Als de afstandschoten van Jaap Stam geen doel treffen, speelt hij meteen een slechte wedstrijd?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dus omdat het zijn taak niet is, is het niet erg dat hij slechte passes geeft en niet kan afwerken op doel?
Maar goed jij bent de grote kenner dus het zal wel zo zijn.
Hij is geen aanvallende middenvelder waarom zou hij dan veel techniek moeten hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien reken ik hem niet alleen af op zijn aanvallende capaciteiten. Ik beweer dat hij te weinig techniek heeft.
3-4-3 das de beste opstelling. Met heitinga op 4. Kan hij bij balverlies terugzakken. Sneijder op links, Gabri rechts en Perez achter Huntelaar. Babel op links en Leonardoquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:34 schreef Radegast het volgende:
Perez moet gewoon op 10. Fuck de punt naar achteren.
Fijn dat je het zelf ook inzietquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hij is een stofzuiger, die hoeven geen goede techniek te hebben want het enige wat ze moeten doen is de opbouw van de tegenstander tegenhouden. De voortzetting in aanvallende zin is totaal niet van belang.
Jullie hebben me overtuigd![]()
Als je het meent vind ik het top, als dit cynisch bedoeld is, heb je écht geen verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hij is een stofzuiger, die hoeven geen goede techniek te hebben want het enige wat ze moeten doen is de opbouw van de tegenstander tegenhouden. De voortzetting in aanvallende zin is totaal niet van belang.
Jullie hebben me overtuigd![]()
Op basis waarvan? Veel speelde hij bij Barca ook nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik had persoonlijk ook wel iets meer verwacht van Gabri qua spelmaker eigenlijk....
Hij heeft nooit als spelmaker gespeeltquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik had persoonlijk ook wel iets meer verwacht van Gabri qua spelmaker eigenlijk....
Nee, maar hij is wel een speler waarvan ik dat een beetje verwacht NAAST zijn hoofdtakenquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij heeft nooit als spelmaker gespeelt![]()
Hij heeft helemaal die kwaliteiten niet, eigenlijk is het gewoon een verbeterde Galasek face it. En zijn taak is ballen opvangen en dat doet hij goed klaar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel een speler waarvan ik dat een beetje verwacht NAAST zijn hoofdtaken.
Spelmaker zou Roger moeten worden....quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal die kwaliteiten niet, eigenlijk is het gewoon een verbeterde Galasek face it. En zijn taak is ballen opvangen en dat doet hij goed klaar.
Maar die is helaas te goed voor Ajax, vooralsnog.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:04 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Spelmaker zou Roger moeten worden....
Alleen met een stuk minder overzicht, een matige pass en een vizier van lek me vessie?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef stefmans het volgende:
eigenlijk is het gewoon een verbeterde Galasek face it.
Dat heeft Ten Cate toch ooit eens gezegt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar die is helaas te goed voor Ajax, vooralsnog.
Klopt, Ajax was nog niet klaar voor Roger in plaats van andersom.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat heeft Ten Cate toch ooit eens gezegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |