abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 november 2006 @ 19:50:21 #1
161429 Bartje-Remje
On-ontdekt talent!
pi_43860585
Mijn kerstwensen

Daar zit je dan, als zes jarig jochie vond ik 1996 zo'n mooi getal en dan wordt het tijd om afscheid te nemen en door te gaan naar 1997. Dit is nu 10 jaar geleden. Ik zat met mijn geliefde opa, oma, broer en ouders in een mooi bungelow parkje aan de andere kant van Nederland terwijl ik bij mijzelf terug keek over 1996 en dacht wat een mooi jaar was dit. Het jaar werd perfect afgesloten. Mijn ouders hadden zelfs zwarte schaatsen met een rood randje voor me gekocht waar ik op mocht schaatsen elke dag, vlak voor onze bungalow. Met mijn regenboog sjaal, zwarte jas en me gekke wolle muts. De sneeuwbalgevechten, de avonden rondom de kerstboom, de gezelschaps spelletjes met mijn broer, opa en oma, paps en mams, allemaal mooie dingen waarmee je 1996 kon afsluiten als kind zijnde.

Dat was vroeger, nu is alles anders. Nu ben ik 16 en zijn mijn ouders gescheiden, zie ik de opa en oma weinig en heb ik al 10 jaar geen bungalow huisje meer gezien. Ook nooit meer geschaatst of echte pret in de sneeuw gehad. Vuurwerk afsteken doe ik met vrienden, niet met mijn ouders, opa of oma, aan het lijntje gehouden met veilige afstanden. Nee, met vrienden en dan gooien we het nog liefst op elkaar. Vooral op elkaar mikken met die romeinse kaarsen, waarvan ik nogsteeds een herrindering koester dat mijn haar aan de rechterkant van mijn hoofd, vlak naast mijn oor, was weggeschroeid.

Mijn aller grootste wens op dit moment is een meisje. Een meisje waarmee ik door de sneeuw kan lopen hand in hand en een heerlijke kerstsfeer opdoen. Eindeloze wandelingen in de sneeuw het liefst. Tot de zon onder gaat. Door het bos terwijl elke tak, van elke boom en elk over gebleven blaadje op de grond, bedekt is met sneeuw. En na de lange wandelingen lekker rondom de kerstboom zitten bij een openhaard met een warme kop thee om de handen weer te warmen. Een meisje waarmee ik kan praten, een meisje die mij begrijpt, een meisje die open staat voor alles, een meisje die het meent als ze zegt dat ze van me houdt. Een meisje waar ik zelf verzot op kan raken. Het is voor mij de ideale kerst gedachte, uren samen zijn. Er loopt vast wel een meisje rond, die om mij geven kan en die op zoek is naar mij, maar het zelf nog niet weet.

En altijd hou je de enge gedachte in je hoofd, van je laatste relatie, het is nu 3 maanden geleden dat ze het met mij uitmaakte. Ik was dolverliefd op haar en ze bleef de 3e nacht al bij mij logeren. De volgende dag werd ze oppeens heel erg moody en ging ze vreemd doen en wou ze niks meer zeggen. Dan wordt je gedumpt en was opnieuw een van mijn relaties over, weer na 4 dagen. Dan begint het te lijken of je vervloekt ben. En dan vraag je je af, gaat het nou de volgende keer weer gebeuren. Dit is dus een levensangst. En wat er allemaal in die 4 dagen in mij gebloeit heeft, heeft 2 maanden geduurt om te verwerken voordat ik verder kon met mijn leven. Ik heb geen spijt dat we samen waren, al was het maar 4 dagen. Het was een mooie tijd, voor zolang het in ieder geval duurde.

Met kerst zou ik het liefst samen zijn, met al mijn hechte vrienden. Allemaal lekker rondom de kerstboom met een leuk CD'tje met rustige muziek op de achtergrond dat ons gezelschap houdt. Lekker met een biertje, een breezertje of een warme bak thee, dat maakt niet zoveel uit, zolang mijn vrienden er maar zijn. Terwijl er cadeautjes onder de boom liggen die we voor elkaar gekocht hebben en we spoedig gaan uitpakken.

Het zou zo mooi kunnen zijn. En als deze kerstwensen tot vervulling zouden komen, kan ik gelukkig sterven, niet dat ik dat van plan ben, maar ik zou het kunnen.

Bart Remmers, 24 - 11- 2006
Http://www.bartjaah.nl
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:07:33 #2
161429 Bartje-Remje
On-ontdekt talent!
pi_43868793
ook niemand antwoordt bij mij
  zondag 26 november 2006 @ 01:11:17 #3
161429 Bartje-Remje
On-ontdekt talent!
pi_43894533
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:07 schreef Bartje-Remje het volgende:
ook niemand antwoordt bij mij
lol na 24 uur nog geen antwoord
pi_43900495
Hoi
(__/)
(='.'=)
(")_(")
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_43901082
Dat mensen niet reageren dan wil dat nog niet zeggen dat ze het niet lezen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 27 november 2006 @ 22:05:20 #6
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_43945450
Schopje R&P
pi_44175715
Mijn kerstwens: dat die rooie dwerg met z'n elfjes voortaan op(*#!)(*#t totdat Sint Nicolaas terug gevaren is naar Hispanje.

STOP DE KERSTMAN!

[ Bericht 32% gewijzigd door dartboardmoscow op 06-12-2006 14:26:50 ]
  woensdag 6 december 2006 @ 16:56:12 #8
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_44197407
Jouw belevenissen ervaringen en verhaal zijn herkenbaar. Ik wil je schrijven dat je mij een heel bijzonder,intelligent, gevoelig en liefdevol mens lijkt. Extra ZWAAR of FIJN kan het voor je zijn als het samenzijn met de familie nu niet meer IS zoals het TOEN was , je 4 dagen die je deelde met het meisje voorbij zijn en dat je 2 maanden nodig had om dit te verwerken , jouw angst op een nieuwe vriendschap met een vriendin en wens de Kerst en Oud&nieuw te delen met jouw vrienden in een gezellig omschreven sfeer te beleven. Ik begrijp dat jij heel intens en bewust samenzijn en ervaringen beleeft en dat is ook moeilijk om nu zonder hen/het verder te gaan , afstand te nemen en positief weer verder te kunnen. Aan de dood hoef jij nog niet te denken, als je niet ziek bent.......dan heb je nog een heel leven voor je!! (uitspraken van mijn opa en overgrootmoeder.) Ik geloof dat jij naarmate je ouder wordt steeds meer hechte vriendschappen gaat krijgen, want jij bent geen onstabiel persoon, maar iemand die mij trouw lijkt en artistiek. Jij lijkt mij verder een creatief kunstenaars persoon, zoek het daar anders wat meer in. Schrijverscusus, figuranten-castingbureau, filmcursus. Deze mensen hebben delen jouw ideeen , maar probeer voor nu niet te zwaar het te zien, jouw vriendschap met dit meisje heb jij met hart en ziel beleefd,de ervaring was mooi met haar, maar is nu afgelopen, hoeft niet aan jou te liggen, zoveel jongeren moeten zichzelf eerst ontdekken eerst zelf gelukkig worden en dan delen, maar je gaat zeker nog een heel leuk en bijzonder meisje ontmoeten .
Het is me ook niet niks hoor om alles maar te presteren, school, prille liefde , vele verschillende mensen met meningen, familie die uit elkaar ligt en alles wat erin je omgeving gebeurt.
Maar jij bent al zo ver met je ontwikkeling, je bent geen fladder van meisje naar meisje. Zet um op naar een gezellige toekomst.
  zondag 10 december 2006 @ 19:49:02 #9
161429 Bartje-Remje
On-ontdekt talent!
pi_44311030
Dat is omwijs aardig, als alles klopt wat jij zegt, kan ik zelf ook niet wachten, iemand die zo'n groot beeld over mij heeft moet ook wel een mastermind zijn. Hier ken je zien wie ik echt ben www.bartjaah.nl (picserver).

Omwijs bedankt voor je mening, en het lezen.
  donderdag 14 december 2006 @ 22:19:47 #10
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_44440528
Beste Bart, Ik wil je een gezellige Kerst toe wensen.
Wens jou toe dat je Kerstwens uitkomt om de
Kerstdagen met een groepje vrienden samen te zijn, soms lukt dit niet vanwege familieafspraken,
maar dan waarschijnlijk met Oud En Nieuw of elders in de Kerstvakantie.
Misschien kan je toch nog eens met je familie,een vriendin of met vrienden
naar een bungalowpark om daar samen te zijn, lekker door de duinen lopen
zwemmen in het subtropische zwembad en lekker bij de open haard een kopje thee drinken
of een breezer. Wij hebben dit eerder ook ervaren in Center Parcs in Zandvoort en
gaan met de Kerst er naar toe.
Vriendschap, verliefd zijn en een relatie hebben met een vriendin zal echt wel een keer lukken,
heb maar geen angst dat zij je verlaat, lekker genieten, dollen en als jullie bij elkaar passen en elkaar aanvoelen wil zij echt niet bij je weg, maar juist met je verder gaan. Ook de Liefde delen, gaat beter als je vertrouwd met elkaar bent , van elkaar zielsveel gaat houden en niet alleen aan jezelf denkt.
Verder hebben jullie leuke ideeen uitgewerkt voor filmpjes. Ga lekker verder, via internet kan je veel mensen laten meekijken. Het publiek. Tips krijgen. Kritiek ( opbouwend) en complimenten.
Zie jij je opa en oma nog weleens? Jij bent niet meer het jochie van zes, maar al 16 jaar, toch kan het leuk zijn om hen te zien of een Kerstkaart te sturen? Bart je bent een creatieve, bijzondere niet alledaagse jongen. Als je helemaal van school af bent, zal jij je nog vrijer gaan voelen en ontwikkelen met je hobby, werk en relaties. Gelukkig Nieuwjaar toewenst in 2007.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')