Moet je aan Sugar vragenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef phluphy het volgende:
what on earth is prostlsjwuefos dinges?
En later is dat op heel veel manieren verbasterd, maar het meest tot: prostaglandinges.quote:Woei. Sex! Met 41 weken en 6 dagen zwangerschap. Stelt u zich er niet te veel van voor: het ging om prostaglandingen die hun weg moesten vinden naar mijn baarmoedermond. Niet om passie en vuur, toch? Ongemakkelijk op mijn rug liggend met een kussen onder mijn gat, doe ik wat mijn man zei: zo lang mogelijk zo blijven liggen, zo veel mogelijk kans dat het werkt, toch? Hem hoor ik in slaap vallen, ik hou vol. Alles voor Wolfje.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee, was er ook een puzzel 2?!
oeh... dat is ... hardquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:55 schreef bixister het volgende:
was jij nog met de eerste bezig dan.
quote:
zit zat spuuglokje in jouw kliekje?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:00 schreef bixister het volgende:
kei!en dan zijn er die mij als liefste nomineren!
kejje nagaan hoe hard de rest is!!!
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:00 schreef bixister het volgende:
kei!en dan zijn er die mij als liefste nomineren!
kejje nagaan hoe hard de rest is!!!
![]()
hehheh volgens mij wel hoor! maar of ik haar ook genoemd heb... dat weet ik niet meer.quote:
duh! nee natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:03 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Het was wel lullig bedoeld dus?
![]()
*Borrel en nootjes neemt. Voor de rest al naar tevredenheid voorzien*quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:12 schreef Leah het volgende:
Afterparty zeggen ze dan...![]()
Waar zijn de bijbehorende borrels en de mooie mannen, huh? Of hoort dat niet meer bij een afterparty tegenwoordig.
*Borrels inschenkt, mooie mannen neerlegt, nootjes en condooms uitdeelt*
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:25 schreef Macka66 het volgende:
Ik wil uiteraard Sugar en Maria bedanken voor het puzzel-event, en Lucie zonder wie ik nooit in OUD terecht was gekomen, en Lemijn voor net dat laatste zetje om toch in te sturen. Dankjulliewel![]()
Ja heb je.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:34 schreef Sugar het volgende:
Lemijn, ik heb je gemaild toch over dat foute antwoord?![]()
Alleen Sugar?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:46 schreef Lois het volgende:
Sugar als je je ooit verveeld, dan vind ik dat je echt meer puzzels mag maken. Dan spelen we gewoon niet om prijsjes maar om eeuwige roem ofzo.
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:13 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben een snoepig zwembroekje ontvangen![]()
![]()
Dat dacht ik ook spuug, tot ik een PM van Sugar kreeg!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:38 schreef Spuuglokje het volgende:Ik dacht dat het virtuele cadeautjes waren, maar Sugar heeft ze dus echt op de post gedaan? Wat geweldig lief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |