Jij bent mod he? Volgens jouw redenering mag ik jou dus voor ALLES uitmaken als we een keer in een harde discussie geraken op dit forum, zonder geband te worden. Ik ben namelijk ook maar een mens, en sommige dingen komen spontaan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar een sporter, vol adrenaline in het veld is ook maar een mens, Denk jij dan OOK dat alle acties, schoten, passes etc van te voren BEDACHT worden? nee, die komen spontaan omdat het een voetballer is, en soms ben je zo opgefokt van de spanning dat je iets verkeerds zegt.
Big fucking deal.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij bent mod he? Volgens jouw redenering mag ik jou dus voor ALLES uitmaken als we een keer in een harde discussie geraken op dit forum, zonder geband te worden. Ik ben namelijk ook maar een mens, en sommige dingen komen spontaan.
Nee, maar dat betekent nog wel dat het niet zomaar kan en dat hij er wel even op mag gewezen worden, juist omdat hij een voorbeeldfunctie heeft.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar een sporter, vol adrenaline in het veld is ook maar een mens, Denk jij dan OOK dat alle acties, schoten, passes etc van te voren BEDACHT worden? nee, die komen spontaan omdat het een voetballer is, en soms ben je zo opgefokt van de spanning dat je iets verkeerds zegt.
Big fucking deal.
Tuurlijk, en dat moet ook, maar zo'n ramp is het nou ook weer niet. gewoon ff sorry en verder.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent nog wel dat het niet zomaar kan en dat hij er wel even op mag gewezen worden, juist omdat hij een voorbeeldfunctie heeft.
En kap eens met die woorden in caps.
Onzin. Als ik wil kan ik jou in mijn woede in 15 seconden voor wel 5 vreselijke dingen uitmaken tijdens een discussie. Net zoveel tijd ongeveer als Perez had om NA TE DENKEN over wat ie zou gaan roepen naar de assistent-scheids.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Verschil is dus dat je het moet tikken, nalezen op spelfouten en dan ook nog eens op invoeren klikken, dat is HEEL wat anders dan in het heetst van de strijd iemand die naast je staat en je benadeelt uitschelden.
Natuurlijk is dat anders, maar het gaat me er vooral om dat deze belediging persoonlijk was. Perez heeft dus eerst moeten nadenken : grens is een neger > daar kan ik hem mee uitschelden. Dat vind ik wat anders dan 'kankerlijer' ofzo, dat is ook erg maar niet persoonlijk.quote:Lijkt me HEEL duidelijk anders he?
precies, mijn direct collega is ook een surinamer, en de grappen over lui, traag en dom zijn niet van de lucht VAN ZIJN KANT!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:15 schreef Panick het volgende:
HAHA.
Ik noem mijn beste negervriend ook altijd katoenplukker, krijgen ze karakter van. Niet zo zeuren.
Overigens ben ik extreem links dus enige racistische insteek is er niet, zie het als een koosnaampje
Dat een speler zich in het heetst van de strijd laat gaan is fout, maar soit. He'll get over it.
Overigens is het nog niet eens zeker dat ie kankerneger zei.
quote:Kenneth Perez geeft een verklaring voor wat er tijdens de wedstrijd Ajax - FC Twente voorviel.
Verklaring Kenneth Perez.
Tijdens de wedstrijd Ajax – FC Twente van zondag 19 november heb ik mij in het vuur van het spel ernstig misdragen door een discriminerende opmerking te maken naar grensrechter Siebert.
Ik schaam mij diep voor de kwetsende uitlatingen en biedt, naast de heer Siebert, eenieder daarvoor mijn oprechte excuses aan.
De stommiteit van mijn opmerking staat in schril contrast met hoe ik werkelijk in het leven sta en met de normen en waarden waarmee ik mijn eigen kinderen opvoed.
Met schaamte,
Kenneth Perez
Snap jij het verschil tussen plagerig iemand 'uitschelden' en iemand keihard willen beledigen wel?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:15 schreef Panick het volgende:
HAHA.
Ik noem mijn beste negervriend ook altijd katoenplukker, krijgen ze karakter van. Niet zo zeuren.
Overigens ben ik extreem links dus enige racistische insteek is er niet, zie het als een koosnaampje
Ah, bij deze keur je dus ook spreekkoren goed? Dat supporters zich in het heetst van de strijd laten gaan is fout, maar so it. Van Gaal komt er wel overheen als je roept dat z'n overleden vrouw een kankerwijf is.quote:Dat een speler zich in het heetst van de strijd laat gaan is fout, maar soit. He'll get over it.
Goed zo, zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61086
[..]
Excuses aanvaard
Kenneth, topper![]()
jij snapt het echt niet he? Spreekkoren zijn BEDACHT! komen niet opeens opzetten uit tientallen mensen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Snap jij het verschil tussen plagerig iemand 'uitschelden' en iemand keihard willen beledigen wel?
[..]
Ah, bij deze keur je dus ook spreekkoren goed? Dat supporters zich in het heetst van de strijd laten gaan is fout, maar so it. Van Gaal komt er wel overheen als je roept dat z'n overleden vrouw een kankerwijf is.
Hé bolle, veilig thuis?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:17 schreef Sethje het volgende:
tering wat een gezeik zeg...
hulde voor kenneth passie op het veld godverdomme knokken voor wat je waard bent! het hoort er allemaal bij
het bier was goed en goedkoop en de wedstrijd was kut....dat even over praag
Apengeluiden tegen een neger zijn net zo bedacht als schelden tegen een neger.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij snapt het echt niet he? Spreekkoren zijn BEDACHT! komen niet opeens opzetten uit tientallen mensen.
IK HOOP DAT HEATWAVE ZO VAN DE TRAP AFDONDERT EN Z'N NEK BREEKT.quote:Een opmerking tegen iemand die vlak naast je staat komt spontaan op, zonder na te denken, zeker als je strak van de adrenaline en spanning staat. Dat is op geen enkele wijze te vergelijken met de voorbeelden die je hier en in je vorige post noemt.. Gewoon to-taal NIET....
Tis al goed met je hoor jochie, neem nog een lollie ofzoquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Apengeluiden tegen een neger zijn net zo bedacht als schelden tegen een neger.
[..]
IK HOOP DAT HEATWAVE ZO VAN DE TRAP AFDONDERT EN Z'N NEK BREEKT.
Sorry, kwam spontaan in me op.
Moeilijk he, als je een discussie niet kunt winnen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis al goed met je hoor jochie, neem nog een lollie ofzo/
Lezen kan je ook al niet. Niemand keurt het goed, ik ook niet, Perez zelf ook niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Bij deze wordt het 'bier-incident' in de Kuip dus ook goedgekeurt door jullie, het was tenslotte een spontane actie waarbij niet nagedacht werd.
Ok, dat zei ik fout. Maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lezen kan je ook al niet. Niemand keurt het goed, ik ook niet, Perez zelf ook niet.
Natuurlijk is dat herkenbaar, maar als ik dat roep dan is dat een 'algemeen' scheldwoord en niet een persoonlijk iets TEGEN de persoon.quote:Ik heb er alleen wel begrip voor dat je iets fouts roept in het heetst van de strijd, ik roep ook wel eens dingen spontaan tijdens een wedstrijd, niet alleen scheld woorden, maar iets als "mongool, dat IS geen buitenspel" en als ik dan (rustig) de herhaling zie en het is WEL buitenspel dan kom ik er op terug..
herkenbaar? Ik hoop het, anders heb ik het idee dat je nooit voetbal lijkt.
Ja hoor kankahneusquote:
Ja was top, goed vermaakt in de stad, zuipen kostte natuurlijk geen reet, discotheek was vet en de Pussy bar was echtquote:
Hehe vooral die conducteur wat een figuur zegquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:36 schreef Bananenman het volgende:
Treinreis was wel lachen, uiteraard veel Duitsertje pesten onderweg, en de bezopen en naar wodka ruikende conducteur was ook wel oké
Jij naar een uitduelquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Klinkt heel gezellig jongens.
Misschien ook maar weer eens zoals vroegahnaar uitwedstrijden, sorry lieverd
.
been there, done thatquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij naar een uitduel![]()
![]()
![]()
Na de winter weer voor mij een europees uitduel wss![]()
Ik ben toch echt linkser dan links hoor, maar relativeren is ook een "linkse" niet vreemd.quote:
En terechtquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez speelt morgen gewoon volgens Frits Barend bij Talpa.
Geen kaartjequote:Op zaterdag 25 november 2006 18:13 schreef devv05 het volgende:
Nog joden naar Qlimax?
Check je pm nou eens ouwequote:Op zaterdag 25 november 2006 14:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja was top, goed vermaakt in de stad, zuipen kostte natuurlijk geen reet, discotheek was vet en de Pussy bar was echt
Treinreis was wel lachen, uiteraard veel Duitsertje pesten onderweg, en de bezopen en naar wodka ruikende conducteur was ook wel oké
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |