Het was een schande inderdaadquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
EnFools Gold
als vrije keuze, omdat die er niet bij stond.
dat komt ook nog in decemberquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef Wup het volgende:
hadden ze dit vorig jaar niet in meerdere uitzendingen geknipt in de vorm van een soort kwisje met gasten?
het komt me zo bekend voor
aha, ik ben slecht op de hoogte merk ik:)quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:52 schreef borisz het volgende:
dat komt ook nog in december
One inderdaad. Mooiste U2 nummer met een briljante tekst.quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
One inderdaad. Mooiste U2 nummer met een briljante tekst.
Leuk ! maar ik verwacht toch dat het CDA wintquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:37 schreef tong80 het volgende:
Eén miljoen 500 duizend mensen hebben hun stem uitgebracht. Nu op Ned-3 een twee uur durende uitzending met gasten kwisjes muziekjes en uiteindelijk de definitieve uitslag. Wordt in de maand december helemaal uitgezonden op Radio-2.
Lekkere TV dus.
"CDA, ja, jippie, jippie, jee" vind ik best een leuk nummer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Leuk ! maar ik verwacht toch dat het CDA wint![]()
![]()
![]()
Dat vind ik trouwens het enige minpunt van die hele top 2000: Je kunt maar 1 vrije keus aangeven die niet in die lijst staat. Ik vind die lijst echter veel te beperkt, had wel op meer van buiten de lijst willen stemmen maar dat was onmogelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
EnFools Gold
als vrije keuze, omdat die er niet bij stond.
Fools Gold is wáááánzinnig. Misschien wel het meest perfecte nummer ooit gemaakt. Een ongelooflijk lekkere combo van door elkaar lopende gitaarrifjes en beats.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef DIGGER het volgende:
Het was een schande inderdaad
Fools gold = cult, fools gold = goud, fools gold = geil, fools gold is alles
Ja dat is jammer.Maar ik probeer niet te kritisch te zijn.Het initiatief is er te leuk voor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens het enige minpunt van die hele top 2000: Je kunt maar 1 vrije keus aangeven die niet in die lijst staat. Ik vind die lijst echter veel te beperkt, had wel op meer van buiten de lijst willen stemmen maar dat was onmogelijk
Uiteraard, maar Bad is toch echt in mijn optiek HET meesterwerk van U2.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Vooral live. En nog veeeeele andere U2-nummers
.
Ik vind de versie van Johnny Cash ook mooi.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
One inderdaad. Mooiste U2 nummer met een briljante tekst.
Ik heb hier uiteraard ook al weer meerdan 100 uitvoeringen van op PC / MP3spelers etc. van staanquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Fools Gold is wáááánzinnig. Misschien wel het meest perfecte nummer ooit gemaakt. Een ongelooflijk lekkere combo van door elkaar lopende gitaarrifjes en beats.
Die 9 miljoen fietsen kunnen me dan weer gestolen worden, Vind die hele Katie Melua weinig aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |