Dat mag jij vinden uiteraard. Maar Ajax speelt al weken weer buiten gewoon zwak, en als het een beetje redelijk gaat (1e helft psv) scoren ze gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:00 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het was zeker geen beste wedstrijd, maar om nou met zijn allen gelijk weer moord en brand te schreeuwen gaat ook weer veel te ver.
Dit Ajax is er gewoon nog lang niet. Dat is duidelijk. Zo heel veel is het team ook niet anders dan onder Blind qua selectie. En ja de prestaties vallen wat tegen, maar het vertrouwen bij mij blijft gewoon in de ploeg. Vind alleen dat Huntelaar anders gebruikt moet worden en een nummer 10 in zijn rug moet hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden uiteraard. Maar Ajax speelt al weken weer buiten gewoon zwak, en als het een beetje redelijk gaat (1e helft psv) scoren ze gewoon niet.
We zijn in 3 wedstrijden 7 punten kwijtgeraakt, dat is nogal wat voor een team met zoveel ambities als Ajax.
Opzich heb je gelijk, maar het hoeveelste "opbouwjaar" is dit inmiddels? En waarom heeft psv dat nooit nodig?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Dit Ajax is er gewoon nog lang niet. Dat is duidelijk. Zo heel veel is het team ook niet anders dan onder Blind qua selectie. En ja de prestaties vallen wat tegen, maar het vertrouwen bij mij blijft gewoon in de ploeg. Vind alleen dat Huntelaar anders gebruikt moet worden en een nummer 10 in zijn rug moet hebben.
Niet iedereen, maar Huntelaar bijvoorbeeld is wel 1 van de belangrijkste... Maduro zit eindelijk op de bank.... Vooral voorin zit het niet lekker.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk, maar het hoeveelste "opbouwjaar" is dit inmiddels? En waarom heeft psv dat nooit nodig?
En wat ik zo vreemd vind is dat het allemaal HEEL goed heeft gelopen dit jaar en opeens zit IEDEREEN in een vorm crisis? Dat is wel heel apart dan.....
Tja, aan het begin van het seizoen was elke positie nog makkelijk dubbel bezet, en nu valt Babel weg en bakken we er niets meer vanquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar Huntelaar bijvoorbeeld is wel 1 van de belangrijkste... Maduro zit eindelijk op de bank.... Vooral voorin zit het niet lekker.
inderdaad, dat zei ik een paar posts hierboven ook. Een nummer 10 lost dat probleem simpel op...quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, aan het begin van het seizoen was elke positie nog makkelijk dubbel bezet, en nu valt Babel weg en bakken we er niets meer van.
KJH is niet uit vorm denk ik, hij is zwaar gefrustreerd omdat hij niet kan en mag doen wat hij het beste kan, loeren op kansjes en scoren. Dat mee gevoetbal is fijn, maar daar is hij niet de juiste man voor.
Hoeveel toch best goeie spitsen hebben we al vermoord bij Ajax door ze opeens als veredelde middenvelder op te stellen? Mensen die bij hun oude club aan de lopende band scoorden en bij Ajax er niets meer van bakten....
Simpel is wel erg simpel, maar de klassieke nummer 10 zou heel fijn zijn. Jari kan nog lopen hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
inderdaad, dat zei ik een paar posts hierboven ook. Een nummer 10 lost dat probleem simpel op...
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
inderdaad, dat zei ik een paar posts hierboven ook. Een nummer 10 lost dat probleem simpel op...
aanval is de beste verdediging!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje aanvallend niet?
Misschien, maar tegen wat zwakkere tegenstanders moet dat ook gewoon kunnen, die 4 man achterin zijn vrij sterk en de 2 man daarvoor kunnen natuurlijk bij dreiging meeverdedigen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje aanvallend niet?
Ogararu moet erin voor Zdenek.quote:
Jammer dat die Queresma niet is gekomen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:42 schreef ub40_bboy het volgende:
Beter worden er nieuwe buitenspelers en een nieuwe linkshalf gehaald deze winter.
Alleen zijn Sneijder en Gabri beiden aanvallend ingestelde spelers.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar tegen wat zwakkere tegenstanders moet dat ook gewoon kunnen, die 4 man achterin zijn vrij sterk en de 2 man daarvoor kunnen natuurlijk bij dreiging meeverdedigen.
We hebben gewoon totaal geen stootkracht voorin op dit moment, en dat breekt ons meer op dan verdedigende problemen. We geven niet zo veel kansen weg nu, maar we creeren er ook bijna geen...
Eigenlijk was 1-1 tegen psv ook terecht geweest, en dan zie je dat je idd net zoveel weggeeft als je creert, vrijwel niets.
Beetje scorebord journalistiek, ik weet het, maar in de essentie komt het daarop neer..
Tja, dan moet ie of schuiven of ze zullen zich een beetje moeten aanpassen. Maar jehoeft niet tegen ELKE tegenstander zo te spelen, maar tegen een RKC oid zou dit toch voldoende moeten zijn qua verdediging, en die wedstrijden moet je ook winnen, ruim als het even kan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen zijn Sneijder en Gabri beiden aanvallend ingestelde spelers.
Pannekoek, wanneer hou je op over Gabri? Die staat er niet als aanvallende middenvelder.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen zijn Sneijder en Gabri beiden aanvallend ingestelde spelers.
Ja, en? Zolang hij maar doet waarvoor hij wordt opgesteld, maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Beter lezen pannekoek. Ik zeg toch aanvallend INGESTELD.
Dus omdat het zijn taak niet is, is het niet erg dat hij slechte passes geeft en niet kan afwerken op doel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, en? Zolang hij maar doet waarvoor hij wordt opgesteld, maakt dat niet uit.
Jij rekent hem af op het feit dat hij aanvallend te weinig brengt, terwijl dat helemaal zijn taak niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |