wel balen voor hem dat je hem helemaal jonge gaat klappenquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:59 schreef P8 het volgende:
Er loopt nog iemand rond met precies dezelfde avatar als ik. Wie is die klootzak!!!! geef hem een permban en doe mij zijn adresgegevens. Ik klap die gast helemaal jonge
jeweetstox
Een toekomstig lijk!quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:11 schreef remlof het volgende:
Weet je ook wie je avatar gebruikt P8?
You the man.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:08 schreef remlof het volgende:
Dus P8 heeft het van 2dope gehoord maar die kan het zich niet herinneren...
Nou ok, zolang het ontopic blijft hier kan ie wel weer open.
ooooh gastjeeeee, beter zit je in een anti-nuke bunker als p8 hier lucht van krijgtquote:
quote:
P8 is er klaar voor geloof ik.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
* Chowi pakt de popcorn er maar vast bij.
Dat is toch die kerel die voor Nederland boxt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
P8 is er klaar voor geloof ik.![]()
[afbeelding]
Nou begin je een beetje te slijmen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik mag niet meer baggeren, ik reageer dan ook strict alleen met posts die gericht zijn op de OP.
dus ontopic:
"Ik zou het oplossen met praten"
denk je nou dat ik dat echt meenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou begin je een beetje te slijmen!![]()
TS geef hem gewoon klappen!
bij mij nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:12 schreef MmadviewW het volgende:
waarom is de layout van alle topics opeens aan flippen?
ja omdat het volgebaggerd werd, maar ik heb het weer opgeruimd, dus hou het netjesquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:16 schreef TwyLight het volgende:
Huh, was dit topic niet gesloten?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:33 schreef Devlinsect het volgende:
Een kloon maken met je eigen avatar is wel heel dom
Zeg 'ns niet van die enge dingen, man.quote:
Doe's CTRL+F5...quote:
En toch denk ik dat er maar weinig kleuters zijn die Commander Keen kennen...quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:39 schreef El_Rolando het volgende:
Stelletje kleuters.
Mijn gok is dat het die noorse knakker is naar wiens pic jij linktquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:59 schreef P8 het volgende:
Er loopt nog iemand rond met precies dezelfde avatar als ik. Wie is die klootzak!!!! geef hem een permban en doe mij zijn adresgegevens. Ik klap die gast helemaal jonge
jeweetstox
Is dit bagger?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:19 schreef remlof het volgende:
ja omdat het volgebaggerd werd, maar ik heb het weer opgeruimd, dus hou het netjes
en avatars jatten is misschien wel nieuw, maar niet grappig!quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:46 schreef cerror het volgende:
Wanneer komt er weer eens iemand met iets nieuws?
Die einzloller en dat geslip begint heul oud te worden.
Gelijk heb je m'neer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:50 schreef P8 het volgende:
[..]
en avatars jatten is misschien wel nieuw, maar niet grappig!
Ik kan hier heel verdrietig om worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |