abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:03:10 #151
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43868661
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het gaat niet om de spelers, het gaat om de club.

Ajax zal altijd de mooiste club blijven, ongeacht de prestaties en ongeacht het vertoonde spel.
Idd daarom blijf je altijd gaan voor je cluppie!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43868951
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij is erg goed, vandaag ook weer een prachtige assist. Maar nu hebben we inderdaad Sneijder, Roger, Perez al.

Misschien als vervanger voor Sneijder als hij vertrekt?
Roger kan niet verdedigen. Als Perez meespeelt kan Sneijder niet meespelen omdat Perez niet goed kan verdedigen.

En Urby vind ik een goede linksback maar geen linkermiddenvelder.

Engelaar doet verdedigend best veel werk als ik de samenvattingen van Twente bekijk, hij is lang dus is gevaarlijk bij standaard situaties. En hij brengt aanvallend erg veel.
lollig
pi_43869026
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef twi het volgende:
Dat is toch een feit, dat hij geen wedstrijd fatsoenlijk uit kan spelen? Wellicht over een paar maanden wel, fantastisch. Mag 'ie over een paar maanden spelen. Op dit moment betekent De Mul opstellen dat je tenminste 1 wissel kwijt bent, of de tweede helft met 10 man op het veld staat.

En bovendien een reactie op al die De Mul Hallelujah-schreeuwers hier.
Nah ik zeg al 2 jaar dat er een nieuwe rechtsvoor moet komen. Maar ik vind De Mul toch best aardig invallen de laatste tijd. Alleen hij oogt zo sloom.
lollig
pi_43869128
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:13 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Roger kan niet verdedigen. Als Perez meespeelt kan Sneijder niet meespelen omdat Perez niet goed kan verdedigen.

En Urby vind ik een goede linksback maar geen linkermiddenvelder.

Engelaar doet verdedigend best veel werk als ik de samenvattingen van Twente bekijk, hij is lang dus is gevaarlijk bij standaard situaties. En hij brengt aanvallend erg veel.
Ik noemde alle spelverdelers op die we hebben. Sneijder, Roger en Perez zijn de spelverdelers bij Ajax. Bij Ajax is bij het 4-3-3 systeem de linkshalf de vrije man/spelverdeler.

Engelaar is inderdaad erg compleet. Hij heeft 'body', inzicht, hij is erg balvast en heeft, helemaal gezien zijn lengte, een goede (trap)techniek. Hij speelt ook al erg goed het hele seizoen, maar als we volgend jaar nog Sneijder, Roger en Perez voor één positie hebben is Engelaar niet nodig denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43869244
Engelaar scoort 1 mooi doelpunt en staat meteen in de belangstelling mee de meeste. Ik had nooit eerder van m gehoord.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:23:12 #156
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_43869305
25/11/2006 - Speelt Perez niet meer door racistische uitlating?
(Gepost door RvN)

BRON: Algemeen Dagblad

In een gesprek met Hugo Borst suggereert Kenneth Perez dat hij voorlopig (?) niet speelt bij Ajax na een racistische uitlating tijdens het duel Ajax - FC Twente. 'Ik speel niet meer. Dit neemt Ten Cate me kwalijk. En terecht. Dit is niet netjes. Dit is erg. Ik heb hier spijt van. Heb jij het nummer van die grens…'zo quote Borst in zijn column in het Algemeen Dagblad. Perez zou de grensrechter hebben toegebeten: 'Hé man, idioot. Hé kankerneger hé!' Volgens Borst is een en ander geregistreerd en moet Perez daardoor vrezen dat het voorkomt voor de tuchtcommissie.
Ajax Netwerk
Tegen Sparta Praag kwam Perez in ieder geval niet in actie.

Kenneth.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_43869353
Dat kan ik me niet voorstellen van Kenneth
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_43869370
Eerst Kramer en nu Perez
Houd van een lijntje.
pi_43869411
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:23 schreef dantes_inferno86 het volgende:
25/11/2006 - Speelt Perez niet meer door racistische uitlating?
(Gepost door RvN)

BRON: Algemeen Dagblad

In een gesprek met Hugo Borst suggereert Kenneth Perez dat hij voorlopig (?) niet speelt bij Ajax na een racistische uitlating tijdens het duel Ajax - FC Twente. 'Ik speel niet meer. Dit neemt Ten Cate me kwalijk. En terecht. Dit is niet netjes. Dit is erg. Ik heb hier spijt van. Heb jij het nummer van die grens…'zo quote Borst in zijn column in het Algemeen Dagblad. Perez zou de grensrechter hebben toegebeten: 'Hé man, idioot. Hé kankerneger hé!' Volgens Borst is een en ander geregistreerd en moet Perez daardoor vrezen dat het voorkomt voor de tuchtcommissie.
Ajax Netwerk
Tegen Sparta Praag kwam Perez in ieder geval niet in actie.

Kenneth.
Dat klopt

Ik kan mij herinneren dat ik dat op TV zag, dat fragment dat Perez boos werd op de lijnrechter. Ik dacht ook al iets te horen met 'neger' maar ik ging ervan uit dat ik het mis had, aangezien ik niet van Kenneth zou verwachten dat hij zoiets zou roepen.

Als dat zo is, hangt hem ook een dikke schorsing boven het hoofd, en terecht dan ook overigens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_43869465
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:21 schreef Badabingea het volgende:
Engelaar scoort 1 mooi doelpunt en staat meteen in de belangstelling mee de meeste. Ik had nooit eerder van m gehoord.
Dat ligt aan jou dan. Ik vind hem niet een goede speler omdat hij zo mooi scoorde tegen ons, ik vind hem het hele seizoen al imponeren. Hij is een van de weinige spelers die bijna elke wedstrijd minimaal een 7 haalt.
Zijn goal was mooi, maar met zo'n assist als vanavond laat hij pas echt zijn klasse zien.

Maar goed zolang we Sneijder, Roger en Perez hebben, is hij niet bepaald nodig.
pi_43869529
Perez
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_43869555
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerst Kramer en nu Perez
Kramer
pi_43869579
Het grote Kenneth Perez topic

Daar maar even de hele column geplaatst.

Schandalig van Perez zeg
pi_43869625
Hij riep idd iets met een neger, ik d8 dat ik het verkeerd had gehoord op de tv maar niet dus
pi_43869636
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Kramer
Kramer van Seinfeld
Houd van een lijntje.
pi_43869673
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:18 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik noemde alle spelverdelers op die we hebben. Sneijder, Roger en Perez zijn de spelverdelers bij Ajax. Bij Ajax is bij het 4-3-3 systeem de linkshalf de vrije man/spelverdeler.

Engelaar is inderdaad erg compleet. Hij heeft 'body', inzicht, hij is erg balvast en heeft, helemaal gezien zijn lengte, een goede (trap)techniek. Hij speelt ook al erg goed het hele seizoen, maar als we volgend jaar nog Sneijder, Roger en Perez voor één positie hebben is Engelaar niet nodig denk ik.
Maar als Engelaar komt kunnen we met de punt naar voren spelen (met Sneijder) omdat Engelaar ook verdedigend werk opknapt. Perez en Roger zijn verdedigend veel te zwak.
lollig
pi_43869726
Eerlijk gezegd hoef ik zulke spelers niet bij Ajax, wat jullie?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43869778
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:37 schreef RayMania het volgende:
Eerlijk gezegd hoef ik zulke spelers niet bij Ajax, wat jullie?
Ja anders Davids maar die kan nog maar een jaar mee ofzo.
lollig
pi_43869781
Die grensrechter zegt dat hij niks gehoord heeft. En om Hugo nou blind te vertrouwen...
Houd van een lijntje.
pi_43869785
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:33 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Kramer van Seinfeld
Wat een loser is het in real-life.
pi_43869810
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Die grensrechter zegt dat hij niks gehoord heeft. En om Hugo nou blind te vertrouwen...
Als een paar users hier al "neger" hoorden zit er toch een kern van waarheid in.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:40:12 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43869811
Boeiend, in een wedstrijd kan je emotioneel reageren, nu heeft hij spijt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43869824
quote:
Het is wel echt waar, ik heb gehoord wat ie zei en ik dacht al kankerneger te verstaan maar geloofde het niet dus d8 ik dat hij gewoon kankergrens zei maar kennelijk niet he
pi_43869827
quote:
Wat Hugo zegt klopt. Ik hoorde het ook, maar ik dacht dat ik het mis had aangezien ik het me niet kon voorstellen.
pi_43869845
De helft van het publiek heeft het waarschijnlijk zondag ook wel geroepen, maar goed het hoort niet natuurlijk; zeker niet bij zo'n selectie met donkere jongens.

Apart verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')