Ik mis idd nogquote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik mis idd nogja etc bruin brood met pindakaas .
In elke vorm en maat?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef JAM het volgende:
Oh, en natuurlijk een verbod op het dragen van kruisen, vergeet dat niet.
Gek hè? Als ik Islam opschrijf wordt het wel serieus genomen.quote:
Mooi zo! Zo zie ik het graag!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
Blijven de brabanders mooi in brabant.
Door mij niet hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Gek hè? Als ik Islam opschrijf wordt het wel serieus genomen.
Nee, gelukkig. Maar toch, - negen zetels - ... - negen zetels! - . Dat is toch om je kapot te schamen.quote:
Wees gerust. Het zijn er negen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:18 schreef JAM het volgende:
Of zijn 't er acht? Dat weet ik eigenlijk niet.
Negen. En nee, ik schaam me niet. Ik heb er niet op gestemd. Ik schaam me ook niet voor de slavenhandelaars uit onze geschiedenis.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:18 schreef JAM het volgende:
Of zijn 't er acht? Dat weet ik eigenlijk niet.
IK KOM UIT BRABANT KUNDE GIJ DA ZIEN?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Want Brabant is veul beterrr!!!![]()
Doe? Bedoel je moe?quote:
Nee, hèhè, dat is ook iets heel anders; ik bedoel; NEGERS, kom op! Ha!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Negen. En nee, ik schaam me niet. Ik heb er niet op gestemd. Ik schaam me ook niet voor de slavenhandelaars uit onze geschiedenis.
Doe=doe!quote:
En heuren!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
IK KOM UIT BRABANT KUNDE GIJ DA ZIEN?
![]()
Je vergeet hier de friezen bij te vermeldenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:04 schreef JAM het volgende:Ik zeg; een migratiestop, GEEN NIEUWE BRABANDERS EN LIMBURGERS in de Randstad!
Mensen die je niet verstaat zijn engquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:28 schreef JAM het volgende:
Ik heb werkelijk grote angsten voor de VERBRABANDISERING van Nederland. Vandaag bij Albert Heijn kwam ik aan de kassa en daar vroeg het meisje: 'BON?!', toen zei ik: 'Nee, dank u, ik had de bon niet gewild nee, dank u wel. Nogmaals. Als ik u niet ontrief. Pardon - a hum a hum, ja.', en toen zei ze: 'HOOKÉÉ! NOU, HOUDOE!'
'Houdoe'?. ANGST SLAAT ME OM HET HART.
Friezen zijn stoerquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je vergeet hier de friezen bij te vermelden![]()
JAM!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:28 schreef JAM het volgende:
Ik heb werkelijk grote angsten voor de VERBRABANDISERING van Nederland. Vandaag bij Albert Heijn kwam ik aan de kassa en daar vroeg het meisje: 'BON?!', toen zei ik: 'Nee, dank u, ik had de bon niet gewild nee, dank u wel. Nogmaals. Als ik u niet ontrief. Pardon - a hum a hum, ja.', en toen zei ze: 'HOOKÉÉ! NOU, HOUDOE!'
'Houdoe'?. ANGST SLAAT ME OM HET HART.
Friezen erken ik niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je vergeet hier de friezen bij te vermelden![]()
* Maikuuul is voorquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:05 schreef Sargon het volgende:
Laten we nu met alle mensen die niet geloven een staat oprichten.
Nou ja, daar merk je ook niet zo veel van denk ik. Dus, OK. Akkoord.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:39 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind dat mensen die onnodig veel hoofdletters gebruiken, voor straf hun capslockje in hun kont moeten douwen...
uitsluiten-t ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef KopieerMachine het volgende:
ik vind dat jij moet sterven.. ohnee ik mag geen doodverwensingen hier neer ploffen.
het was uitsluitent een mening.
Oh, kijk. Nee, dan heb ik me toch danig vergist. Ik dacht dat het over iets anders ging, a-hum, in ieder geval, laat ik dan zeggen; mijn excuus en de hoop uitsprekende (!) dat deze worden geacepteerd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Neen! Een uitslui-tent! Dat is een speciale tent, waar je mensen kan uitsluien.
Geaccepteerd!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Oh, kijk. Nee, dan heb ik me toch danig vergist. Ik dacht dat het over iets anders ging, a-hum, in ieder geval, laat ik dan zeggen; mijn excuus en de hoop uitsprekende (!) dat deze worden geacepteerd.
Dyn ôfstamming ferriede?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:19 schreef JAM het volgende:
Friezen erken ik niet.
Ik denk dat we geld toe moeten geven...quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:21 schreef Chowi het volgende:
Ja, of verkoop Limburg gewoon aan België.
Blij dat jij je geroepen voelt om dat even te melden... We hadden het zelf namelijk nog niet door...quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:02 schreef nicksn het volgende:
Bagger
Van mijn kruis blijf je af, heaumeauquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef JAM het volgende:
Oh, en natuurlijk een verbod op het dragen van kruisen, vergeet dat niet.
met die ben ik het niet eens maak er dan brabanders/limburgers vanquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:04 schreef JAM het volgende:Eerste tien jaar verblijf van een zuiderling in de randstad, géén recht op een uitkering!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
met die ben ik het niet eens maak er dan brabanders/limburgers van
zal niet gaan rijden amper in zeeland dusquote:
Tsunami , niet tsoenamiquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:04 schreef JAM het volgende:
...we de tsoenami van KATHOLISERING in Nederland tegen moeten houden!Ik zeg; een migratiestop, GEEN NIEUWE BRABANDERS EN LIMBURGERS in de Randstad! Nieuw artikel één in de grondwet van Nederland, Haagse/Rotterdamse/Amsterdamse cultuur moet dominant blijven. Eerste tien jaar verblijf van een zuiderling in de randstad, géén recht op een uitkering! Carnaval zal nooit een nationale feestdag worden, geen vrij voor carnaval! Geen nieuwe katholieke kerken of kathedralen! Spreekverbod voor Brabantse en Limburgse priesters, verplichting tot spreken van Standaardnederlands in de kerken! Nederland, NEDERLANDS HERVORMD!
Wat jullie?
U bent abuis, dit woord geniet namelijk een voorkeurspelling!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |