Nirvana heeft een klassieker gemaakt voor een generatie, zoals Tong al zei. Clocks is halfvolle melk. Veilig en onwijs gemiddeld. Niets bijzonders aan. En persoonlijk vind ik het een draak.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, het is zeker niet mijn nummer hoor, smells like teen spirit. Daarnaast is het meer een statement als een supergoed nummer. Clocks is een leuk nummer, en vooral omdat het redelijk recent is zal het nog zo hoog staan. Gaat de komende jaren wel zakken.
Dat zat ik ook te denken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:05 schreef Elusive het volgende:
bassie en adriaan muziekje tussen door![]()
Volgend jaar er gauw weer uit. Wat een suffe plaat.quote:
Nee, juist mooi man!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgend jaar er gauw weer uit. Wat een suffe plaat.
smaken verschillen gelukkig. maar je blijft een cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat ik 1 plaat niet goed vind?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:07 schreef Homdeck het volgende:
smaken verschillen gelukkig. maar je blijft een cultuurbarbaar![]()
Ooit op het vierde honk beland Arcee ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef Arcee het volgende:
Meatloaf. Blijf 't een supernummer vinden.
Ja, valt mee dat Grease niet in de top 10 staat.quote:
en omdat je meatloaf wel goed vindtquote:
Jij moet snel eens de die live DVD gaan kijken die dit jaar verschenen is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Blijft voor mij lagere school jeugdsentiment, maar ik zou er nooit op stemmen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef Arcee het volgende:
Meatloaf. Blijf 't een supernummer vinden.
Ja, kijk, DAT zou nou leuk zijn!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, valt mee dat Grease niet in de top 10 staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |