quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal wel weer door een slotje heen posten
Tot ik jarig ben, oetlul!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Tot de Kerst of 2007?
Ik flik het toch iedere keer weer en ik ben niet eens ingeleerd door Bluezzquote:
Nee, dan is het nog 2006quote:
AI dat is niet zo best. Nu even een week rust of moet je er weer tegenaan maandagquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey mensen, tentamenweek overleefd, lichamelijk dan, de tentamens zelf niet![]()
even paar dagen rust sowieso heb 14 dagen me volledig bezig gehouden met die tentamensquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
AI dat is niet zo best. Nu even een week rust of moet je er weer tegenaan maandag![]()
Stuur hem anders een mail of een offline berichtquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ik weet nog steeds wie die FOK-user is die mij op MSN heeft toegevoegd. Zijn voornaam is de achternaam van een donkere oud-keeper van Ajax. Iemand een idee?
Dat lijkt me wel verstandig jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
even paar dagen rust sowieso heb 14 dagen me volledig bezig gehouden met die tentamensvoor niks
dus nu ff rust anders word ik helemaal gek
Dat zou ook nog kunnen. Of hij moet eens online komen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stuur hem anders een mail of een offline bericht
Menzo als voornaam?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ik weet nog steeds wie die FOK-user is die mij op MSN heeft toegevoegd. Zijn voornaam is de achternaam van een donkere oud-keeper van Ajax. Iemand een idee?
Geen ideequote:
je moet Golfer nog vinden die heeft zich goed verstopt de rest heb je dus al gebuutquote:
Wat dacht je van dat 'stoplicht' bij de WC?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
je moet Golfer nog vinden die heeft zich goed verstopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |