alleen staan er nog wat verkeerde smileys achter de namen (die worden in ieder nieuw topic weggehaald en bij diegenen die punten hebben gehaald opnieuw toegevoegd), al is dat niet zo'n probleem als zo blijven staan hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:10 schreef vdvorst het volgende:
bijgewerkt,
Machu Picchuquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:11 schreef wyccie het volgende:
Macchu Picchu?
ik ruik sarcasme, maar sorry, heb nog nooit een topic geopend via een quote,quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:12 schreef Lienekien het volgende:
Applaus voor vdvorst. Die gaat het voortaan altijd doen, een nieuw deel openen.
pff, dat is veel werk, iedere ronde!,quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
alleen staan er nog wat verkeerde smileys achter de namen (die worden in ieder nieuw topic weggehaald en bij diegenen die punten hebben gehaald opnieuw toegevoegd), al is dat niet zo'n probleem als zo blijven staan hoor
Nou, het was niet sarcastisch bedoeld.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ik ruik sarcasme, maar sorry, heb nog nooit een topic geopend via een quote,
en je moet zoveel veranderen (ben ook nog nieuw in dit topic)
Ach, Lienekien heeft ook wel eens 9000 punten extra aan iemand gegevenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ik ruik sarcasme, maar sorry, heb nog nooit een topic geopend via een quote,
en je moet zoveel veranderen (ben ook nog nieuw in dit topic)
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:12 schreef Lienekien het volgende:
Applaus voor vdvorst. Die gaat het voortaan altijd doen, een nieuw deel openen.
Ik vond dat van haar zo schattig klinkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef Neleos het volgende:
Maar qua spelling dichterbij dan Lienekien.![]()
dan is het goedquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, het was niet sarcastisch bedoeld.
Er stond bijna Mitsubishi.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond dat van haar zo schattig klinken![]()
Laat me het ff lekker fout doenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:15 schreef wyccie het volgende:
vdvorst, je hebt het hartstikke goed gedaan! Je ben één van de weinige newbies die de OP hebben gelezen en het ook aandurft om een OP te maken.
iddquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:15 schreef wyccie het volgende:
vdvorst, je hebt het hartstikke goed gedaan! Je ben één van de weinige newbies die de OP hebben gelezen en het ook aandurft om een OP te maken.
Sheep +1quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:19 schreef Supersheep het volgende:
Ursula
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |