quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:07 schreef Burbo het volgende:
tvp
"Ah, that's a shamequote:Op vrijdag 24 november 2006 18:10 schreef LoggedIn het volgende:
dit is ook stom trouwens, de op 1 na laatste post was een tvp
Ja ik hemze binnen 3 dagen gezienquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:09 schreef Burbo het volgende:
Heeft iemand S7 al op DVD?
Alsof het me iets kan/kon schelen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:28 schreef Hare het volgende:
Nou, komop, vergeten en vergeven, laten we met z'n alleen gaan uitkijken naar seizoen 8 & 9
Jep, zat dat ook al te denken, en vraag me ook af of Michael nog iets zal zeggen over dit gebeuren op de dvd. Zal door de Amerikanen misschien wel gewaardeerd worden, ipv niks erover zeggen en doen alsof er niks aan de hand is.quote:Op zondag 10 december 2006 01:46 schreef Burbo het volgende:
[..]
Alsof het me iets kan/kon schelen.Kramer blijft tof!
Maar ik denk dat in de US de verkopen van 8&9 op DVD wel met de helft zullen afnemen, helaas.
En terecht wat een kansloze sukkel.quote:Op zondag 10 december 2006 01:46 schreef Burbo het volgende:
Maar ik denk dat in de US de verkopen van 8&9 op DVD wel met de helft zullen afnemen, helaas.
Zouden al die stukjes bij de dvd's niet gewoon in 1 periode opgenomen zijn? Voor de commercie wordt het niet allemaal in 1 keer uitgegeven maar ik gok dat alles tot en met de laatste seizoens al op band stond toen de eerste seizoenen uitkwamenquote:Op zondag 10 december 2006 02:24 schreef Hare het volgende:
Jep, zat dat ook al te denken, en vraag me ook af of Michael nog iets zal zeggen over dit gebeuren op de dvd. Zal door de Amerikanen misschien wel gewaardeerd worden, ipv niks erover zeggen en doen alsof er niks aan de hand is.
Komt van the Caddy en the Meastroquote:Op zondag 10 december 2006 16:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik zat eerste te denken welke aflevering dat was
[..]
Zouden al die stukjes bij de dvd's niet gewoon in 1 periode opgenomen zijn? Voor de commercie wordt het niet allemaal in 1 keer uitgegeven maar ik gok dat alles tot en met de laatste seizoens al op band stond toen de eerste seizoenen uitkwamen
Jackie C.: You said nigger? Who told you to call him a nigger? I didn't tell you to call him a nigger. Why'd you call him a nigger? You haven't even been to see the shrink. If your gonna call him a nigger, let no one record it!quote:Op zondag 10 december 2006 15:53 schreef dvdfreak het volgende:
Kramer kan de hulp van Jackie Chiles wel gebruiken
Jackie: So you're at a club, , minding your own business?
Kramer: Yeah.
Jackie: Then what happened?
Kramer:Jackie i screwed up
JACKIE:what did you do?
Kramer:I called someone a nigger
Jackie A nigger a Nigger?Who told you to say the N word i didn't tell you to say the N-word
Jackie: That's totally inappropriate. It's lewd, vesivius, salacious,
outrageous!
KRAMER: I guess I screwed up huh Jackie?
JACKIE: Your damn right you screwed up.You white people it never ends
![]()
Snel topic vol makenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:25 schreef planethugo het volgende:
*schop!
Laatste tijd weer wat afleveringen gekeken. TT moet eigenlijk zijn:
'Poppy is a little sloppy'![]()
Die is mooi jaquote:die van Kramer the Pimp gister nog gezien, dat loopje wat ie heeft als ie die hoed opgepakt heeft![]()
Heel mooi jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gQWDXnaBgKs
Die hele aflevering trouwens.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef Timo20 het volgende:
Ben deze week iedere avond een paar afleveringen op dvd aan `t kijken. Heerlijk![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:34 schreef TNA het volgende:
Ook weer een geniaal fragment; George's antwoordapparaat
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:25 schreef dvdfreak het volgende:
Frank Costanza![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=t4qxO31AfrI
Shrinkage en The Marine Biologistquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:29 schreef Atreidez het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-csGDoSSZycStaan hoop leuke stukjes op
Haha prachtig fragment ook.. Blijf de linkjes posten!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:32 schreef dvdfreak het volgende:
The Nap
http://www.youtube.com/watch?v=I9iRVXGvLAM&mode=related&search=
Haha, die geluidjescompilatie, prachtig! Altijd mooi als ze weer kwaad zijn op iemand. "George!". "Jerry!"..quote:Op zondag 11 maart 2007 02:19 schreef Timo20 het volgende:
Vond net deze op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=7bD1ryHX-Vk&mode=related&search=![]()
![]()
En uiteraard de George Costanza Tribute![]()
![]()
"Newman!"quote:Op zondag 11 maart 2007 21:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Haha, die geluidjescompilatie, prachtig! Altijd mooi als ze weer kwaad zijn op iemand. "George!". "Jerry!"..
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:53 schreef dvdfreak het volgende:
Fans have been asking "Is Seinfeld coming in May?" and we've been telling them no, it's not coming in May, but now, thanks to one of our friendly retailers, we have a rumored date of <B>June 5</B>. Of course this won't be official until it's announced by Sony, and that should come on Monday, assuming the date is correct (and we're 99% sure it is)
George dvdfreak is getting upset
![]()
Nou, dan dusquote:Confirmed! Guest stars Janeane Garofalo, James Lesure, Jerry Stiller, Estelle Harris, Richard Herd, Gedde Watanabe, Derek Jeter, Bob Odenkirk, Debra Jo Rupp, Brenda Strong, the voice of Alex Trebek, Bernie Williams, David Letterman, Ben Stein, Lloyd Bridges, the voice of Larry David, Debra Messing, Jill St. John, Robert Wagner, Lauren Graham, Amanda Peet, Raquel Welch and regular Wayne Knight join Jerry Seinfeld, Julia Louis-Dreyfus, Michael Richards and Jason Alexander for Sony's June 5th DVD release of Seinfeld - The Complete 8th Season.
Moeilijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:19 schreef dvdfreak het volgende:
Wie is/zijn jou character(s)?
mijne
Kramer,Newman,Frank Costanza en Jackie Chiles
Volgens mij kan ik beter een poll maken*
quote:Elaine and Puddy are at Puddy's apartment.
Elaine: So where do you wanna eat?
Puddy: Feels like an Arby's night.
Elaine: Arby's. Beef and cheese and do you believe in god?
Puddy: Yes.
Elaine: Oh. So, you're pretty religious?
Puddy: That's right.
Elaine: So is it a problem that I'm not really religious?
Puddy: Not for me.
Elaine: Why not?
Puddy: I'm not the one going to hell.
Hi-five on the flip sidequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:38 schreef Atreidez het volgende:
Mijn held, the Eight-Ball!
[afbeelding]
[..]
Kenny Bania!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:20 schreef TNA het volgende:
[..]
. Maar ook de typetjes die maar één aflevering voorkomen zijn vaak grappig omdat ze van die kleine, idiote eigenschappen hebben.
Haha, Bania, hoe kon ik die vergetenquote:Op zondag 1 april 2007 23:20 schreef narvik het volgende:
[..]
Kenny Bania!!!![]()
Why do they call it Ovaltine? The mug is round; the jar is round… they should call it Roundtine. (pauses) That's gold Jerry, gold!
Uncle Leo is ook geniaal trouwens. Jerry! Hello!!!![]()
Met dat krantje ookquote:Op maandag 2 april 2007 00:03 schreef Brentmeister het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=v8Mj-Fj5Vzo
Vandelay![]()
Met name dat stukje dat George uit de wc komt rennen "Say Vandelay, say Vandelay" GENIAALIk lag echt op de grond toen ik dat voor het eerst zag
![]()
grappig in de laatste aflevering als die rechter binnenkomt: please rise for judge vanderlayquote:Op maandag 2 april 2007 00:03 schreef Brentmeister het volgende:
Vandelay![]()
Met name dat stukje dat George uit de wc komt rennen "Say Vandelay, say Vandelay" GENIAALIk lag echt op de grond toen ik dat voor het eerst zag
![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 00:03 schreef Brentmeister het volgende:
Vandelay![]()
![]()
Welke aflevering is dat ook alweer???quote:Op woensdag 4 april 2007 08:57 schreef Cassius het volgende:
Why thank you![]()
't Muziekje ontbreekt alleen nog![]()
Ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:49 schreef Patch het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
http://youtube.com/watch?v=6dXBC6R_rxk
Ja, Michael Richards heeft zijn excuses aangeboden, dus de zaak is rond en Kramer blijft coolquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:49 schreef Patch het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
http://youtube.com/watch?v=6dXBC6R_rxk
geniaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:41 schreef TNA het volgende:
Zo gaan we dus om met ongewenste telefoontjes
Die blijft geweldigquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:41 schreef TNA het volgende:
Zo gaan we dus om met ongewenste telefoontjes
ooh no its Frankensteinquote:Op donderdag 12 april 2007 20:31 schreef TNA het volgende:
Nog één van mijn favoriete fragmenten; Kramer die weer een spijkerbroek gaat dragen omdat hem dat volgens hem nog erg goed staat, en Kramer die de spijkerbroek vervolgens uit wil doen omdat het toch wat tegenvalt
Hehe, ja, prachtige scene. S7 is ook echt goed. Heb 'm zelf ook pas een tijdje geleden gekeken, ben nu bezig met S5. Gisteren voor het eerst The Contest gezien (wat ben ik voor fan?), wat een geweldige aflevering is dat ookquote:Op donderdag 19 april 2007 12:02 schreef Atreidez het volgende:
Gister begonnen met S7 kijken van DVD (jaja, ik ben laat, ik weet t). OMG wat heb ik gelachen weer met Kramer die koffie de bios in wil smokkelen door t in ze broekriem te verstoppen.
Jerry: Hey, Kramer, if I killed somebody, would you turn me in?
Cosmo Kramer: Definitely.
Jerry: You're kidding?
Cosmo Kramer: No, no, I would turn you in.
Jerry: You would turn me in?
Cosmo Kramer: Phwap, I wouldn't even think about it.
Jerry: I can't believe you're a friend of mine.
Cosmo Kramer: What kind of person are you going around killing people?
3 keer raden wie Kramer aangeeft als de biosmedewerker vraagt wie er koffie had meegenomen
"I`m out"quote:Op donderdag 19 april 2007 12:06 schreef TNA het volgende:
Gisteren voor het eerst The Contest gezien (wat ben ik voor fan?), wat een geweldige aflevering is dat ook
Haha, echt een geniale aflevering.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"I`m out"!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toen ik die vorig jaar (![]()
) voor het eerst zag kwam ik echt niet meer bij
"I`m the king of my castle"![]()
Forum Opties | |
---|---|