Denk ik ook, als mijn oog vast zou zitten met pus en ander stinkend spul, was ik er al lang bij geweest.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoax.
uit zijn oog aan het lullen. Maar je verpest nu wel ons leedvermaakquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:44 schreef Omniej het volgende:
Heb 't idee dat TS gewoon flink uit z'n nek aan het lullen is, anders had er hier vast al wel een foto van zijn oog gestaan.
Bovendien zou ieder normaal mens met zoiets allang langs een arts zijn gegaan...
Edit: OepsDit werd dus eigenlijk al gezegd... Nou ja.
Datum en tijd: 2005:01:01 00:00:00quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:26 schreef Ole het volgende:
Kijk eens naar de eigenschappen van het plaatje....
Weet je, beter dat je je oog kwijtraakt volgende keer als je met vuurwerk speeltquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef RottePeer het volgende:
Omdat je zelf als een paniekerig klein meisje zou reageren hoef ik het nog niet te doen.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:05 schreef Tatutatu het volgende:
Gelukkig Helaas moest je niet gapen op dat moment.
Haha, dat jij niet naar de dokter durfde, daar hoef je geen stoer verhaal van te maken hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef RottePeer het volgende:
en het is ook niet zo dat ik er al weken mee rondloop of zo(donderdag rond 23:00 gebeurd), er waren ook genoeg mensen hier die zeiden dat het een normale reactie van het oog was. Omdat je zelf als een paniekerig klein meisje zou reageren hoef ik het nog niet te doen.
Ach joh tis maar je oog, waar maak je je druk om!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef RottePeer het volgende:
Omdat je zelf als een paniekerig klein meisje zou reageren hoef ik het nog niet te doen.
Wat ik daar op dat wattenstaafje zie zitten is toch bepaald niet fris hoor. Dat is geen reactie van het oog, maar een product van een ontstekingquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef RottePeer het volgende:
er waren ook genoeg mensen hier die zeiden dat het een normale reactie van het oog was.
Zien jouw tranen er niet pussig uit dan? Wat raar.quote:Op zondag 26 november 2006 14:08 schreef ElisaB het volgende:
Wat ik daar op dat wattenstaafje zie zitten is toch bepaald niet fris hoor. Dat is geen reactie van het oog, maar een product van een ontsteking
Hi dokterquote:Op zondag 26 november 2006 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Zien jouw tranen er niet pussig uit dan? Wat raar.
Pfff, lachen met jou, de meesten hier hebben enkel goed advies gegeven. Als je dat niet interesseert mogen wat mij betreft beide ogen spontaan uit je hoofd rottenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef RottePeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |