Hiep hoi. Heb me dan ook ruim drie uur zitten te verbijten voor de tv.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:09 schreef Mark_V het volgende:
Ik zou niet eens weten hoeveel zetels het belgische parlement heeft
Heel goed. En wat volgt na mullis is vullis?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:10 schreef Mark_V het volgende:
mullis
Je zit in een prima richting te denken, galop is echter zeg maar de "buitencategorie" van lopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:14 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Galop?
(of zit ik helemaal in de verkeerde richting te denken)
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:12 schreef Mark_V het volgende:
reve das pas leven (ja Lien, weer Reve)
Wat is de tegenhanger van een telgang?
ChrisJX +1quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:15 schreef ChrisJX het volgende:
Draf dan maar?
Heeft Reve jou vroeger toen jij nog een lief klein schattig lienekienetje was geslagen ofzo?quote:
Wat ben jij een raar ventje.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Heeft Reve jou vroeger toen jij nog een lief klein schattig lienekienetje was geslagen ofzo?
"Ja Lien, weer Reve."quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wat heb jij een lange teentjes![]()
Maar ik hou wel van je hoor, ondanks alles![]()
![]()
![]()
Wie zei over de avonden dit:quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:30 schreef Lienekien het volgende:
Een fijne Reve-vraag.
Lienekienquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:32 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Wie zei over de avonden dit:
Het is in zijn soort een meesterwerk. Ik verzoek u wél acht te slaan op de beperking: 'in zijn soort'. Want de soort is eenvoudig afschuwelijk
Nee, niet WFH. Het is de eerste echt Bekende Nederlander.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:33 schreef Lienekien het volgende:
Al sla je me dood. WF Hermans dan maar.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:34 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Nee, niet WFH. Het is de eerste echt Bekende Nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |