Had ie erin gepist??quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:42 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert kreeg een flesje bier van Marcel !
Ja Bb zou voor de prijzen zorgen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:40 schreef Spablauw het volgende:
Marcel gaat morgen iets doen voor de quiz.
Dat gaat zondagmiddag gebeuren.
Als die leeg is pakt marcel hem weer af, slaat hem kapot en steekt hem in het gat waar normaliter een hart hoort te zitten!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:42 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert kreeg een flesje bier van Marcel !
Nou ja...................heb een cd van Rowen Héze opstaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ach bestel mar bestel mar bestel mar
Ge wet dat ik 't neet kan loate
Nog efkes en dan begin ik
D'r wir duchtig langs te proate
(Rowen Heze)
quote:
Is dat een oude foto?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:43 schreef mamapan het volgende:
die zitten er ook echt voor hun plezier![]()
[afbeelding]
Toevallig...quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:43 schreef NS het volgende:
[..]
Nou ja...................heb een cd van Rowen Héze opstaan
Je kunt het ook niet laten, hè, vriend versa....quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als die leeg is pakt marcel hem weer af, slaat hem kapot en steekt hem in het gat waar normaliter een hart hoort te zitten!
Helpt dat tegen mollen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:46 schreef Dr_Greene het volgende:
Vergeet de zilveren kogels niet!!!
Wachten we op iets dan? (Moest even studderen)quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:50 schreef Kimbolientje het volgende:
Rik & Semih in de tuin; kluisjes samenvoegen, heb je tenminste iets...? Grrrr wat duurt wachten lang!
Ze hebben het over de ex-bewoners waarom ze terggekomen zijn, en over wat er aan de hand kan zijn geweest in de dbk geloof ik (A)quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:51 schreef blomst het volgende:
wat word er tussen rik en semih gezegd?
Heb het zelf niet gezien op de streams hoor; met heb ff 7 pagina's zitten doorploeterenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:52 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wachten we op iets dan? (Moest even studderen)
Dank voor je geploeter.... ben weer helemaal bij.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:55 schreef Kimbolientje het volgende:
[..]
Heb het zelf niet gezien op de streams hoor; met heb ff 7 pagina's zitten doorploeteren
Tijn en Rik zijn in de DBK geweest en mogen niks zeggen... en Moeten Hummei iets laten weten, begreep ik... (A)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |