| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | M L Hayden c C M W Read b S I Mahmood 153 B Lee c C M W Read b A Flintoff 0 R T Ponting c A N Cook b A Flintoff 7 M E K Hussey b M J Hoggard 6 M J Clarke c C M W Read b S J Harmison 5 A Symonds c C M W Read b S J Harmison 156 A C Gilchrist c P D Collingwood b S I Mahmood 1 S K Warne not out 40 S R Clark c C M W Read b S I Mahmood 8 G D McGrath c I R Bell b S I Mahmood 0 Extras 16 Total all out 419 (108.3 ovs) |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | A N Cook b S R Clark 20 I R Bell lbw b G D McGrath 2 K P Pietersen b S R Clark 1 P D Collingwood c J L Langer b B Lee 16 A Flintoff lbw b S R Clark 25 C M W Read not out 26 S I Mahmood lbw b S K Warne 0 S J Harmison lbw b S K Warne 4 M S Panesar c M J Clarke b B Lee 14 M J Hoggard b B Lee 5 Extras 17 Total all out 161 (65.5 ovs) |
Dat is op zich een leuke aanleiding om toch nog te kijken. Mijn interesse in de serie is echter wel grotendeels weg. Ben vooral de wedstrijden tussen India en Zuid-Afrika aan het volgen, waar morgen een fascinerende derde test van start gaat. Omdat dit qua tijdzone wat meer lijkt op 'ons' is het ook mogelijk dit via wat linkjes live te volgen zonder dat mijn hele nachtrust eraan gaat.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:46 schreef dwerg het volgende:
Morgen begint de vijfde en laatste Test, en ook Australische batsman Justin Langer heeft aangegeven dat het zijn laatste Test wordt. Naast Shane Warne en Glenn McGrath is hij dus de derde speler van Australië die in Sydney afscheid neemt van Testcricket.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | A N Cook c A C Gilchrist b S R Clark 20 I R Bell b G D McGrath 71 K P Pietersen c M E K Hussey b G D McGrath 41 P D Collingwood not out 25 A Flintoff not out 42 Extras 6 Total for 4 234 (80.0 ovs) |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | A N Cook c A C Gilchrist b S R Clark 20 I R Bell b G D McGrath 71 K P Pietersen c M E K Hussey b G D McGrath 41 P D Collingwood c A C Gilchrist b G D McGrath 27 A Flintoff c A C Gilchrist b S R Clark 89 C M W Read c A C Gilchrist b B Lee 2 S I Mahmood c M L Hayden b B Lee 0 S J Harmison lbw b S R Clark 2 M S Panesar lbw b S K Warne 0 J M Anderson not out 0 Extras 10 Total all out 291 (103.4 ovs) |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | M L Hayden c P D Collingwood b S J Harmison 33 R T Ponting run out 45 M E K Hussey not out 37 M J Clarke c C M W Read b S J Harmison 11 A Symonds not out 22 Extras 14 Total for 4 188 (55.0 ovs) |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | M L Hayden c P D Collingwood b S J Harmison 33 R T Ponting run out 45 M E K Hussey c C M W Read b J M Anderson 37 M J Clarke c C M W Read b S J Harmison 11 A Symonds b M S Panesar 48 A C Gilchrist c C M W Read b J M Anderson 62 S K Warne st C M W Read b M S Panesar 71 B Lee c C M W Read b A Flintoff 5 S R Clark c K P Pietersen b S I Mahmood 35 G D McGrath not out 0 Extras 20 Total all out 393 (96.3 ovs) |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | A N Cook c A C Gilchrist b B Lee 4 I R Bell c A C Gilchrist b B Lee 28 K P Pietersen not out 29 P D Collingwood c M L Hayden b S R Clark 17 A Flintoff st A C Gilchrist b S K Warne 7 M S Panesar not out 0 Extras 5 Total for 5 114 (42.0 ovs) |
Yep....it's a whitewash...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:12 schreef Piet_Veerman het volgende:
Pietersen na 2 minuten batten vandaag al weg. Wat dus in feite de 5-0 betekent.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | A N Cook c A C Gilchrist b B Lee 4 I R Bell c A C Gilchrist b B Lee 28 K P Pietersen c A C Gilchrist b G D McGrath 29 P D Collingwood c M L Hayden b S R Clark 17 A Flintoff st A C Gilchrist b S K Warne 7 M S Panesar run out 0 C M W Read c R T Ponting b B Lee 4 S I Mahmood b G D McGrath 4 S J Harmison not out 16 J M Anderson c M E K Hussey b G D McGrath 5 Extras 9 Total all out 147 (58.0 ovs) |
Bedankt voor de tips!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:05 schreef dwerg het volgende:
Hermes DVS - Schiedam Gezellige club, ook lagere teams.
VCC - Voorburg Leuke club.
Concordia - Delft Erg kleine club, bestaan jullie nog, just me?
VOC - Rotterdam (naast Zestienhoven) Mét bierteam.
De Haagse clubs zijn niet gezellig.
Het wordt in Nederland ook al op bescheiden schaal gespeeld. Een competitie tussen de teams uit de hoofdklasse met een finale zou wellicht ook voor Studio Sport interessant kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:57 schreef Piet_Veerman het volgende:
Erg leuk trouwens zo'n Twenty20 wedstrijd, prima manier om het cricket te promoten.
omdat het arrogante balletjes zijn vaak. en gewoon wat sociale skills missen...om het zo maar is te stellenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips!
Ik ben misschien een beetje een noob op cricketvereniginggebied, maar waarom zijn de Haagse clubs niet gezellig?
VCC?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:40 schreef kweek89 het volgende:
ben 17 en cricket alweer euh...sinds 1998 dus volgend jaar 10 jaar![]()
speel op redelijk niveau en hoop volgend jaar hoofdklasse debut te maken
en ga in september voor 9 maanden naar Australie om te cricketen...so far me
welke club speel je ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
VCC?
Daar ken ik wel een aantal mensen. Leuke club. Heb de afgelopen jaren ook een aantal keren tegen VCC 1 en 2 gespeeld. Ben nog uitgevangen door Tim de Leede![]()
Wel stoer om negen maanden in Australië te gaan cricketen. Waar ga je naartoe?
Ik ben nooit verder gekomen dan wat trainingen in Nieuw-Zeeland en dat was alleen maar omdat ik er toch al op vakantie was.
Quick Nijmegen. Wij speelden het afgelopen jaar in de andere Overgangsklasse.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:03 schreef kweek89 het volgende:
[..]
welke club speel je ?
speel in het tweede op dit moment.
Melbourne of Brisbane, gaan we nog even precies plannen, ligt een beetje aan of ik in de buurt van Le Loux blijf of echt in mijn 1tje ga.
super veel zin in, eerst ff eindexamen doen en geld verdienen![]()
Klinkt als een prachtig avontuur. Hou ons hier vooral op de hoogte van je avonturen down under. Maar eerst nog een nieuw seizoen natuurlijk :-)quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:35 schreef kweek89 het volgende:
waarsch. bij zijn club
aah dan ken je Mark Wever !
ik sta regelmatig als een Wever in de Cricket omdat mijn achternaam maar 1 letter verscheelt en de duitste vertaling er van is
uitgevangen door Tim? heb je dus ook voor andere club gespeeld?
Nixon is hartstikke oud. Dan toch maar Read. Over wicketkeepers gesproken: waarom gaat Atse Buurman niet naar het WK?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:40 schreef kweek89 het volgende:
hey!
en wie moet er keepen in tests? Nixon is een short-term ODI oplossing...
Davies is een talent maar nog te jong...dus dan toch maar Read?
Hussey is de sleutel. Dat wicket moet Engeland veroveren, want Australië nadert de overwinning.quote:
Ik heb je raad opgevolgd en een mailtje naar de secretaris gestuurd voor meer info over een proeftraining!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:45 schreef kweek89 het volgende:
[..]
omdat het arrogante balletjes zijn vaak. en gewoon wat sociale skills missen...om het zo maar is te stellen
Voorburg is super gezellig haha![]()
Het valt mee. Ed Joyce staat vandaag gewoon in de opstelling voor Engeland. De commentatoren vanmorgen op de radio meldden wel dat er veel druk op zijn schouders ligt vandaag.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:30 schreef kweek89 het volgende:
zal Joyce zijn laatste wedstrijd wel zijnhelaas, mag hij weer 4 jaar wachten op Ierland.
114/8, ik voel een nieuwe nederlaag aankomen voor Engeland. Joyce met 47 wel de enige scorende batsman.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:08 schreef kweek89 het volgende:
Joyce op 29, raakt ze gemmideld, maar! hij blijft wel staan
Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gehad van de secretaris. Checken ze hun mail daar één keer in de twee weken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:30 schreef kweek89 het volgende:
zal Joyce zijn laatste wedstrijd wel zijnhelaas, mag hij weer 4 jaar wachten op Ierland.
Hussey is wel een beetje speciaal hé? jammer dat hij zo oud al is
haha goed bezig Kassenbouwer !![]()
Kom anders gezellig in Nijmegen spelen. Stukje rijden misschien, maar wij geven wel antwoordquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gehad van de secretaris. Checken ze hun mail daar één keer in de twee weken?
Haha! Ja, Nijmegen ligt iets uit de richting...quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:56 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Kom anders gezellig in Nijmegen spelen. Stukje rijden misschien, maar wij geven wel antwoord![]()
Heerlen heeft ook een leuke cricketclub als je nog wat meer kilometers wil maken. Daar speelt de zoon van de Australische cricketlegende Rodney Marsh. Die heeft daar vorig jaar hoogstpersoonlijk de eerste bal gegooid op hun nieuwe veld.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:17 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Haha! Ja, Nijmegen ligt iets uit de richting...
Cricketlegendes zeggen me (nog) niks eigenlijk!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Heerlen heeft ook een leuke cricketclub als je nog wat meer kilometers wil maken. Daar speelt de zoon van de Australische cricketlegende Rodney Marsh. Die heeft daar vorig jaar hoogstpersoonlijk de eerste bal gegooid op hun nieuwe veld.
Vanwege activiteiten op ons eigen terrein speelden wij dit jaar onze thuiswedstrijd tegen Hilversum op hun terrein.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:27 schreef kweek89 het volgende:
Heerlen uit altijd lastig(geen idee overgins nooit geweest, wil ik zo houden... vind PSV Eindhoven al een mijl op zeven, al pakt die pitch wel spin die ik nog nooit gezien heb...kan ook aan mijn dag liggen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |