Wat hij vindt over de Islam...zijn radicale standpunten over buitenlanders.....dat is imo wel degelijk extreem rechts....quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:13 schreef Raski het volgende:
Ga jij eerst het partijprogramma van meneer Wilders maar lezen. Iemand onterect extreem rechts noemen is natuurlijk niet ECHTGAAF.
dat hoop ik ook.. Maar het zijn politici. je weet het maar nooit waarmee hij in verleiding wordt gebracht....quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:19 schreef Monolith het volgende:
Rouvoet heeft voor de verkiezingen al gezegd dat hij niet van plan was deel te nemen aan een kabinet met Rita Verdonk, dus een kabinet met Rouvoet en Wilders lijkt me ondenkbaar. Rouvoet lijkt me wat dat betreft ook iets standvastiger dan D66.
zes partijen......gaat echt nietlukken.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:19 schreef lordhelmet het volgende:
PvdA + SP + CU + GL + D'66 + PvdD
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:19 schreef lordhelmet het volgende:
PvdA + SP + CU + GL + D'66 + PvdD
Ik hoop dat je echt gelijk hebt dat we niet negatief worden verrast....quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:24 schreef venomsnake het volgende:
Rouvoet gaat van zijn leven niet met de PVV in een kabinet zitten.![]()
Uitspraken wilders:quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat hij vindt over de Islam...zijn radicale standpunten over buitenlanders.....dat is imo wel degelijk extreem rechts....
Als je echt denkt dat de CU veel overeenkomsten heeft met Wilders, keep on dreaming.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:12 schreef EchtGaaf het volgende:
PvdA+CDA : CDA en PvdA kunnen niet door 1 deur en PvdA wil niet zonder SP in kabinet
PvdA+CDA+CU : CDA en PvdA kunnen niet door 1 deur en PvdA wil niet zonder SP in kabinet
PvdA+CDA+GL : CDA en PvdA kunnen niet door 1 deur en PvdA wil niet zonder SP in kabinet
PvdA+CDA+SP : gaat nooit lukken CDA te ver van SP
CDA+VVD : veel te weinig zetels
Etc.
Rest er niet veel meer dan uiteindelijk dit
CDA+CU+VVD+PVV (Wilders)
Nu roept Rouvoet nog wel dat ze niet willen met Wilders, maar vrees toch dat ze `in het lansbelang` toch zwicht. Zoals D66 dit ook in 2003 deed.....De VVD hoor ik geen keihard `nee`ropen in dit stadium....
Kan jij mij het verschil uitleggen tussen een man die alle problemen legt bij de moslims en een man die alle problemen legt bij de joden?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:34 schreef CANARIS het volgende:
Wilders ... exteem rechts ?
wat is dat voor een bespottelijke etiketen-plakkerij
D'66 heeft geen standpunten meer over na de afgelopen periode, en dus ook geen breekpunten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
zes partijen......gaat echt nietlukken.....
je mag van mij gerust vinden dat in vergelijking met de Westerse cultuur de Islam op punten achterhaalde opvattingen heeft. Trouwens kan het ook niet zo zijn dat zij meer tradionele opvattingen hebben. Daar zijn ze toch vrij in...Daarom hoeven ze toch niet `minder`te zijn dan wij Westerlingen...Ieder mens en ieder cultuur is toch gelijk ondanks dat ze andere opvattingen hebben...quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:27 schreef Raski het volgende:
[..]
Uitspraken wilders:
Islam cultuur is minder dan de westerse cultuur. <- Niet extreem rechts. Het is een feit. Wij doen niet gedwongen huwelijk, eerwraak en ons vrouwtje slaan om wat voor reden dan ook omdat het geloof ons dat toestaat.
Laten we nou gewoon eerlijk in zijn. Ik zie de problemen ook wel onder ogen. Maar jij wilt de grens hermetisch afsluiten voor mensen die politiek of religues in hun vaderland worden vervolgdquote:De grens 5 jaar dicht voor niet westerse allochtonen. Wat is hier extreem rechts aan? Het moet gewoon, allochtonen laten inburgeren is moeilijk als er steeds nieuwe aanwinst komt.
Wat is er zo radicaal aan...
Wat vind je eigenlijk extreem rechts aan Wilders?
Sterker nog, je had die Agema moeten horen vorige week. "Turkije bij de EU kan echt niet. Dan komen al die Turken onze huizen en onze banen stelen."quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:37 schreef onemangang het volgende:
Kan jij mij het verschil uitleggen tussen een man die alle problemen legt bij de moslims en een man die alle problemen legt bij de joden?
Ja, dat wel. Maar als de mogelijkheden met bosjes gaan omvallen en er uiteindelijk amper 1 mogelijkheid overblijft, dan kan het uitendelijk op 1 partij gaan aankomen. Het land moet tenslotte wel geregeerd worden. Zie ook de rol die d66 had in 2003. Zij riepen ook eerst OML, om uiteindelijk toch in te stappen omdat ze met lekkere snoepjes werden gelokt.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:29 schreef FonsvdB het volgende:
Dat zou betekenen dat als PvdA en SP dwars liggen dat de CU dan zich maar MOET inschikken met de PVV? Dat kan natuurlijk niet he. De verantwoordelijkheid voor het land ligt bij alle partijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |