Goed plan, ik ben voor!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:50 schreef ChrisJX het volgende:
Is het misschien een idee om de puntenlijst bij te houden zoals in he Google Earth quiz-topic wordt gedaan? Je zet dan steeds in je post met de nieuwe punten, ook degene die eerder in het topic een nieuw punt hebben gehaald. TS heeft dan bijna geen werk meer en fouten worden meteen opgespoord.
En je mag ook maar drie keer omdraaien. Vind je het gek dat het dan geld kost?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik heb de score eens bijgehouden gedurende duizend (!) spelletjes en ik had een aardige schuld
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:50 schreef ChrisJX het volgende:
Is het misschien een idee om de puntenlijst bij te houden zoals in he Google Earth quiz-topic wordt gedaan? Je zet dan steeds in je post met de nieuwe punten, ook degene die eerder in het topic een nieuw punt hebben gehaald. TS heeft dan bijna geen werk meer en fouten worden meteen opgespoord.
Nee, maar wel gek dat het zo verslavend isquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En je mag ook maar drie keer omdraaien. Vind je het gek dat het dan geld kost?
Neleos +1quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:55 schreef Neleos het volgende:
Hurling?
quote:
Als je 't daar bekijkt, wordt telkens de hele lijst meegenomen. Die is hier veel te lang!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Neleos +1
Punten deel 449
Mark_V 2
EdwardJobHopper 1
Neleos 1
Zopiets dus?
Deze klopt helemaal.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:02 schreef Gooitzen het volgende:
cda 41
pvda 32
sp26
vvd 22
pvv 9
gl 7
cu 6
d66 3
pvdd 2
sgp 2
Da's toch best knap...voor een Belgquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik had er toch zes van de tien...
De SGP, D66 en GroenLinks werden niet uitgebreid besproken in De Standaard
Inderdaad, wel netjes voor een Belg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik had er toch zes van de tien...
De SGP, D66 en GroenLinks werden niet uitgebreid besproken in De Standaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |