Da's Hans Smit. Die presenteert tegenwoordig elke ochtend Ontbijtradio op Radio 2.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar ken ik die blanke quizgast van?
Sexual Healing.quote:
New orleans is sinking.......quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alle albums heb. Grootste band van Canada.
Waarom? Zit gewoon niet in de top 3. Die 7 waren willekeurige volgorde.quote:
en dat geschreeuw van brechtje erbijquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef Thelonious het volgende:
Eindeloze herhaling van top 10 met die kutjingle.
"De Top 2000" x 2000quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:32 schreef Wup het volgende:
[..]
en dat geschreeuw van brechtje erbij
maar dit rijtje kennen we nou wel zeg
Oh sorry, dat had ik gemist.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom? Zit gewoon niet in de top 3. Die 7 waren willekeurige volgorde.
De kans was dus groot dat ze Arne Jansen had moeten stemmen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:35 schreef Arcee het volgende:
Ze stemt Kwien want haar man heet Van Bohemie.
Dat bedoel ik. Dit is teveel van hetzelfdequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind extra TV aandacht voor die top 2000 best leuk, maar dit gegoochel met die lijst hoeft van mij niet zo.
Mogen ze van mij liever de keuzemogelijkheden qua liedjes uitbreiden zodat er ook wat meer nummers die iets verder van het geeffende pad afliggen in de lijst kunnen komen en dan kunnen ze daar dan weer een leuk programma van maken om aan dat soort nummers nog eens wat extra aandacht te schenken.
dat verwachtte ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind extra TV aandacht voor die top 2000 best leuk, maar dit gegoochel met die lijst hoeft van mij niet zo.
Mogen ze van mij liever de keuzemogelijkheden qua liedjes uitbreiden zodat er ook wat meer nummers die iets verder van het geeffende pad afliggen in de lijst kunnen komen en dan kunnen ze daar dan weer een leuk programma van maken om aan dat soort nummers nog eens wat extra aandacht te schenken.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef Arcee het volgende:
Niet in de top 3:
Coldplay - Clocks
Deep Purple - Child in Time
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Meatloaf- Stairway to Heaven
Metallica - Nothing Else Matters
Pink Floyd - Wish You Were Here
U2 - One
Nee, van mij ook niet. Dat ge-sms vind ik ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Nee, dat kost geld. En dat doen we dus niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, van mij ook niet. Dat ge-sms vind ik ook helemaal niks.
Wat is dat nou weer voor een rare reactie? Ik vind het gewoon niet bij de Top 2000 passen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:38 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nee, dat kost geld. En dat doen we dus niet.
Ja, gewoon Dimmu Borgir in de lijst. En Eric B & Rakim. En de Greatful Dead. En Type O Negative. En Lushquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dit is teveel van hetzelfde
Ik ga geen geld dokken om nummers in de top 10 te verplaatsen waar ik niet eens op gestemd heb.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare reactie? Ik vind het gewoon niet bij de Top 2000 passen.
Jolene!
LOl, ik vind dit nou ook niet zo een geweldige keuzequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Meer vrouwen. Komen ze met de Amerikaanse kruising tussen Vanessa en Corry Konings.
GG Allin, Sid Vicious, Shane McGowan, Shaun Ryder, Johnny Thunders.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja, gewoon Dimmu Borgir in de lijst. En Eric B & Rakim. En de Greatful Dead. En Type O Negative. En Lush
Jolene is een geweldig nummer, vind ik.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Meer vrouwen. Komen ze met de Amerikaanse kruising tussen Vanessa en Corry Konings.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Omdat ze een karikatuur van zichzelf heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:42 schreef Jane het volgende:
[..]
En Dolly heeft wel zelfspot, dus dat is ook wel oké.
En ander werk van de Waterboys dan Whole of the Moon, door alleen maar dat nummer te draaien doe je die gasten zo enorm tekort.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
GG Allin, Sid Vicious, Shane McGowan, Shaun Ryder, Johnny Thunders.![]()
Ja, ik vind het ook zonde. Het is een leuke 'hype' tussen Kerst en Oudjaar, en een 'normaal' introductieprogramma vanavond zou leuk geweest zijn, maar dit gaat te ver.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje ik word helemaal gek van dat gesms en dat de nummers steeds herhaald worden... ze kleden het concept helemaal uit zeg. Zonde hoor.
gelukkig is dat ook niet het leukste aan de top 2000quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef Jane het volgende:
Ben de Top 10 nu al zat (als dat al niet het geval is). Gelukkig maar dat ik het laatste uur op 31 december toch niet ga horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |