Zo maak je je niet minder verdacht, integendeel zelfsquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:14 schreef vdvorst het volgende:
ik weet dat dat een voetballer was, en ik heb de balle verstand van voetbal,
anders had ik van nistelrooy gekozen:P
jup, en kijk eens naar vorige antwoorden, geloof me, ik gok maar wat:Pquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Frappant. Je hebt de OP doorgelezen vdvorst?
nee, minder:D (veel minder dus)quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:15 schreef Lienekien het volgende:
600 liter
in mijn familie wordt er veel over gepraat, ik volg het niet zoquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Zo maak je je niet minder verdacht, integendeel zelfs![]()
iets minderquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:17 schreef Lienekien het volgende:
50 liter.
Bij jou in de familie wordt veel over Hans Kraaij jr gepraat? Daar heb ik het nou eigenlijk nooit over met mijn familie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
in mijn familie wordt er veel over gepraat, ik volg het niet zo
tja, die commentator, niet echt gelieft hierzo,quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bij jou in de familie wordt veel over Hans Kraaij jr gepraat? Daar heb ik het nou eigenlijk nooit over met mijn familie.![]()
Dat is dan wel weer terecht, want het is een lul, dat was hij als voetballer ook al.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
tja, die commentator, niet echt gelieft hierzo,
kijk, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer terecht, want het is een lul, dat was hij als voetballer ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |