en hoe vond hij dat?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:01 schreef Xennia het volgende:
Een ex heeft er wel eens een moeten verwijderen, omdat ik hem er niet meer uit kreeg![]()
dan kan het nog best opwindend zijn toch? Toen ik in het ziekenhuis lag voor mijn blinde darm kreeg ik een paracetamol in mijn rectum gestuwd, dat was niet geheel onprettig moet ik zeggenquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het was meer een klinische handeling dan een daad van geilheid
quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:49 schreef RijstNatie het volgende:
1 ongesteldheid stinkt
2 bloed is ranzig
3 kut fetish
4 het stinkt
Probeer het eens met een tamponquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:48 schreef P8 het volgende:
[..]
dan kan het nog best opwindend zijn toch? Toen ik in het ziekenhuis lag voor mijn blinde darm kreeg ik een paracetamol in mijn rectum gestuwd, dat was niet geheel onprettig moet ik zeggen![]()
Stollend bloed als glijmiddelquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:52 schreef FB-aight het volgende:
ja van die droge korsten, als je die pik erdoorheen haalt... meekomende ingezonden stukken ... graag graag geen retour post
ben niet zo snel vies van dingen maar hier kan ik nou niet bepaald geil van worden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:54 schreef P8 het volgende:
Het lijkt mij wel geil om een keer een tampon in te brengen in een ongestelde vrouw.
Zijn er mannen die hier ervaring in hebben? Of vrouwen die dit ooit hebben laten doen?
Ervaringen alstublieft, en serieuze reacties.
Kauwen op een teedoekquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:25 schreef dolledingo het volgende:
Ik walg van de gedachte van tampons. Ik krijg er dezelfde kippevel van als iemand met zijn nagels over het schoolbord gaat. Zo'n droog absorberend ding in zo'n vochtig gat stoppen.. dat is als kauwen op een theedoek![]()
Ach, het voelt net zo comfortabel als die wattenstaafjes die ze in je lul proppen bij een SOA testquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:25 schreef dolledingo het volgende:
Zo'n droog absorberend ding in zo'n vochtig gat stoppen.. dat is als kauwen op een theedoek![]()
nee..quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:54 schreef P8 het volgende:
Of vrouwen die dit ooit hebben laten doen?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:19 schreef Aventura het volgende:
Dat valt ranzig op m'n maag zo in de vroege morgen. Nee, ik zou een vent nooit toelaten een tampon in te brengen. Sommige zaken omtrent de vrouwelijke verzorging dienen voor eeuwig een mythe te blijven. Net zoals teennagels knippen bijvoorbeeld.
Nou oke, dat valt dan nog mee, maar sommige dingen hou ik liever privé. Net zoals ik ook nooit zou winden of boeren of even flink op de pot zitten in bijzijn van een vriendje.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat zijn vrouwen toch raarmoeilijk doen over (het zien van) teennagels knippen
Whahahahaquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:54 schreef P8 het volgende:
Het lijkt mij wel geil om een keer een tampon in te brengen in een ongestelde vrouw.
Zijn er mannen die hier ervaring in hebben? Of vrouwen die dit ooit hebben laten doen?
Ervaringen alstublieft, en serieuze reacties.
maar dat zijn ook dingen die echt niet kunnen, en vies zijn. 't is niet voor niets dat meisjes - en je vriendin in het bijzonder - niet poepenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou oke, dat valt dan nog mee, maar sommige dingen hou ik liever privé. Net zoals ik ook nooit zou winden of boeren of even flink op de pot zitten in bijzijn van een vriendje.
jij vindt een tampon met je vingers en een bebloede ongestelde doos inbrengen, waarna je vingers onder het bloed met sliertjes en bonkjes zitten, niet vies?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar dat zijn ook dingen die echt niet kunnen, en vies zijn. 't is niet voor niets dat meisjes - en je vriendin in het bijzonder - niet poepenEen tampon inbrengen is niet vies ofzow
Schaam je vooral niet voor je gevoel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:48 schreef P8 het volgende:
[..]
dan kan het nog best opwindend zijn toch? Toen ik in het ziekenhuis lag voor mijn blinde darm kreeg ik een paracetamol in mijn rectum gestuwd, dat was niet geheel onprettig moet ik zeggen![]()
Mijn teennagels knip ik als hij erbij is, ik laat scheten waar hij bij is soms, peuter zelfs weleens in mijn neus in hoge nood waar hij bij is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:19 schreef Aventura het volgende:
Dat valt ranzig op m'n maag zo in de vroege morgen. Nee, ik zou een vent nooit toelaten een tampon in te brengen. Sommige zaken omtrent de vrouwelijke verzorging dienen voor eeuwig een mythe te blijven. Net zoals teennagels knippen bijvoorbeeld.
Nooit winden of boeren in bijzijn van partner, hoe wil je dat gaan doen als je straks een levenspartner hebt en samenwoont en alles, veel tijd met elkaar doorbrengt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou oke, dat valt dan nog mee, maar sommige dingen hou ik liever privé. Net zoals ik ook nooit zou winden of boeren of even flink op de pot zitten in bijzijn van een vriendje.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:49 schreef RijstNatie het volgende:
1 ongesteldheid stinkt
2 bloed is ranzig
3 kut fetish
4 het stinkt
Alle jongens die je hier over hoort praten die roepen dat het stinkt. Alsof ze allemaal met hun neus er eens lekker bij hebben gehangen om eens goed te snuffelenquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat stinkt dus echt niet..jemig je hebt nog nooit een vriendin gehad?
Zeg dat dan jongen
Wat gaan we dąn doen vanavond?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zou er niet voor warmlopen...
sorry
eigelijk is dat bloed wat de vrouw verliest helemaal niet ranzig, het is gewoon schoon bloed, hoewel iedereen denkt van gadverquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:49 schreef RijstNatie het volgende:
1 ongesteldheid stinkt
2 bloed is ranzig
3 kut fetish
4 het stinkt
Nou, het inbrengen is ook niet bepaald leuk :/quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:48 schreef P8 het volgende:
[..]
ik snap niet hoe mensen voor een beroep kunnen kiezen waarbij je dagelijks met je vingers in de reet van - voornamelijk niet-aantrekkelijke - mensen moet zittenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:40 schreef MacNificent het volgende:
[..]
Nou, het inbrengen is ook niet bepaald leuk :/
doe het dagelijks
ja, maar dat boeit ook niet natuurlijk.. net als beffen, touwtje ff uit de weg leggen en gaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:46 schreef Pingvogel het volgende:
Wel gewoon vriendin gevingerd toen ze tampon in had.Maar nooit de behoefte gehad om die dingen te verversen.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:14 schreef Aventura het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt Dogman
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:18 schreef DOGMAN het volgende:
je scoort op belangrijke punten, indien je een prettig uiterlijk hebt en financieel welgesitueerd, kunnen we verder onderhandelen, fotos en bankafschriften voldoen
[..]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat voor soort meiden heb je hiervoor gedate dan, holbewoonsters?
zou je daar niet dood aan kunnen gaan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:20 schreef DarkManta het volgende:
Dit doet me denken aan die fokster die haar tampon weken in hield
Ook wel eens meegemaakt... kom maar bij dokter Dennis zei ik toen en het was nog mijn eigen schuld ook, zij wilde eigenlijk niet vrijen omdat.... En toen toch maar gewoon, terwijl ie er gewoon inzat...quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:01 schreef Xennia het volgende:
Nee, dat is me iets te prive![]()
Een ex heeft er wel eens een moeten verwijderen, omdat ze hem er niet meer uit kreeg![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:21 schreef Aventura het volgende:
Net zoals ik ook nooit zou winden of boeren of even flink op de pot zitten in bijzijn van een vriendje.
Ja, dat heb ik dus ook een keer gedaan. Kan niet zeggen dat ik dat erg opwindend vondquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:01 schreef Xennia het volgende:
Een ex heeft er wel eens een moeten verwijderen, omdat ik hem er niet meer uit kreeg![]()
Geen last van hoor. Maandverband vind ik echt ranzig brrquote:Op zondag 26 november 2006 19:58 schreef Ivatje het volgende:
Ik heb geen ervaring met tampons, het lijikt me niet zo comfortabel...![]()
[afbeelding]
nee joh, omdat het ook niks met sex te maken heeft...quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook een keer gedaan. Kan niet zeggen dat ik dat erg opwindend vond![]()
Sorry, maar wat een smerig wijf dan, compleet respectloos, aangeschoten ofniet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:13 schreef Klonk het volgende:
m'n vriendin heeft ooit in een ietwat aangeschoten bui een gebruikte tampon voor m'n neus gehouden, ik vond er weinig opwindends aan
Inderdaad. Een vagina is op zo'n manier niet bijzonder opwindend, als je d'r in zit te wroeten om dat stomme touwtje terug te vindenquote:Op donderdag 30 november 2006 09:50 schreef EvavdBurg het volgende:
nee joh, omdat het ook niks met sex te maken heeft...![]()
Humorquote:Op donderdag 30 november 2006 10:53 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een smerig wijf dan, compleet respectloos, aangeschoten ofniet.![]()
Welke mannen gaan hier gewoon door een rode zee (neuken tijdens de menstruatie)? Ik moet er zelf niet aan denken, ik voel me nou eenmaal niet al te aantrekkelijk tijdens het ongesteld zijn.
Er schijnen trouwens sponsjes te zijn die je (als vrouw!) in kan brengen zodat er toch gesexed kan worden zonder een bloedbad, iemand daar ervaring mee? Prostituees gebruiken ze dacht ik ook.
ik nietquote:Op donderdag 30 november 2006 10:53 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Welke mannen gaan hier gewoon door een rode zee (neuken tijdens de menstruatie)? Ik moet er zelf niet aan denken, ik voel me nou eenmaal niet al te aantrekkelijk tijdens het ongesteld zijn.
me ex werd nooit zo bloederig en daarmee bedoel ik echt heel weinig als in mss 2 vingerhoedjes vol.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:53 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een smerig wijf dan, compleet respectloos, aangeschoten ofniet.![]()
Er schijnen trouwens sponsjes te zijn die je (als vrouw!) in kan brengen zodat er toch gesexed kan worden zonder een bloedbad, iemand daar ervaring mee? Prostituees gebruiken ze dacht ik ook.
gewoon laten drogen dan heb je een rode baksteenquote:Geen last van hoor. Maandverband vind ik echt ranzig brr
* PeeJay1980 meldtquote:Op donderdag 30 november 2006 10:53 schreef SethGecko het volgende:
[..]
vrouwen die bij mekaar een tampon inbrengen//verwijderenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:20 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Gatver nee dankje, mn ex wilde dat ook altijd wel eens proberen
Ik vind dat iets wat gewoon onder de vrouwen moet blijven!!!
nou..ik denk niet meteen aan ranzig, maar gewoon normaal bloed is het ook niet (dacht ik..)quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:12 schreef pastor1986 het volgende:
[..]
eigelijk is dat bloed wat de vrouw verliest helemaal niet ranzig, het is gewoon schoon bloed, hoewel iedereen denkt van gadver![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:54 schreef Aventura het volgende:
Het bloed is maar een bijprodukt. Wat eruit komt is het opgebouwde binnenkant van de baarmoeder, het baarmoederslijmvlies. Dat scheurt het zich los van de baarmoederwand (vandaar de krampen), en dat bloedt...En dat prutje komt naar buiten elke maand. Smakelijk
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:16 schreef Aventura het volgende:
Sorry voor het bijstellen van je wereldbeeld
snap het ook niet zo helemaal.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:12 schreef pastor1986 het volgende:
[..]
eigelijk is dat bloed wat de vrouw verliest helemaal niet ranzig, het is gewoon schoon bloed, hoewel iedereen denkt van gadver![]()
zal er de volgende keer eens op letten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:51 schreef Sailmaker het volgende:
en tóch proef je iets ijzerachtigs
ja, inderdaad.. wat zou dat zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:51 schreef Sailmaker het volgende:
en tóch proef je iets ijzerachtigs
Die sponsjes ken ik niet, wel de softcup. Dat is een soort van 'kuipje' dat je inbrengt en het bloed opvangt en je kan gewoon seks hebben als je dat ding in hebt. Ik gebruik ze wel eens als ik echt geil ben tijdens mijn ongesteldheid, maar hoewel je ze volgens de bijsluiter 12 uur in zou kunnen houden, werken ze bij mij in de praktijk niet langer dan een uurtje. Maar het blijft handig om even lekker te kunnen seksen zonder meteen handdoekjes enz. er bij te moeten gaan pakkenquote:Op donderdag 30 november 2006 10:53 schreef SethGecko het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |