Ze is al aan de wijnquote:
Als ze thuis is ja. Volgens mij hangt dat mens de hele dag in het café.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:51 schreef schizolientje het volgende:
Zou ze thuis ook zo rondscharrelen in haar huise, eens aan haar buren vragen
Enerzijds vind ik dat als hij een vent is dat hij moet komen, anderzijds is het ook zo dat je er op kunt wachten dat het dan uit de hand loopt en kan BB op " uitlokking" gepakt worden omdat je het ook echt kunt verwachten gezien zijn uitspraken al toe hij in het huis zat ( dreigen met de pers e.d.)quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:50 schreef farceman het volgende:
ben benieuwd of Marcel nog komt.....geloof er niks van .
La maar komenquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:53 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Enerzijds vind ik dat als hij een vent is dat hij moet komen, anderzijds is het ook zo dat je er op kunt wachten dat het dan uit de hand loopt en kan BB op " uitlokking" gepakt worden omdat je het ook echt kunt verwachten gezien zijn uitspraken al toe hij in het huis zat ( dreigen met de pers e.d.)
De regie krijgt ook een extra zakcentjes bij het in beeld brengen van Hilquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:49 schreef schizolientje het volgende:
Maar BB vind Hilde toch interessanter dan de zusjes want waar zijn ze
Milicia is ansich geen vervelende meid, er zit alleen niets in, inhoudelijk gezien. Haar 'probleem' is haar moeder, die toch een behoorlijk stempel op haar drukt. Denk ik dan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:51 schreef Day het volgende:
Milica vertelde vannacht overigens dat het tussen haar en haar moeder niet zo goed ging na BB. Zij heeft vrij snel haar leven weer opgepakt, snel weer aan het werk gegaan, weg met vrienden e.d. Hilde kan het niet loslaten en volgt alles. Milica kijkt af en toe op internet en volgt BB voornamelijk via de uitzendingen. Ze was blij voor Hilde dat ze nog een week terug mag, zodat ze het echt af kan sluiten. Zelf heeft ze heel lang getwijfeld of ze er nog wel in wou, maar ze besloot toch te komen om vooral Jeroen te steunen.
geen flauw ideequote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef mazaru het volgende:
Hoe laat komt Marcel???
quote:
die durft niet meerquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef mazaru het volgende:
Hoe laat komt Marcel???
Ik denk dat er meer in zit, dan er uit komt. Net als bij Jeroen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Milicia is ansich geen vervelende meid, er zit alleen niets in, inhoudelijk gezien. Haar 'probleem' is haar moeder, die toch een behoorlijk stempel op haar drukt. Denk ik dan.
Van Marcia wil ik het nog wel geloven, maar Jeroen heeft niets meer dan dat je ziet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer in zit, dan er uit komt. Net als bij Jeroen.
Van wie denk je dat Etiënne t heeft.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:57 schreef mazaru het volgende:
Als die niet komt, dan is het net zo'n laf mannetje als zijn zoontje
Het is te hopen dat zijn kleine broertje beter terecht komt, dat vond ik zo'n schattig kereltje om te zien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van wie denk je dat Etiënne t heeft.
Haar moeder is ook geen vervelend mens. Ze drukt zich alleen vocabulair iets anders uit. soit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Milicia is ansich geen vervelende meid, er zit alleen niets in, inhoudelijk gezien. Haar 'probleem' is haar moeder, die toch een behoorlijk stempel op haar drukt. Denk ik dan.
Hilde is een vervelend kreng.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:07 schreef berney het volgende:
[..]
Haar moeder is ook geen vervelend mens. Ze drukt zich alleen vocabulair iets anders uit. soit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |