quote:Op zondag 19 november 2006 18:03 schreef broer het volgende:
Leuk, dat soort ontledingen.
O, en aan de AKQ doe ik niet meer mee. Nee, echt, écht niet.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:20 schreef broer het volgende:
Little Steven.
Niet de dood, dat is zeker.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is je grootste angst, wyccie?
Ja, om een 'typisch groet-topic' te voorkomen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Hoe kom je zo opeens bij die vraag, Do?
Afgezien van het feit dat ik het niks vind, vind ik het geen probleem om in zee te zwemmen. (Maar niet te ver natuurlijk).quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus zwemmen in de zee is er niet bij?
"Het gaat niet om het winnen, het gaat om het meedoen."quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:29 schreef broer het volgende:
Hij vroeg om twee bijnamen. Als ik er eentje noem, kan ik nooit winnen.
Story of my life.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
"Het gaat niet om het winnen, het gaat om het meedoen."
Ik vind de zee 's nachts altijd zo'n teleurstelling. Dan denk je naar een onmetelijke, zwarte vlakte te kijken, maar waar je ook kijkt, overal zie je de lampjes van schepen en booreilanden. Net alsof je naar de overkant van een flinke rivier kijkt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
De zee! Ik vind 'm zo mooi!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:34 schreef broer het volgende:
Story of my life.
Maar wat een goed idee. Ik doe vanaf nu alleen maar mee als er meer antwoorden worden gevraagd. En dan noem ik er maar één.
quote:Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |