Snap jij het verschil tussen plagerig iemand 'uitschelden' en iemand keihard willen beledigen wel?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:15 schreef Panick het volgende:
HAHA.
Ik noem mijn beste negervriend ook altijd katoenplukker, krijgen ze karakter van. Niet zo zeuren.
Overigens ben ik extreem links dus enige racistische insteek is er niet, zie het als een koosnaampje
Ah, bij deze keur je dus ook spreekkoren goed? Dat supporters zich in het heetst van de strijd laten gaan is fout, maar so it. Van Gaal komt er wel overheen als je roept dat z'n overleden vrouw een kankerwijf is.quote:Dat een speler zich in het heetst van de strijd laat gaan is fout, maar soit. He'll get over it.
Goed zo, zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61086
[..]
Excuses aanvaard
Kenneth, topper![]()
jij snapt het echt niet he? Spreekkoren zijn BEDACHT! komen niet opeens opzetten uit tientallen mensen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Snap jij het verschil tussen plagerig iemand 'uitschelden' en iemand keihard willen beledigen wel?
[..]
Ah, bij deze keur je dus ook spreekkoren goed? Dat supporters zich in het heetst van de strijd laten gaan is fout, maar so it. Van Gaal komt er wel overheen als je roept dat z'n overleden vrouw een kankerwijf is.
Hé bolle, veilig thuis?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:17 schreef Sethje het volgende:
tering wat een gezeik zeg...
hulde voor kenneth passie op het veld godverdomme knokken voor wat je waard bent! het hoort er allemaal bij
het bier was goed en goedkoop en de wedstrijd was kut....dat even over praag
Apengeluiden tegen een neger zijn net zo bedacht als schelden tegen een neger.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij snapt het echt niet he? Spreekkoren zijn BEDACHT! komen niet opeens opzetten uit tientallen mensen.
IK HOOP DAT HEATWAVE ZO VAN DE TRAP AFDONDERT EN Z'N NEK BREEKT.quote:Een opmerking tegen iemand die vlak naast je staat komt spontaan op, zonder na te denken, zeker als je strak van de adrenaline en spanning staat. Dat is op geen enkele wijze te vergelijken met de voorbeelden die je hier en in je vorige post noemt.. Gewoon to-taal NIET....
Tis al goed met je hoor jochie, neem nog een lollie ofzoquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Apengeluiden tegen een neger zijn net zo bedacht als schelden tegen een neger.
[..]
IK HOOP DAT HEATWAVE ZO VAN DE TRAP AFDONDERT EN Z'N NEK BREEKT.
Sorry, kwam spontaan in me op.
Moeilijk he, als je een discussie niet kunt winnen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis al goed met je hoor jochie, neem nog een lollie ofzo/
Lezen kan je ook al niet. Niemand keurt het goed, ik ook niet, Perez zelf ook niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Bij deze wordt het 'bier-incident' in de Kuip dus ook goedgekeurt door jullie, het was tenslotte een spontane actie waarbij niet nagedacht werd.
Ok, dat zei ik fout. Maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lezen kan je ook al niet. Niemand keurt het goed, ik ook niet, Perez zelf ook niet.
Natuurlijk is dat herkenbaar, maar als ik dat roep dan is dat een 'algemeen' scheldwoord en niet een persoonlijk iets TEGEN de persoon.quote:Ik heb er alleen wel begrip voor dat je iets fouts roept in het heetst van de strijd, ik roep ook wel eens dingen spontaan tijdens een wedstrijd, niet alleen scheld woorden, maar iets als "mongool, dat IS geen buitenspel" en als ik dan (rustig) de herhaling zie en het is WEL buitenspel dan kom ik er op terug..
herkenbaar? Ik hoop het, anders heb ik het idee dat je nooit voetbal lijkt.
Ja hoor kankahneusquote:
Ja was top, goed vermaakt in de stad, zuipen kostte natuurlijk geen reet, discotheek was vet en de Pussy bar was echtquote:
Hehe vooral die conducteur wat een figuur zegquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:36 schreef Bananenman het volgende:
Treinreis was wel lachen, uiteraard veel Duitsertje pesten onderweg, en de bezopen en naar wodka ruikende conducteur was ook wel oké
Jij naar een uitduelquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Klinkt heel gezellig jongens.
Misschien ook maar weer eens zoals vroegahnaar uitwedstrijden, sorry lieverd
.
been there, done thatquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij naar een uitduel![]()
![]()
![]()
Na de winter weer voor mij een europees uitduel wss![]()
Ik ben toch echt linkser dan links hoor, maar relativeren is ook een "linkse" niet vreemd.quote:
En terechtquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez speelt morgen gewoon volgens Frits Barend bij Talpa.
Geen kaartjequote:Op zaterdag 25 november 2006 18:13 schreef devv05 het volgende:
Nog joden naar Qlimax?
Check je pm nou eens ouwequote:Op zaterdag 25 november 2006 14:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja was top, goed vermaakt in de stad, zuipen kostte natuurlijk geen reet, discotheek was vet en de Pussy bar was echt
Treinreis was wel lachen, uiteraard veel Duitsertje pesten onderweg, en de bezopen en naar wodka ruikende conducteur was ook wel oké
Je doek was goed te zien vanaf de overkantquote:
De spreekkoren beginnen ook vaak bij 1 persoon die ook strak van de adrenaline en spanning staat. Wordt wel snel overgenomen door anderen. Maar er is niemand die met die naar een wedstrijd gaat met het idee nou vandaag ga ik eens lekker de scheids (of wie dan ook) verrot schelden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij snapt het echt niet he? Spreekkoren zijn BEDACHT! komen niet opeens opzetten uit tientallen mensen.
Een opmerking tegen iemand die vlak naast je staat komt spontaan op, zonder na te denken, zeker als je strak van de adrenaline en spanning staat. Dat is op geen enkele wijze te vergelijken met de voorbeelden die je hier en in je vorige post noemt.. Gewoon to-taal NIET....
VI.nlquote:
'Ten Cate neemt Perez tóch op in selectie'
25/11/2006 18:23
Ajax-coach Henk ten Cate is niet van plan Kenneth Perez te passeren voor het duel met Sparta Rotterdam. De trainer zou 'in zijn maag zitten' met de situatie, maar puur op sportieve gronden zijn beslissing willen nemen. Dat beweerde Frits Barend tijdens De Wedstrijden op Talpa. De journalist had met Ten Cate gesproken.
Perez schold vorige zondag assistent-scheidsrechter Nicky Siebert uit voor 'kankerneger'. De Deen bood zaterdagmiddag al zijn excuses aan via de website van Ajax, nadat hij in het Algemeen Dagblad had bekend in de fout te zijn gegaan.
In een officiële reactie zegt Ajax het incident te betreuren, maar ook waardering te hebben voor de manier waarop Perez zijn excuses heeft aangeboden. De 32-jarige aanvaller zelf kondigde aan een voetbalclinic in De Bijlmer te gaan geven en een financiële bijdrage te leveren aan een goed doel. 'Ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen racist ben.'
Yep en yep!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geen kaartje![]()
Jij wel toch? Zal wel vet worden![]()
quote:Volgens Het Parool begint Mitea waarschijnlijk op linksvoor in de basis. Emanuelson zou op de bank moeten starten.
Vermoedelijke opstelling:
Stekelenburg;
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen,
Gabri, Maduro, Sneijder,
De Mul, Huntelaar en Mitea.
Dan nog vind ik het een beetje overtrokken allemaal. Natuurlijk verdient hij een boete ofzo, misschien een potje schorsing.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is wel even een verschil of jij of ik dat vanaf de tribune in frustratie roept of dat Perez het met een voorbeeldfunctie in het veld roept.
Natuurlijk, achter die schijn is het een vieze racist natuurlijk. Deze foto heb ik gisteren van 'm geschoten:quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach dat is toch ook alleen maar schijn.
Doe effe normaal man. Verder is 't helemaal niet mooi.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:32 schreef Sethje het volgende:
tering kankerdebielen rot op met je gezeik
het is toch alleen maar mooi dat hij gek word op die grensrechter
Nee, helemaal niet. Er wordt weer zwaar overdreven op gereageerd. Waardoor ajax allemaal schijnheilige dingen voor hem heeft bedacht wat hij nu moet doen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, achter die schijn is het een vieze racist natuurlijk.
ja man al dat gezeik over perez lekker boeiend al zit hij bij de kkk kan mij dat nou weer verotten zolang hij lekker speelt en hart voor de club toont vind ik alles bestquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
Doe effe normaal man. Verder is 't helemaal niet mooi.
Ja jonge, dit wordt je excuses aanbieden op de ajax website en clinics geven aan debielen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:32 schreef Sethje het volgende:
tering kankerdebielen rot op met je gezeik
het is toch alleen maar mooi dat hij gek word op die grensrechter
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja jonge, dit wordt je excuses aanbieden op de ajax website en clinics geven aan debielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |