ROOAAARRRR!!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:25 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
een echte tijger, toch?.
Het heeft volgens mij meer te maken met dat 't ontzettend tof is om een huiskat te hebben met een tijger-print..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef rutger05 het volgende:
Wat maakt het uit. Een huisdier hoort geen modeaccessoire te zijn om mee te pronken.
Mij lijkt het eigenlijk totaal niet staan bij een klein katje.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:37 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij meer te maken met dat 't ontzettend tof is om een huiskat te hebben met een tijger-print..
Fuck mode.. Het is gewoon cool, en mooi.
Zuchtquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:44 schreef Foo_niks het volgende:
Zoiets : http://www.youtube.com/watch?v=GAxmfGDxaNo&mode=related&search=
Je gaat je gang maar ,vind alles best maar over mijn schutting wil ik dat ding niet zien lopen
Koop je toch een neushoorn/dolfijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:10 schreef Weekender het volgende:
Ik heb liever een konijn die er uitziet als een neushoorn! Of nee! Liever een goudvis met het uiterlijk van een dolfijn! Das pas vet!
Wow heey! Dit is precies wat ik bedoelquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
"Ocicat" (althans zo heet dit ras in het Engels). Ontstaan uit een kruising tussen Abessijn, Siamees en Amerikaans Korthaar.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Koop je toch een neushoorn/dolfijn
en zeg je gewoon dat het een konijn/goudvis is.....![]()
Probleem opgelost![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Het is inderdaad een bengaal. Hij heeft zelfs 4 prijzen, al gewonnen voor we hem kochten toen hij 9 maanden was. Zelf gaan we niet naar shows, dat gezeul hoeft volgens mij niet voor die beesten. Hij was wel ietsje schuw in het begin, maar in een jaar tijd is hij super aanhankelijk geworden. Alleen de laatste tijd huilt (als een wolf) hij de hele dag door. Beetje aandachts tekort denk. Dit ras wil enkele uren per dag vermaakt worden. Hij sleept hele knuffelberen in ze bek de tent door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |