ik ben hun bruidsmeisje.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wanneer ga je nu trouwen met WA? kunnen we feestje alvast plannen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |