Die van mij vind ik nou ook niet direct geniaal.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:25 schreef ruby het volgende:
Ik wou er net eentje aanmaken, maar je was me al voor.
Ik kon even niet op een pakkende titel komen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, 548.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:25 schreef Sonique het volgende:
Moet toch 547 zijn?
Omdat ie gesloten is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:26 schreef Kimbolientje het volgende:
Waarom kan ik niet meer op [COS #547] reageren?
Omdat dat topic vol zit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:26 schreef Kimbolientje het volgende:
Waarom kan ik niet meer op [COS #547] reageren?
kun jij me eens uitleggen waarom mensen de hele tijd 2 fora tegelijk lezen en posten? Ik kan ééntje niet eens bijhouden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:20 schreef BBoon het volgende:
[..]
Gatverdamme wat flauw...Ik heb geenruzie met Muerte met met 1 of ander kut die denkt dat ze leuk is
Bedanktquote:
Volgens mij zeg ik NIET, ik herhaal NIET dat 40-plussers onaantrekkelijk zijn hoor! Marcel vin ik niet zo aantrekkelijk hahaha! En het plaatje op de streams ook niet...quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:20 schreef avonne het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je mag best zeggen dat Milica een aandachtsgeile hoer is en Marcel een smerige kuikenneuker, maar je gaat NIET, ik herhaal NIET zeggen dat 40-plussers onaantrekkelijk zijnJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, jij werkt lekker inspirerend.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Inspirerende TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja fijn he!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie dat Marcel weer terug is. Daar zat ik nou echt op te wachten.
Ik kom net binnenvallen, dus ik kan je helaas geen briljante ideeën aan de hand doen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, jij werkt lekker inspirerend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, word je al wild?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie dat Marcel weer terug is. Daar zat ik nou echt op te wachten.
Ze waren net nog in de zitkamer... maar toen floep waren de beelden weer weg!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:29 schreef ruby het volgende:
Waar is Hilde eigenlijk? En de rest?
Liggen ze al te maffen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zat je maar te stangen. Sorrrryyy.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, dus ik kan je helaas geen briljante ideeën aan de hand doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop