En nu lig ik al nachtenlang wakker met de volgende vragen:quote:[Gezellig verhaal over beffen] Maar gebruik altijd een beflapje!
niet is geen ONZ... rot opquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:49 schreef Nosh het volgende:
Google zegt:
[afbeelding]
En als ik moeilijk wil doen, pak ik haar grot wel in met huishoudfolie.
Spastisch gedoe.
Briljantquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:49 schreef Nosh het volgende:
Google zegt:
[afbeelding]
En als ik moeilijk wil doen, pak ik haar grot wel in met huishoudfolie.
Spastisch gedoe.
Risico wat je loopt als je zonder beft is redelijk te verwaarlozen.quote:Loop ik risico op soa als ik iemand anders bef of als ik mij laat beffen?
Je kunt door beffen en gebeft worden een soa oplopen, maar dat komt niet vaak voor.
Soa die je zou kunnen oplopen door beffen/gebeft worden, zijn met name herpes en syfilis. De-gene die jou beft moet dan een koortslip hebben, of precies op dat moment een syfiliszweer in de mond. Als jij een ander beft, kun je een koortslip oplopen als die persoon herpes genitalis heeft.
Beffen is alleen een risico voor hiv als je menstruatiebloed in je mond krijgt. Vaginaal vocht in je mond krijgen is een te verwaarlozen risico. Gebeft worden is veilig voor hiv.
Geen idee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:39 schreef -Elanor- het volgende:
Ik zat pas weer die lustdodende teksten van TMF te lezen en toen viel me de volgende tekst op:
[..]
En nu lig ik al nachtenlang wakker met de volgende vragen:Hoe ziet een beflapje eruit?
Idem.quote:Waar koop je ze?
Volgens mij helemaal niemandquote:Wie gebruikt ze überhaupt?
Vind je dat ook als het om pijpen met een condoom gaat?quote:Op zondag 26 november 2006 17:25 schreef Eowyn86 het volgende:
ik moet er niet aan denken dat iemand aan me gaat zitten sabbelen met zo"n stuk rubber ertussen nee dankje
dan maar het echte werk en wat minder veilig
ja, dat is toch ook stukken lekkerder voor beide?quote:Op zondag 26 november 2006 17:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Vind je dat ook als het om pijpen met een condoom gaat?
Je moet je wel bedenken dat je met sperma meer kunt overdragen dan met vaginaal vochtquote:Op zondag 26 november 2006 17:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus omdat je geen klachten hebt denk je ook SOA-vrij te zijn? Denk je dat de meerderheid van de mensen met een SOA bewust zijn dat ze er eentje hebben?quote:Op zondag 26 november 2006 17:55 schreef Eowyn86 het volgende:
mijn huidige vriend heeft een soa test gedaan vlak voor we wat kregen en ik heb zelf ook nergens last van dus het moet best kunnen
Dat heb ik ook jarenlang gedachtquote:Op zondag 26 november 2006 13:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
Is het beflapje niet gewoon een urban legend?
denk je dat je dat niet ziet ofzo als er opeens allemaal viezigheid of wratten op zitten?quote:Op zondag 26 november 2006 19:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dus omdat je geen klachten hebt denk je ook SOA-vrij te zijn? Denk je dat de meerderheid van de mensen met een SOA bewust zijn dat ze er eentje hebben?
Ehm, er zijn genoeg symptoomvrije soa...Chlamydia is er een leuk voorbeeld van. Door mensen met een instelling zoals jij blijft deze soa zich maar verspreiden, met alle gevolgen van dien, zoals onvruchtbaarheid...'t Is maar dat je het weet. En denk je echt dat je het hiv-virus voelt of ziet? Nope, ook daar kun je tot wel 10 jaar zonder problemen mee rondlopen.quote:Op zondag 26 november 2006 20:44 schreef Eowyn86 het volgende:
[..]
denk je dat je dat niet ziet ofzo als er opeens allemaal viezigheid of wratten op zitten?
Vertel! Je bent sindsdien gestuit op een mevrouw die je de beginselen van het beffen met beflapje heeft bijgebracht?quote:Op zondag 26 november 2006 19:44 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jarenlang gedacht
Jemig. Het wordt weer tijd voor een nieuwe Postbus 51-campagne, geloof ik.quote:Op zondag 26 november 2006 17:25 schreef Eowyn86 het volgende:
dan maar het echte werk en wat minder veilig
Nou nee. Het was veel sappiger!quote:Op maandag 27 november 2006 00:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vertel! Je bent sindsdien gestuit op een mevrouw die je de beginselen van het beffen met beflapje heeft bijgebracht?
Nee, alleen gepijptquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:02 schreef yoghurtje het volgende:
hoe doet men dat trouwens met een one night stand.. word er dan gebeft ?
Pijpen met condoom is geen pijpen.quote:Op zondag 26 november 2006 17:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Jaaaa! Iedereen met HIV heeft viezigheid en wratten!quote:Op zondag 26 november 2006 20:44 schreef Eowyn86 het volgende:
[..]
denk je dat je dat niet ziet ofzo als er opeens allemaal viezigheid of wratten op zitten?
Gewoon een vierkantje van rubber... niks bijzonders. En alle mannen die tegen pijpen met condoom zijn moeten hier ook maar niet aan beginnenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:17 schreef MoChe het volgende:
jah nu ben ik ook wel nieuwsgierig.. hoe ziet zoon ding eruit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |