Doe? Bedoel je moe?quote:
Nee, hèhè, dat is ook iets heel anders; ik bedoel; NEGERS, kom op! Ha!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Negen. En nee, ik schaam me niet. Ik heb er niet op gestemd. Ik schaam me ook niet voor de slavenhandelaars uit onze geschiedenis.
Doe=doe!quote:
En heuren!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
IK KOM UIT BRABANT KUNDE GIJ DA ZIEN?
![]()
Je vergeet hier de friezen bij te vermeldenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:04 schreef JAM het volgende:Ik zeg; een migratiestop, GEEN NIEUWE BRABANDERS EN LIMBURGERS in de Randstad!
Mensen die je niet verstaat zijn engquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:28 schreef JAM het volgende:
Ik heb werkelijk grote angsten voor de VERBRABANDISERING van Nederland. Vandaag bij Albert Heijn kwam ik aan de kassa en daar vroeg het meisje: 'BON?!', toen zei ik: 'Nee, dank u, ik had de bon niet gewild nee, dank u wel. Nogmaals. Als ik u niet ontrief. Pardon - a hum a hum, ja.', en toen zei ze: 'HOOKÉÉ! NOU, HOUDOE!'
'Houdoe'?. ANGST SLAAT ME OM HET HART.
Friezen zijn stoerquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je vergeet hier de friezen bij te vermelden![]()
JAM!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:28 schreef JAM het volgende:
Ik heb werkelijk grote angsten voor de VERBRABANDISERING van Nederland. Vandaag bij Albert Heijn kwam ik aan de kassa en daar vroeg het meisje: 'BON?!', toen zei ik: 'Nee, dank u, ik had de bon niet gewild nee, dank u wel. Nogmaals. Als ik u niet ontrief. Pardon - a hum a hum, ja.', en toen zei ze: 'HOOKÉÉ! NOU, HOUDOE!'
'Houdoe'?. ANGST SLAAT ME OM HET HART.
Friezen erken ik niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je vergeet hier de friezen bij te vermelden![]()
* Maikuuul is voorquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:05 schreef Sargon het volgende:
Laten we nu met alle mensen die niet geloven een staat oprichten.
Nou ja, daar merk je ook niet zo veel van denk ik. Dus, OK. Akkoord.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:39 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind dat mensen die onnodig veel hoofdletters gebruiken, voor straf hun capslockje in hun kont moeten douwen...
uitsluiten-t ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef KopieerMachine het volgende:
ik vind dat jij moet sterven.. ohnee ik mag geen doodverwensingen hier neer ploffen.
het was uitsluitent een mening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |