Deze versies zijn niet extended, de versies die jij kent zijn wellicht ingekort. Radio- of videoversies, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:05 schreef Laevid het volgende:
Veel leuke onbekende platen van voor mij wel de helft van de tijd bekende artiesten. Vooral die track 29 klinkt veelbelovend (en het is nog wel trance).
@ nr. 6: Ja dan kom je bij google dus uit op het origineel van duran duran.
@ nr. 3 en nr. 30: Dit waren allebei "extended" versions of niet? Want bij mij komen in mijn versies die stukjes niet "zo" voor, nou was 30 nog wel te doen met de stemsample
Hehe.....ja dat is de andere weg jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:20 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Deze versies zijn niet extended, de versies die jij kent zijn wellicht ingekort. Radio- of videoversies, bijvoorbeeld.
De volledige track (29) vond ik een klein beetje tegenvallenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:05 schreef Laevid het volgende:
Veel leuke onbekende platen van voor mij wel de helft van de tijd bekende artiesten. Vooral die track 29 klinkt veelbelovend (en het is nog wel trance).
@ nr. 6: Ja dan kom je bij google dus uit op het origineel van duran duran.
@ nr. 3 en nr. 30: Dit waren allebei "extended" versions of niet? Want bij mij komen in mijn versies die stukjes niet "zo" voor, nou was 30 nog wel te doen met de stemsample
Ik heb hem nog niet gehoord, maar da's wel jammer dan, heb je daar speciaal zo 2 weken op gewachtquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De volledige track (29) vond ik een klein beetje tegenvallen![]()
De sample was idd veelbelovend.
Een kleine deceptie iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gehoord, maar da's wel jammer dan, heb je daar speciaal zo 2 weken op gewacht
ik was de enige?? valt idd tegen jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:16 schreef Curchulain het volgende:
3. Da Hool - Meet her at the Love Parade (Zoundz, 1996)
De klassieker van het feest in Berlijn. Ik had deze met opzet een stuk moeilijker gemaakt dan hij zou zijn met het überherkenbare melodietje. Toch viel het aantal goede inzendingen hierop mij nogal tegen. 1/0
Ja. De rest hier is blijkbaar een stelletje cultuurbarbaren. Of ze zijn gewoon te jongquote:Op maandag 18 december 2006 21:54 schreef timbob het volgende:
Was ik nou de enige die Members of mayday goed had
Of een combinatie vanquote:Op maandag 18 december 2006 22:03 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ja. De rest hier is blijkbaar een stelletje cultuurbarbaren. Of ze zijn gewoon te jong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |