Ach, alles van die eerste seizoenen is nog altijd 1000 keer toffer dan het beste van Friends.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
1&2 zou ik overslaan als ik jou was. Zit geen enkele leuke aflevering tussen.
Ik ben net begonnen met het kijken van het eerste seizoen, ze moeten nog een beetje inkomen, maar die dialogen zijn al zo Seinfeldachtigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
1&2 zou ik overslaan als ik jou was. Zit geen enkele leuke aflevering tussen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:49 schreef Herodus het volgende:
Als vervroegd verjaardagscadeau vandaag de gift set van seizoen vijf en zes mét Puffy shirt gekregen.
[afbeelding]
iemand die het kan bevestigen?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
Ik kan toch haast zweren dat ik ooit een aflevering had gezien waar er een supermodel was dat vroeger verliefd was op george, en George haar niet zag staan omdat ze toendertijd lelijk was. En nu wil ze hem nog steeds, maar George ziet haar nog altijd aan voor dezelfde lelijke meisje als vroeger.
Ik ben bijna 100% zeker dat het een aflevering van Seinfeld was, maar ik heb em niet meer terug gezien
lijkt meer op een verbastering van een aflevering van Friends...quote:
het was geen friends, daar ben ik zo goed als zeker van.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:24 schreef Patch het volgende:
[..]
lijkt meer op een verbastering van een aflevering van Friends...
die aflevering was gisteren bij Spin City, waarbij een supermodel verliefd was op een van die kwibussen daar en die kwibus vond haar maar niks.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
Ik kan toch haast zweren dat ik ooit een aflevering had gezien waar er een supermodel was dat vroeger verliefd was op george, en George haar niet zag staan omdat ze toendertijd lelijk was. En nu wil ze hem nog steeds, maar George ziet haar nog altijd aan voor dezelfde lelijke meisje als vroeger.
Ik ben bijna 100% zeker dat het een aflevering van Seinfeld was, maar ik heb em niet meer terug gezien
Al heel oud maar hij blijft geweldigquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:26 schreef Atreidez het volgende:
Superman en Seinfeld heb ik net zitten kijken, grappig![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:26 schreef Atreidez het volgende:
Superman en Seinfeld heb ik net zitten kijken, grappig![]()
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
Dat was bij Spin City wel in een aflevering. Maar niet in Seinfeld.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet alle seinfeld afleveringen uit me hoofd ken, maar wat jij hiervoor beschreef was PRECIES wat er gebeurde in een Spin City aflevering.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:20 schreef planethugo het volgende:
heb niet zoveel van spin city gezien maar zoiets komt me toch ook bekend voor van seinfeld eerlijk gezegd. Of het was zoiets dat george die meid toen niet zag staan maar dat ze nu bloedmooi is en dat ze george niet meer ziet staan ofzo
Op t eind heeft ze die nose job laten doen maar is t uit met George, en dan is t ineens een onwijs lekker dingquote:The Nose Job
Jerry's brain and penis play chess against one another to decide whether he should keep dating a vacuous model with whom the "sex is great" but not anything else. George is dating a woman with a big nose, Kramer tells her it like it is and she gets a nose job; however, there is a complication. Kramer gets Elaine to help him retrieve the jacket.
En dan die kop van George als ze met Kramer weg looptquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:33 schreef planethugo het volgende:
ja en dan heeft ze wat met kramer als ze lekker is
Zal wel iets van 40 euro kosten. Als je de mogelijkheid hebt, moet je de Mediamarkt tegen die tijd in de gaten houden. Daar had ik seizoen 8 in de eerste week dat hij uit was voor 25 euro gekocht. Da's toch een zeer acceptabele prijs dacht ik zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:58 schreef ASSpirine het volgende:
en hoeveel moet de box kosten?
Ik vind een Seinfeld DVD box al extra duur vergeleken met andere sitcoms...
Bah.. een complete box. Ik wil verdorie een giftset met 8 en 9 erin, net als bij de voorgaande seizoenen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:06 schreef dvdfreak het volgende:
283.95
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:43 schreef Brentmeister het volgende:
Vanaf 3 september weer dagelijks om 20:00 uur te zien op Veronica!
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=674&rubrieknaam
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:43 schreef Brentmeister het volgende:
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=674&rubrieknaam
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:43 schreef Brentmeister het volgende:
quote:
quote:
21:15 Scrubsquote:Op zondag 2 september 2007 18:36 schreef Cheiron het volgende:
Krijg je dan:
6-7 Third Rock from the Sun![]()
7-8 Friends![]()
8-9 Seinfeld![]()
top top topquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:43 schreef Brentmeister het volgende:
De term show about nothing wordt al wel eer aangedaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:35 schreef Herodus het volgende:
Op zich vond ik het nog niet echt leuk, maar als curiositeit was het wel boeiend.
Op amazon.co.uk staat ie voor GBP 112,49, da's ongeveer EUR 180, EUR 20 per seizoen. Dat is te overzien, toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:56 schreef ASSpirine het volgende:
dan wacht ik wel tot de prijs daalt...
8 boxen voor 284...
mjah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |