EdwardJobHopper +1 goede raad-actie!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:39 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Is het geen ovaal veld?
(ik ken er niks van)
Zo leer je nog eens watquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:42 schreef Homdeck het volgende:
Dat het een ovaal veld is heb ik nooit geweten![]()
later yuri![]()
Hahaquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:40 schreef Mark_V het volgende:
[..]
EdwardHopper +1 goede raad-actie!
[afbeelding]
Dankjewel Lienquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:43 schreef Lienekien het volgende:
Puntentelling is weer bij.
Er stond: ranglijst na deel XXX. Dat geeft toch dezelfde informatie?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:44 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dankjewel Lien![]()
Wat vinden jullie trouwens van de aanpassing dat boven de ranglijst staat tot welk nummer geteld is? Weg of houden?
Of dat je maar drie beurten de kaarten van de stapel mag omdraaien?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:45 schreef Neleos het volgende:
Dat de kaarten 1 voor 1 worden omgedraaid i.p.v. telkens 2 over slaan?
Als iedereen dat regeltje aanpast dan is het wel handig, maar het is vrij makkelijk te vergeten... tsja..quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:44 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dankjewel Lien![]()
Wat vinden jullie trouwens van de aanpassing dat boven de ranglijst staat tot welk nummer geteld is? Weg of houden?
Ik denk dat het nu wat duidelijker is dat deze ook geupdated moet worden, het werd nogal eens vergeten...quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er stond: ranglijst na deel XXX. Dat geeft toch dezelfde informatie?
Overigens kunnen de punten wel aangepast zijn, maar dat regeltje niet... Dan weet je dus nog niks.
Volgens mij helpt dat regeltje daar weinig aan, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu wat duidelijker is dat deze ook geupdated moet worden, het werd nogal eens vergeten...
Haal maar weer weg danquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij helpt dat regeltje daar weinig aan, eerlijk gezegd.
Mark_V +1quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:46 schreef Mark_V het volgende:
dat je eerst geld inzet en dan voor iedere kaart die je weg kan leggen geld terug krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |