duh.. is reactie bij ontsteking. Zijn witte bloedlichaampjes die indringers aanvallen!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:07 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik wist niet, als er ergens pus uitkomt dat het dan ontstoken is.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:59 schreef Elvi het volgende:
Wij willen foto's!![]()
Dan kunnen we je beter helpen. Echt waar
Maar om er nou trots op te zijn dat je bovenaan staat bij googlequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:49 schreef Druus het volgende:
Typ 'Poep in oog' in bij google en wat staat er bovenaan?......juist ja!![]()
Het is dan ook niet de TSquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:57 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar om er nou trots op te zijn dat je bovenaan staat bij google![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:40 schreef Gitanki het volgende:
[..]
![]()
Ps. ook knap dat er alleen poep in je oog kwam en (in eerste instantie) niet op je jas....
Tuurlijk, heb je een lepel?quote:Op maandag 27 november 2006 04:52 schreef RottePeer het volgende:
Ik word helemaal gek van dat kutgekriebel, kan er gewoon niet door slapen. Die medicijnen en spoeling helpen geen donder tegen die %$#jeuk. Ik denk dat ik dinsdag alsnog een x naar de dokter ga.. afspraak heb ik toch al staan.
Er moet toch wat tegen te doen zijn?
Nieuwe topics zijn ook zo duur.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
TS is sinds maandag niet meer geweest. Zou jammer zijn als het topic vol is voor hij een update kan geven.
Temporary slotje dus. Als de TS nog een updat wil geven dan moet hij maar even roepen in het MOD topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |