Klootjesvolk heet dat toch...quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:20 schreef Dropkick het volgende:
Muziekkennis van de bewoners is echt slecht.Heropvoeden dat volk.
Nee, sfeerbepalende factor naar huis is moet je dan zeggen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:21 schreef Dropkick het volgende:
Heb het gevoel dat de sfeer beter aan het worden is,nu de rotte appel naar huis is.
Noem hem maar rot, ik vond het een verstandige beslissingquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:21 schreef Dropkick het volgende:
Heb het gevoel dat de sfeer beter aan het worden is,nu de rotte appel naar huis is.
Tuurlijk maar ze spraken niet meet elkaar. Egbert moest een aparte afspraak maken met zijn dochter om zich in te houden om toch maar mee te kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou nog een keer dan:
Voordat de exbewoners het huis in gingen is er duidelijk gezegt dat dingen zoals het filmpje van BB en andere dingen om de boel te stoken niet zouden gebeuren. En dat iedereen er in ging voor de lol en de gezelligheid (weat Hilde als mantra heeft zeg maar)
Hilde was de eerste die de bommetjes af liet gaan en BB komt met BB Reveals op de proppen.
Et voila:
Kijkcijferkanon
Dacht Hummie
Contracten waar ze waarschijnlijk aan vast zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:24 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ze spraken niet meet elkaar. Egbert moest een aparte afspraak maken met zijn dochter om zich in te houden om toch maar mee te kunnen doen.
Ja, same herequote:Op vrijdag 24 november 2006 00:33 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Veel fouter kan niet. Voor zo'n zielig zooitje hebben ik en mijn strijdmakkers gevochten.
I rest my case....quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:42 schreef PC eend het volgende:
Crisis op internet
Volgens sjaan vind iedereen dit juist fantastisch![]()
Kun je nagaan hoe goed haar mensenkennis is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:42 schreef PC eend het volgende:
Volgens sjaan vind iedereen dit juist fantastisch![]()
Samenvatting?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:47 schreef Coos het volgende:
Zo, drie topics COS door zitten lezen. (vanaf 19.30)
Het gaat wel lekker daar.![]()
Hilde gaat nog wel ontploffen heeft ze gezegt...quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:47 schreef Coos het volgende:
Zo, drie topics COS door zitten lezen. (vanaf 19.30)
Het gaat wel lekker daar.![]()
Dat kunnen we zo ook wel zienquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hilde gaat nog wel ontploffen heeft ze gezegt...
Net nog nagelezen en je bent het nou al weer kwijtquote:
Ja. Er zat weer veel Arnaux - PcEend ruis op de lijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net nog nagelezen en je bent het nou al weer kwijt![]()
![]()
Hij imiteerde zojuist Hans Teeuwen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:53 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij denkt Tijn dat hij echt kan zingen lol
Sorryquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Er zat weer veel Arnaux - PcEend ruis op de lijn.![]()
Maar on tpoic: ik ben dus weer te laat en nu dooft het uit als een nachtkaars.quote:
Overal karaoke shit wees blij dat je geen geluid hebtquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar on tpoic: ik ben dus weer te laat en nu dooft het uit als een nachtkaars.
Of zit er nog een kansje in dat Hildo straks echt gaat ontploffen?
Anders neem ik nog een laatste en lees nog even mee voor een uurtje.
Welk streamnummer kan ik het beste aanzetten nu?
Ze gaat er af en toe helemaal in op hequote:
Vorig jaar trok ik dit ook niet lang hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:41 schreef Coraatje het volgende:
lol kom op vorig jaar was het minstens zo erg,alleen zitten hier meer wanna bees in met hun eigen teksten
Bedankt voor de tip, maar het is nu al te laatquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komen de vellen al van je leuter af ja? Vaseline proberen
fobo?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vorig jaar trok ik dit ook niet lang hoor
Leuk fobo heb je trouwens![]()
Ik wacht nog op de eerste reactie van mensen die de foto's qua relatie met elkaar kan verbindenquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vorig jaar trok ik dit ook niet lang hoor
Leuk fobo heb je trouwens![]()
owquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's net zoiets als een Co-ra.
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de eerste reactie van mensen die de foto's qua relatie met elkaar kan verbinden
Je hebt me door, van de 1000 views zijn er minstens 995 van mijquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
owdat ding kwartje valt sorry duurt ff thanks,en daar kwam je pas na 3 maanden achter je verveeld je zekr
Misschien kun je je jeweetwel vervangen door een frikadel van Cora? mmmm, kun je weer een tijdje vooruitquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt me door, van de 1000 views zijn er minstens 995 van mij
Een frikandel van Coraquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien kun je je jeweetwel vervangen door een frikadel van Cora? mmmm, kun je weer een tijdje vooruit![]()
Volgens mij gaat het wel de verkeerde kant op zoquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
FIjn om te zien dat de mods hun belofte aan het begin van BB6 - dat de COS later wat losser zou worden voor slowchat - gehouden hebben
hangt er vanf hoe je het leest maar zou bijna denken dat je denkt dat ik een man benquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien kun je je jeweetwel vervangen door een frikadel van Cora? mmmm, kun je weer een tijdje vooruit![]()
Is er al een nieuw FoboTopicquote:
Hoeft geen topic voor te zijn toch, je kan daar reageren, heb jij het al gezien?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Is er al een nieuw FoboTopic(de FT)
![]()
Nee!quote:
Ik nu ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ik verdwaal zó vaak op de elektrieke snelweg.![]()
Nâh hup. Spam die link d'r maar effe in. Alle mods slapen.quote:
Fotoboek Coos, dat icoontje een paar naast waar je quotequote:Op vrijdag 24 november 2006 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh hup. Spam die link d'r maar effe in. Alle mods slapen.![]()
Joh daar kijk ik allemaal nooit naar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fotoboek Coos, dat icoontje een paar naast waar je quote![]()
ludo sandersquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh daar kijk ik allemaal nooit naar.
Maar even een COS-kijkersvraag:
Welke Fokker gaat het vaakst de pijp uit?![]()
Dat MOET Hilde zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh daar kijk ik allemaal nooit naar.
Maar even een COS-kijkersvraag:
Welke Fokker gaat het vaakst de pijp uit?![]()
Ik zie het allemaal niet zo helder meer geloof ikquote:
Néééééééé...quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:25 schreef Coraatje het volgende:
blackout
Ik heb alle sreamsquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:25 schreef Coraatje het volgende:
blackout
quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Néééééééé...![]()
Henk Jansen natuurlijk!![]()
De hele dag met z'n metro pijp in, pijp uit.![]()
Hij heeft zo een beetje al zijn racistische uitspraken teruggenomenquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:36 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Mag ik even een vraagje stellen?
Het probleem tussen Etienne en Egbert is me nu meer dan duidelijk.
Maar ik begrijp niet waarom Etienne niet lijkt te begrijpen dat Semih zo 'lelijk' tegen hem doet. Hij heeft toch niets teruggenomen van zijn racistische uitlatingen? Hij heeft zelfs nogmaals gezegd dat hij Wilders of 1nl wilde stemmen. Dan kan hij het toch niet vreemd vinden dat Semih zo pissig is.
Ook ben ik benieuwd wat Etienne nu eigenlijk over Semih's vader had gezegd.
En ik weet ook niet wat over deze kwestie in het filmpje zat en waarom niemand van de (ex)-bewoners hier zwaar aan tilt.
Zou iemand me antwoord kunnen geven?
Ik had begrepen dat hij iets niet al te vriendelijks over Semih's pa had gezegd. En het is me ontgaan dat Etienne met Semih had gesproken over zijn eerdere opmerkingen - ik kon het in ieder geval nergens teruglezen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft zo een beetje al zijn racistische uitspraken teruggenomen
Wilders is misschien wel erg rechts, maar echt racistisch zou ik het niet willen noemen.
Ik wwet niks over iests wat hij over de vader van Semih heeft gezegd?
Hij is niet degene die verbolgen doet in mijn ogen, hij had geen zin in al die verwijtende blikken en was bang dat hij zich niet in kon houden en het zou escaleren, daarom ging hij, best een wijs besluitquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:52 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij iets niet al te vriendelijks over Semih's pa had gezegd. En het is me ontgaan dat Etienne met Semih had gesproken over zijn eerdere opmerkingen - ik kon het in ieder geval nergens teruglezen.
Anywho... ik vind het niet echt vreemd dat E10 niet en nooit semih's meest favoriete persoon zal zijn. En blijf het dus ook apart vinden dat e10 daar nog steeds zo verbolgen over doet.
Hij is nog jong en ik heb altijd al gedacht dat hij niet zo heel racistisch was maar dat het meer door de invloed van zijn foute vrienden kwam, ik heb inmiddels heel wat gezien wat mijn mening bevestigdquote:Op vrijdag 24 november 2006 03:08 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Maar ik vind nog steeds moeilijk te geloven dat mensen (etienne) zo snel veranderen, ook al zal hij idd flink geschrokken zijn van het effect dat dit alles op zijn moeder heeft.
Maar ik kan dus wel aannemen dat etienne semih geen excuses heeft aangeboden voor bepaalde uitingen?
Ieder zijn eigen mening is beter dan dat iedereen elkaar napraatquote:Op vrijdag 24 november 2006 03:24 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Ik heb toch een vermoeden dat etienne niet zozeer door vrienden is beinvloed maar door papa. En als dat zo is dan is het toch ietsje meer dan grootspraak.
Het zal mijn voorkeur zijn die mijn visie bepaald- jawel ben voor semih. En ik vind agressie een vreselijk iets en als iemand dan met regelmaat zegt dat hij iemand iets aan zou willen doen. Tsja..
Zeggen dat je iets beter niet had kunnen zeggen klinkt mij een beetje hol in de oren. Dat is toch iets anders dan iets echt terug willen nemen. Bovendien vind ik leeftijd niet iets wat iemand vrijpleit.
Een Mea Culpa zou ik op zijn plaats vinden. Valt het op dat ik enige wantrouwen heb jegens Etienne? Valt wel mee he?
Het is in extreem rechtse kringen niet ongebruikelijk daadwerkelijk allerlei agressie te plegen, daarom kan ik me indenken dat dit bij Semih harder aankomt dan wij inschatten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 03:14 schreef PC eend het volgende:
Maar van excuses naar Semih weet ik ook niks, maar dat van neersteken en doodschieten leek me meer grootspraak en branie in de hitte van de strijd, dan dat hij dat ook echt meende, volgesn mij heeft hij er wel wat spijt van, want ik heb hem horen zeggen dat hij dat soort dingen nooit had moeten zeggebn.
Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellenquote:Op vrijdag 24 november 2006 03:33 schreef svann het volgende:
[..]
Het is in extreem rechtse kringen niet ongebruikelijk daadwerkelijk allerlei agressie te plegen, daarom kan ik me indenken dat dit bij Semih harder aankomt dan wij inschatten.
Ik denk niet dat Etienne nog dezelfde denken heeft als waarmee hij het huis inkwam.
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Néééééééé...![]()
Henk Jansen natuurlijk!![]()
De hele dag met z'n metro pijp in, pijp uit.![]()
Ze moeten er allemaal uit. Dit geintje van iedereen terug laten komen hebben ze ook gedaan in Paradise Hotel. En het enige wat die mensen wilden was nog heel wat rekeningen vereffenen. Uiteindelijk had 1 van de finalisten zich op het toilet opgesloten en wilde het liefst naar huis. Zij werd gewoon aangevallen door een groep van ong. 10 mensen die bijna allemaal de persoonlijkheden van Hilde en Janine. Eén groot feest ! Notquote:Op vrijdag 24 november 2006 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen
Alhoewel volgens mij Misschienline er nog meer problemen mee had dan Semih?
Ach, het is ook logisch dat je hééél boos wordt op degene die zo naar tegen je vriendje deed
Maar het is allemaal wel een beetje offtopic, aangezien e10 er al uit is
Maar aan de andere kant zou ik waarschijnlijk nou niet eens kijken nu, omdat het dan zo saai wasquote:Op vrijdag 24 november 2006 03:54 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Ze moeten er allemaal uit. Dit geintje van iedereen terug laten komen hebben ze ook gedaan in Paradise Hotel. En het enige wat die mensen wilden was nog heel wat rekeningen vereffenen. Uiteindelijk had 1 van de finalisten zich op het toilet opgesloten en wilde het liefst naar huis. Zij werd gewoon aangevallen door een groep van ong. 10 mensen die bijna allemaal de persoonlijkheden van Hilde en Janine. Eén groot feest ! Not
Mooi voor die twee, een prima boetedoening, jammer dat ze niet nog een paar uur alleen staan!quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:24 schreef T-lex het volgende:
Tijn is ook al erg lang bezig trouwens...vannacht uurtje of 3 zat hij met Sa...na wat bijspringen van Rik, Roene en Mo zit hij er nu nog steeds.Hij heeft eigenlijk alleen ff pauze genomen toen hij met Mo heeft gepraat.
Mo was niet echt blij met wat Milica aan verhalen weer mee het huis in nam. Verhalen dat Rob boos aan de poort had gestaan, dat Rob volgens haar dacht dat ze afgelopen maandag wel gewoon naar huis zou komen en ga zo maar door. Ze kreeg er een stressdrol van...Ze kon er niet van slapen en is uiteindelijk bij Tijn gebleven om te zingen....tenminste zingen ze doen een poging.
![]()
Werd er maar wat meer "gefucked".quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
If you hate fucking Tijn clap your hands *clap* Clap* If you hate fucking Mo clap your hands *clap* *clap*
Ik heb liever dat Rik, Tijn en Mo moeten blijven zitten tot het bloed uit hun schrale strotten komt stromen!quote:
Ach ieder z'n ding...tis maar waar je op kicked.quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Rik, Tijn en Mo moeten blijven zitten tot het bloed uit hun schrale strotten komt stromen!
Maar dat is mijn bescheiden mening hoor!
Ik kick idd op gerechtigheidquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach ieder z'n ding...tis maar waar je op kicked.![]()
Hij heeft geslapen tussen 8 en een uur of half 11. Jeroen is nu net naar bed.quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:24 schreef T-lex het volgende:
Tijn is ook al erg lang bezig trouwens...vannacht uurtje of 3 zat hij met Sa...na wat bijspringen van Rik, Roene en Mo zit hij er nu nog steeds.Hij heeft eigenlijk alleen ff pauze genomen toen hij met Mo heeft gepraat.
Zoveel hebben ze toch niet gekuffeld? Ze liggen niet eens bijelkaar op de kamer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:53 schreef T-lex het volgende:
Die Milica is wat mij betreft ook flink door de mand gevallen gisteren...BAH BAH!![]()
Eerst roepen dat ze nooit wat met hem zou kunnen krijgen. En nu ineens dit toneelstukje..beetje doen of ze helemaal gek van Roene is...en knuffelen als een dolle, echt wat voor haar..NOT!
....vieze GoldDigger.![]()
Ik zie het wat genuanceerder:Toen ze nog in het huis zat was er wel een bepaalde aantrekkingskracht maar wilde ze niet toegeven aan gevoelens waarvan ze niet zeker wist of ze bestonden. Ze heeft al die weken kunnen nadenken en Jeroen in een ander perspectief kunnen zien ...quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:53 schreef T-lex het volgende:
Die Milica is wat mij betreft ook flink door de mand gevallen gisteren...BAH BAH!![]()
Eerst roepen dat ze nooit wat met hem zou kunnen krijgen. En nu ineens dit toneelstukje..beetje doen of ze helemaal gek van Roene is...en knuffelen als een dolle, echt wat voor haar..NOT!
....vieze GoldDigger.![]()
Ze ziet hem nu met geldquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie het wat genuanceerder:Toen ze nog in het huis zat was er wel een bepaalde aantrekkingskracht maar wilde ze niet toegeven aan gevoelens waarvan ze niet zeker wist of ze bestonden. Ze heeft al die weken kunnen nadenken en Jeroen in een ander perspectief kunnen zien ...
Welk geld? Hij heeft nog helemaal niets!quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Rik, Tijn en Mo moeten blijven zitten tot het bloed uit hun schrale strotten komt stromen!
Maar dat is mijn bescheiden mening hoor!
wat lach je, draak?quote:
En als het een echte golddigger was geweest, had ze de uitslag wel ff afgewacht, want de kans dat Jeroen met de jackpot het huis uitwandelt is statistisch gezien nog altijd maar 25%.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie het wat genuanceerder:Toen ze nog in het huis zat was er wel een bepaalde aantrekkingskracht maar wilde ze niet toegeven aan gevoelens waarvan ze niet zeker wist of ze bestonden. Ze heeft al die weken kunnen nadenken en Jeroen in een ander perspectief kunnen zien ...
In haar verbeelding.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welk geld? Hij heeft nog helemaal niets!
zal ik maar niet zeggenquote:
Hear hear!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
En als het een echte golddigger was geweest, had ze de uitslag wel ff afgewacht, want de kans dat Jeroen met de jackpot het huis uitwandelt is statistisch gezien nog altijd maar 25%.
denk dat ze nu hem al paait,dumpen kan na de uitslag nog hequote:Op vrijdag 24 november 2006 09:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
En als het een echte golddigger was geweest, had ze de uitslag wel ff afgewacht, want de kans dat Jeroen met de jackpot het huis uitwandelt is statistisch gezien nog altijd maar 25%.
alleen vrouwen kunnen alleen maar zo slecht over anderen denkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
denk dat ze nu hem al paait,dumpen kan na de uitslag nog he
Voor het geval dat dan....quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja tuurlijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
alleen vrouwen kunnen alleen maar zo slecht over anderen denken![]()
Wat zjin jullie slecht zeg, ik geloof oprecht in de verliefdheid van Militia en Jeroen, BB is al verrot genoeg tot nu toequote:Op vrijdag 24 november 2006 09:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Voor het geval dat dan....![]()
In dat BB Reveals filmpje zie je ook duidelijk dat ze afscheid nemen bij de dagboekkamer met 3 kussen op de wang...nou zo zoenen dat doe je met je oma op d'r verjaardag.Totaal geen aantrekkingskracht zeg ik dan.
Om nog maar niet te spreken over het gesprek wat ze met Tijn en Eg had (zat ook een stukje van in dat Reveals filmpje)
Leukste hebben ze er nog uit geknipt...want daar heeft ze keihard geroepen dat ze meer op jongens als Tijn zou vallen. Ze zou zo over Roene heen lopen omdat hij totaal geen tegengas geeft. Kan ik me wel wat bij voorstellen....was zonde dat ze de kus en knuffel tussen Tijn en Milica niet ff hebben laten zien van tijdens haar exitdiner.![]()
Gisteren lag ze na een paar uur binnen te zijn neens op Roene te kroelen. En dat was nou juist het punt voor Roene....ze wou nooit met hem kroelen en dat had hij nodig ofzo.![]()
waren wel meer dan 3 kussen hoor,die bij en in de dbk uitgedeeld werden.ze schijnt ook op haar site te hebben geschreven dat ze Jeroen miste en dat ze graag weer hem wou zien en blabla en etcquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Voor het geval dat dan....![]()
In dat BB Reveals filmpje zie je ook duidelijk dat ze afscheid nemen bij de dagboekkamer met 3 kussen op de wang...nou zo zoenen dat doe je met je oma op d'r verjaardag.Totaal geen aantrekkingskracht zeg ik dan.
Om nog maar niet te spreken over het gesprek wat ze met Tijn en Eg had (zat ook een stukje van in dat Reveals filmpje)
Leukste hebben ze er nog uit geknipt...want daar heeft ze keihard geroepen dat ze meer op jongens als Tijn zou vallen. Ze zou zo over Roene heen lopen omdat hij totaal geen tegengas geeft. Kan ik me wel wat bij voorstellen....was zonde dat ze de kus en knuffel tussen Tijn en Milica niet ff hebben laten zien van tijdens haar exitdiner.![]()
Gisteren lag ze na een paar uur binnen te zijn neens op Roene te kroelen. En dat was nou juist het punt voor Roene....ze wou nooit met hem kroelen en dat had hij nodig ofzo.![]()
Maar er was er geeneen raak... allemaal ijskoude losse flodders.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
waren wel meer dan 3 kussen hoor,die bij en in de dbk uitgedeeld
whehehe daar geef ik je gelijk inquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar er was er geeneen raak... allemaal ijskoude losse flodders.
juist! Niets zo onvoorspelbaar en inconsequent als de gedachtengang van een vrouwquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:26 schreef Gladys het volgende:
[..]
whehehe daar geef ik je gelijk inmaar ze kan toch van gedachten veranderd zijn? misschien is het met die ene jongen van vakantie toch nix geworden en vindt ze jeroen nu wel leuker ?
![]()
niet bij alle hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
juist! Niets zo onvoorspelbaar en inconsequent als de gedachtengang van een vrouw
ok, er zijn ook veel vrouwen die gewoonweg niet nadenken inderdaad!quote:
zie jij iets op de streams wat ik niet zie?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:31 schreef Giggio het volgende:
Go Tijn Go!!!!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok, er zijn ook veel vrouwen die gewoonweg niet nadenken inderdaad!
nou hij heeft er echt zin in hequote:Op vrijdag 24 november 2006 09:31 schreef Giggio het volgende:
Go Tijn Go!!!!
Bron Talpa, populairste bewoner:quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:31 schreef Giggio het volgende:
Go Tijn Go!!!!
Jij glijdt toch al op mequote:
tijn is toch ook om tequote:Op vrijdag 24 november 2006 09:35 schreef NS het volgende:
[..]
Bron Talpa, populairste bewoner:
Jeroen 44%
Sabrina 30%
Rik 15%
Tijn 12% (go Tijn go)
quote:
Iddquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
tijn is toch ook om tekwijlend schoothondje
Ik denk als het zo is dat hij iemand daarvoor had ontmoet en als die verhalen van bezoekjes aan zijn ouders van milica en haar moeder hoort hij toch ook moet denken dat het raar is dat dat andere meisje zich niet heeft laten horen.quote:Milica en Jeroen hebben een heel lang gesprek gehad vannacht. Daaruit bleek dat Milica Jeroen echt heel erg leuk vindt. Ze ging hem al snel nadat ze het huis uit was gekomen missen. Ze miste hem zo erg, dat ze aan BB had gevraagd of ze een brief aan hem mocht schrijven.
BB heeft dit niet toegestaan. Nu ze Jeroen weer ziet blijken haar gevoelens er nog steeds te zijn.
Jeroen van zijn kant spreekt zich niet uit over zijn gevoelens voor haar, maar zijn blikken spreken boekdelen.
Hij heeft, net als Milica had, ook net voor BB iemand ontmoet en met haar afgesproken niets anders te beginnen.
Ik vermoed dat Jeroen dit eerst netjes af wil handelen voordat hij zich uitspreekt.
Milica was hier al van op de hoogte. Jeroen zei wel dat hij haar nu ook al 3 maanden niet had gezien.
Toch krijg ik het idee dat hij Milica ook erg leuk vind.
Met een x-aantal nullen erachter ja..quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt, maar 25% kans op de jackpot is meer dan je bij de staatsloterij krijgt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Elke financieel expert zou je kunnen vertellen dat dit een goede investering is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
idd... en een zielige huilliequote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijn is gewoon een prutser eersteklas.
Tijn kan zelfs huilie-en over dat hij zo'n enorme huilie isquote:
Echt wel de waarheidquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijn kan zelfs huilie-en over dat hij zo'n enorme huilie is
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijn kan zelfs huilie-en over dat hij zo'n enorme huilie is
hahaha als ik die kop van rob bekeek afgelopen maandag bij de live,denk het niet neequote:Op vrijdag 24 november 2006 10:00 schreef schatje het volgende:
Tijn denkt ook gewoon dat ie gezellig kan buurten bij Monique en Rob als dit allemaal voorbij is. Alsof die zo gek is om dat toe te staan![]()
.
op HAAR internetsite... oooh... arme Milica: ze heeft blijbaar ook geen leven (zoals wij hier) als je een eigen site hebt en je wel en wee deelt op het internet... gossie....quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
waren wel meer dan 3 kussen hoor,die bij en in de dbk uitgedeeld werden.ze schijnt ook op haar site te hebben geschreven dat ze Jeroen miste en dat ze graag weer hem wou zien en blabla en etc
Ze had gisteren ook een leuke uitspraak...ging over haar fansite. Die is gemaakt door 2 gasten die ook vaak bij de live zijn volgens haar. "leuke jongens...tenminste, wel lelijk maar toch aardig" Die site is niet lang meer in de lucht denk ik..quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
op HAAR internetsite... oooh... arme Milica: ze heeft blijbaar ook geen leven (zoals wij hier) als je een eigen site hebt en je wel en wee deelt op het internet... gossie....
denk dat als sa wint,dat ze vast een deel kwijt raakt aan mo..quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:15 schreef schatje het volgende:
Sabrina is tof. Ik gun het haar zo om te winnen. Zodat het ook nooit meer hoeft voor te komen dat de stroom wordt afgesloten omdat ze de rekening niet heeft betaald.
Wel grappig trouwens dat ze gisteren vertelde dat ze niet wist wat een gastenboek is![]()
.
nou en... als Jeroen wint pikken de Hilica's het wel in....quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
denk dat als sa wint,dat ze vast een deel kwijt raakt aan mo..![]()
Sabrina is wel zo lief om het geld te delen. Er zit geen kwaad in dat meisje. Ik denk eerder dat ze moet uitkijken voor die Barry.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
denk dat als sa wint,dat ze vast een deel kwijt raakt aan mo..![]()
ja en als rik wint,zal tijn ook wel wat krijgenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
nou en... als Jeroen wint pikken de Hilica's het wel in....
Ik snap dit niet hoor. Hoe kan zij dan wel een borstvergroting laten doen? Volgens mij moet je daar een aardig bedrag voor neertellen. Wat heeft prioriteit? Ik lul niet uit mijn nek omdat ik weet hoe het is om 2 kinderen groot te brengen met een bijstandsuitkering (wel een tijdje geleden maar het blijft een feit)quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:15 schreef schatje het volgende:
Sabrina is tof. Ik gun het haar zo om te winnen. Zodat het ook nooit meer hoeft voor te komen dat de stroom wordt afgesloten omdat ze de rekening niet heeft betaald.
ik ook niet enquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:23 schreef schatje het volgende:
Ik hoop echt niet dat een van de broers wint. Ik gun het hen niet.
zal wel meevallen, maar mij boeit dat geld niet: wil gewoon dat Sa wint!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja en als rik wint,zal tijn ook wel wat krijgenbedoelde alleen maar dat sa naief is en niet door zal hebben als mo haar kaalplukt
zie ik mo nl wel voor aan
Helemaal mee eens. Het feit dat Sa geen prioriteiten kan stellen is oorzaak nummer één van haar financieel wanbeleid in het verleden. Bovendien zijn er genoeg mensen in NL die maandelijks de rekeningen niet meer kunnen betalen en dat criterium lijkt me niet voldoende om 'zomaar' de overwinning van BB op te eisen. Al gun ik het haar wel, maar ik hoop dat Jeroen wint.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef NS het volgende:
[..]
Ik snap dit niet hoor. Hoe kan zij dan wel een borstvergroting laten doen? Volgens mij moet je daar een aardig bedrag voor neertellen. Wat heeft prioriteit? Ik lul niet uit mijn nek omdat ik weet hoe het is om 2 kinderen groot te brengen met een bijstandsuitkering (wel een tijdje geleden maar het blijft een feit)
Sabrina heeft het niet altijd slecht gehad. Verder kun je een borstvergroting ook op afbetaling betalen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef NS het volgende:
[..]
Ik snap dit niet hoor. Hoe kan zij dan wel een borstvergroting laten doen?
Het is dat E10 er zo snel uitvloog, want heel veel personen gingen zich toch ook al aan Sa storen met haar gekroel en gekus. Jeroen is ook zichzelf gebleven, samen met Sa de enige 2 oprechte personen in het huis. Zolang de broers maar knalhard drie en vier worden...wat zou dat mooi zijn!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
zal wel meevallen, maar mij boeit dat geld niet: wil gewoon dat Sa wint!!!
i.m.o. is een winnaar van BB de bewoner die het meest zichzelf is gebleven, maar daarnaast ook leuk en eerlijk overkomt.. en dat is voor mij veruit Sa!!!
Dat is nog van het tijdperk van met Simon (de vader van Jenna)...toen die pleite is gegaan zat ze letterlijk en figuurlijk in de kou. Beetje zitten zonder telefoon, gas, water en licht doe je echt niet voor de lol.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef NS het volgende:
[..]
Ik snap dit niet hoor. Hoe kan zij dan wel een borstvergroting laten doen?
Op afbetaling? Dan nog moet je het geld ervoor hebben. Toch?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Sabrina heeft het niet altijd slecht gehad. Verder kun je een borstvergroting ook op afbetaling betalen.
Hèhè, eindelijk iemand die weet hoe het zit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:36 schreef T-lex het volgende:
Mij boeit het vrij weinig wie er wint...zolang die oersaaie Roene maar niet met die zak geld naar huis gaat.![]()
Je kan zeggen wat je wil maar figuren als Sa, Rik, Tijn en Mo hebben BB gemaakt dit jaar....![]()
Micheline zag ie in het begin meer zitten dan Mo, maar Mich was bezet in het huis. Dus dan maar achter Mo aan waarvan hij wist dat zij een getrouwde vrouw is met 2 kinderen. Tijn heeft iedereen aangesproken op schijnheilig gedrag? Vanaf het moment dat Tijn aangesproken is door BB wat betreft Mo, ging ie gewoon door met zijn malle gedoe, en ach wat voelde hij zich rot. Schijnheilig? Wie?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:35 schreef PH52 het volgende:
Er is er maar één die verdient te winnen, en dat is Tijn. Die is vanaf dag één hetzelfde gebleven. Die liep namelijk gelijk al achter Mo aan en kankerde vanaf het begin overal op. Spreekt ook iedereen op hun schijnheilig gedrag aan.
Ik ben het daar ook voledig mee eens.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk iemand die weet hoe het zit.
ja je snapt toch echt niet dat MO hem niet gehoekt heeft hequote:Op vrijdag 24 november 2006 10:40 schreef NS het volgende:
[..]
Micheline zag ie in het begin meer zitten dan Mo, maar Mich was bezet in het huis. Dus dan maar achter Mo aan waarvan hij wist dat zij een getrouwde vrouw is met 2 kinderen. Tijn heeft iedereen aangesproken op schijnheilig gedrag? Vanaf het moment dat Tijn aangesproken is door BB wat betreft Mo, ging ie gewoon door met zijn malle gedoe, en ach wat voelde hij zich rot. Schijnheilig? Wie?
Als je ergens geld voor hebt hoef je iets niet op afbetaling te kopen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:33 schreef NS het volgende:
[..]
Op afbetaling? Dan nog moet je het geld ervoor hebben. Toch?
HULDE HULDE!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk iemand die weet hoe het zit.
Zou me niets verbazen als ze dat geld nodig heeft voor vervanging van die implantaten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is nog van het tijdperk van met Simon (de vader van Jenna)...toen die pleite is gegaan zat ze letterlijk en figuurlijk in de kou. Beetje zitten zonder telefoon, gas, water en licht doe je echt niet voor de lol.![]()
Ja behalve zichzelfquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:35 schreef PH52 het volgende:
Er is er maar één die verdient te winnen, en dat is Tijn. Die is vanaf dag één hetzelfde gebleven. Die liep namelijk gelijk al achter Mo aan en kankerde vanaf het begin overal op. Spreekt ook iedereen op hun schijnheilig gedrag aan.
wel op afbetaling een borstvergroting doen? terwijl je in de fin. shit zit en je stroom wordt afgesloten? lekker verantwoordelijk bezig zijnde als moederquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Als je ergens geld voor hebt hoef je iets niet op afbetaling te kopen.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
En van de drie overige finalisten is Saartje wat mij betreft de duidelijke winnaaar
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:47 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En anders vind ik dat Jeroen moet winnen.
Tijn is denk ik wel de grooste schijnheil in Huis. Met het moralistische vingertje naar iederen wijzen maar zelf loopt hij tegen een getrouwde vrouw aan te rijen. Maar goed, nu hij met de neus op de feiten wordt gebrukt ziet hij ook in hoe fout hij bezig is geweest.
Hij is zelfs van plan om Rob zijn ecxuus aan te bieden![]()
.
Even voor de duidelijkheid, het is niet zeker dat Sabrina dat heeft gedaan. Ik denk zelf dat ze die bortsvergroting heeft laten doen toen ze er nog warmpjes bij zat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
wel op afbetaling een borstvergroting doen? terwijl je in de fin. shit zit en je stroom wordt afgesloten? lekker verantwoordelijk bezig zijnde als moeder![]()
en wanneer is dat geweest dan ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, het is niet zeker dat Sabrina dat heeft gedaan. Ik denk zelf dat ze die bortsvergroting heeft laten doen toen ze er nog warmpjes bij zat.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja je snapt toch echt niet dat MO hem niet gehoekt heeft he
jongens het wordt de laatste week wel heel erg hier hoor
hij zag micheline wel zitten ?
volgens mij heeft hij gezegd dat ie wel verliefd zou kunnen worden op iemand als micheline, dat is in mijn ogen toch net iets anders.
en zolang mo het goed vind vind ik niet dat je tijn ervoor af kunt rekenen
Persoonlijk zie ik de noodzaak niet om zn excuses aan te bieden. Hij heeft gwoon in het huis een maatje gevonden, iemand met wie het bovenmatig klikt, ze zijn niet iovergegaan tot het elkaar met een dronken kop vingeren, ze hebben niet geneukt, en ga zo maar door. Het ls de puriteinse calvinistische insteek van de toeschouwers ( bepaalde dan, die met een kokervisie) die het gehele plaatje niet overzien kunnen, die Tijn en Mo neerzetten als echtbrekers.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:47 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En anders vind ik dat Jeroen moet winnen.
Tijn is denk ik wel de grootste schijnheil in Huis. Met het moralistische vingertje naar iederen wijzen maar zelf loopt hij tegen een getrouwde vrouw aan te rijen. Maar goed, nu hij met de neus op de feiten wordt gebrukt ziet hij ook in hoe fout hij bezig is geweest.
Hij is zelfs van plan om Rob zijn excuus aan te bieden![]()
.
* Gladys gooit ontbijt wegquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Janine stond er ook even charmant bij
[afbeelding]
En daarom zijn ze maandag zo bang voor de reacties natuurlijk?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik de noodzaak niet om zn excuses aan te bieden. Hij heeft gwoon in het huis een maatje gevonden, iemand met wie het bovenmatig klikt, ze zijn niet iovergegaan tot het elkaar met een dronken kop vingeren, ze hebben niet geneukt, en ga zo maar door. Het ls de puriteinse calvinistische insteek van de toeschouwers ( bepaalde dan, die met een kokervisie) die het gehele plaatje niet overzien kunnen, die Tijn en Mo neerzetten als echtbrekers.
Je vergeet in jouw verhaal dat er nog 2 kinderen zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik de noodzaak niet om zn excuses aan te bieden. Hij heeft gwoon in het huis een maatje gevonden, iemand met wie het bovenmatig klikt, ze zijn niet iovergegaan tot het elkaar met een dronken kop vingeren, ze hebben niet geneukt, en ga zo maar door. Het ls de puriteinse calvinistische insteek van de toeschouwers ( bepaalde dan, die met een kokervisie) die het gehele plaatje niet overzien kunnen, die Tijn en Mo neerzetten als echtbrekers.
die hebben moeders voornamelijk zien kroelenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:59 schreef NS het volgende:
[..]
Je vergeet in jouw verhaal dat er nog 2 kinderen zijn.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:01 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat Rik gelijk had door te zeggen dat ondanks Monique beter zou moeten weten en er naar zou moeten handelen, Tijn de eer aan zichzelf had moeten houden door afstand te nemen.
Die hebben ook al een leeftijd dat ze d'r moeder misschien liever gelukkig zien, dan dat ze voor hun met tegenzin bij pa blijft.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:59 schreef NS het volgende:
[..]
Je vergeet in jouw verhaal dat er nog 2 kinderen zijn.
Tijn riep na de brief van Monique's kinderen al meteen dat ie hun huwelijk naar de kloten had geholpen. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het ls de puriteinse calvinistische insteek van de toeschouwers ( bepaalde dan, die met een kokervisie) die het gehele plaatje niet overzien kunnen, die Tijn en Mo neerzetten als echtbrekers.
Eensquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:01 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat Rik gelijk had door te zeggen dat ondanks Monique beter zou moeten weten en er naar zou moeten handelen, Tijn de eer aan zichzelf had moeten houden door afstand te nemen.
op zoek naar d'r trog?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:04 schreef blomst het volgende:
Hilde strompelt over de gang.
Twaalf uur, dacht ik!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:01 schreef Gladys het volgende:
hoe laat komt die "bekende" zanger meezingen ?
Dan nog houd je rekening met weet ik hoeveel camera's die in het huis hangen en dat alles wat je doet, gezien wordt!!!Ben je de badscene al vergeten van Mo en Tijn?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:04 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die hebben ook al een leeftijd dat ze d'r moeder misschien liever gelukkig zien, dan dat ze voor hun met tegenzin bij pa blijft.Wil niet zeggen dat ze niet gelukkig is bij Rob...maar blijkbaar heeft ze toch wat bij Tijn gevonden.
![]()
okequote:
maar ze is wel de enige die al hele tijd zingtquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:10 schreef Mereltje het volgende:
Ik zie Sabrina nu pas zingen, maar wat zingt zij vals
Oneens!quote:
En hoe hard lachte Mo daarom...juist ja.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijn riep na de brief van Monique's kinderen al meteen dat ie hun huwelijk naar de kloten had geholpen. Hoe duidelijk wil je het hebben?
ik niet...heerlijke beelden. Ben er voor hoor...quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:08 schreef NS het volgende:
[..]
Ben je de badscene al vergeten van Mo en Tijn?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:23 schreef scanman01 het volgende:
RIk weer met broek halverwege zijn reet ..
Sabrina zingt verschrikkelijk slecht, maar leeft zich wel lekker in ja.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:30 schreef Ecila111 het volgende:
Is er nog iemand die een beetje toon kan houden? Ik hoorde gister Jeroen en dat leek zowaar ergens op..... IDOLS is hier niets bij al vind ik dat de meisjes het leuk brengen (vooral Sa: die gooit haar hele ziel en zaligheid erin).
vind het prima zo... ff rust aan mijn orenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Dit is toch geen karaoke meer... Je hoort gewoon de orginele nummers en de bewoners hoor je helemaal niet.
zo zal het wel gaan denk ik, en dat zal BB dan wel in beeld brengen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef T-lex het volgende:
Waar is die luie flikker van een Roene....:?
Sa en Tijn zingen zich helemaal schor en Roene straks als Wolter Kroes er is weer met de eer strijken zeker.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:50 schreef Giggio het volgende:
Knor kent haar lijf wel.. en gelukkig heeft ze ons douche-scenes bespaart!!
Jeroen komt zo en dan komt het nummer van ABBA met "The winners takes it all".quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef T-lex het volgende:
Waar is die luie flikker van een Roene....:?
Sa en Tijn zingen zich helemaal schor en Roene straks als Wolter Kroes er is weer met de eer strijken zeker.![]()
Ik snap je maar tijdens haar verblijf vond ik haar een stil muisje..... kwam toch niet veel uit: misschien dat mams haar in de tang hield. Nu doet ze de karaoke errug leuk!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Milica heeft echt pech gehad dat ze toen tegen Jeroen moest... Die had van mij ook in de finale gemogen.
uh... nou ja zeggggquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Milica heeft echt pech gehad dat ze toen tegen Jeroen moest... Die had van mij ook in de finale gemogen.
die is er ook vantussen??? bang voor Marcel????quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Wel heerlijk dat die kale nergens in beeld is trouwens
Misschien heeft Marcel hem al over de schutting geflikkerd. ZOu wel mooi zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:04 schreef Giggio het volgende:
[..]
die is er ook vantussen??? bang voor Marcel????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |