You're twistin' my melon, man. You know, you talk so hip, man. You're twistin' my melon, man.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:03 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb hier uiteraard ook al weer meerdan 100 uitvoeringen van op PC / MP3spelers etc. van staan
Maar goed, wel jammer dat je niet tegelijkertijd ook op Carter USM en de Happy Mondays en zo kunt stemmen.
De tekst is ook zo briljantquote:
Hallelujah vond ik zo vet!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
You're twistin' my melon, man. You know, you talk so hip, man. You're twistin' my melon, man.
He hallo, ga het ff een beetje met me eens lopen zijn jaquote:
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Queen dus weer op één !
Als je me 's nachts om 4 uur wakker maakt en met een pistool op m'n hoofd wordt gedwongen het nummer te zingen lukt het me.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Queen dus weer op één !
Begin 1988 in Manchester een club binnenlopen, nog totaal onbekend met het fenomeen Manchester Sound, en er dan ineen helemaal middeninstaan en je ogen uitkijken. Dat overkwam dus m'n vrouwquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
You're twistin' my melon, man. You know, you talk so hip, man. You're twistin' my melon, man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |