Vast.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:29 schreef Z het volgende:
Hij werd vast vergiftigd.
Klopt, en hij werd inderdaad óók vergiftigd! Zeg het maar, Diaan79.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:25 schreef pyl het volgende:
.... kuch ....
Een Engelse vorst, Gellius?
Ik heb werkelijk geen idee.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Klopt, en hij werd inderdaad óók vergiftigd! Zeg het maar, Diaan79.
Nee precies.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
O, maar dan schiet het niet op natuurlijk. Mijn Sjors was een gevalletje arsenicum.
Nope, Twan is vanaf dinsdagavond weer bij zn vader voor een weekje. Die dagen dat hij er niet is, werk ik en heeft Twans vader contacten met school. Bij hem komt ze trouwens ook nog een keer op visite. Dat is om Twan graag zijn beide huizen wil laten zien. Maar daarna komt ze volgens mij niet meer en hebben ook wij gewoon ouderavond op school.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:34 schreef Gellius het volgende:
Komt er nog onderwijzend personeel op visite vandaag?
George III has been nicknamed Farmer George, for "his plain, homely, thrifty manners and tastes" and because of his passionate interest in agriculture. Not everybody knows this.quote:George III (George William Frederick) (4 June 1738 – 29 January 1820) was King of Great Britain and King of Ireland from 25 October 1760 until 1 January 1801, and thereafter King of the United Kingdom of Great Britain and Ireland until his death.
Later in his reign George III suffered from recurrent and, eventually, permanent mental illness. This baffled medical science at the time, although it is now generally considered that he suffered from the blood disease porphyria, along with other British monarchs. Recently, owing to studies showing high levels of the poison arsenic in King George's hair, arsenic is also thought to be a possible cause of King George's insanity and health problems.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:46 schreef Gellius het volgende:
George III has been nicknamed Farmer George, for "his plain, homely, thrifty manners and tastes" and because of his passionate interest in agriculture. Not everybody knows this.
Nummer III meen ik te weten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:04 schreef Gellius het volgende:
... mijn George II ...
Ja, èn?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:10 schreef pyl het volgende:
Nummer III meen ik te weten.
Tuurlijk, voor jou wel, Diaan!quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
Heee een hint voor mij dan?
of juist een jongen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:04 schreef Gellius het volgende:
Een meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |