Kan zijn. Als ik niet na een boek gegrepen ben, dan haak ik meestal af bij een schrijver, dat is een tactiek die me prima bevalt (en aangezien er zoveel is geschreven, lijkt me dat ook de beste tactiek, tenzij iets eindeloos wordt aanbevolen, zoals bij Mulisch)quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Jammer. Ik vind dat hij een aantal fantastische boeken heeft geschreven. 'De geschiedenis van mijn kaalheid' vond ik briljant.
als jij mij was had ik jou nooit toegelaten tot ik.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:53 schreef wyccie het volgende:
Wat ben je streng, zeg
Als ik jou was had ik mijzelf allang een punt gegeven.
Zie je wel dat het ook gewoon zonder bedelen en moeilijk doen kan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:54 schreef Mark_V het volgende:
gstaad 95-98
Welke whisky drink jij? Ik Wells Fargo, bevalt me prima.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:54 schreef Mark_V het volgende:
gstaad 95-98
sorry dat ik pleite was, die fles whisky moest leeg..... ik ben nu knetterkaal dus neem er alsjeblieft niet teveel aanstoot aan...
Ik heb net een halve fles Dimple weggetikt en ben nu bezig aan een goedkope fles white lion (verder is er alleen nog heineken bier hier)quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:57 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Welke whisky drink jij? Ik Wells Fargo, bevalt me prima.
Draai nog wat depressieve muziek, bijvoorbeeld Tom Waits, en je stemming is compleet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:58 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb net een halve fles Dimple weggetikt en ben nu bezig aan een goedkope fles white lion (verder is er alleen nog heineken bier hier)
Je kut voelen is rileks![]()
Jij bent gemeen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:55 schreef MSD het volgende:
als jij mij was had ik jou nooit toegelaten tot ik.
De proms was vreselijk, het leek wel een bruinhemdenconferentie met al dat gemeenschappelijk zingen, maar dat is niet de reden dat ik me kut voel. Luddevudduh en andere crap zorgen voor mijn melancholische bui op dit moment.... en die dient te worden verzacht met heel veel whisky....quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:01 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Draai nog wat depressieve muziek, bijvoorbeeld Tom Waits, en je stemming is compleet.
Dimple ken ik niet. Genoeg in ieder geval om je te bezatten. Was the Proms zo erg? (ik kan het me wel voorstellen, het lijkt mij vreselijk)
Droom soft wycciequote:Op vrijdag 24 november 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent gemeen.![]()
Welterusten allemaal
Correctemundo!quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LSD en THC dan?
Ik heb sowieso een schurfthekel aan orkesten, zeker koper zuigt hard.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:07 schreef MSD het volgende:
night of the proms is sowieso een vies staaltje van neerlandsch koperarrangement. En dan die verplichte gitaarsolo's erbij
Slaap lekker Wyccie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent gemeen.![]()
Welterusten allemaal
Lysergsäure-diäthylamid is de volledige naam (in het Duits) van LSD, dat in de volksmond acid heet....in wiet zit inderdaad THCquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:08 schreef MSD het volgende:
lsd is geen bestandsdeel van lsd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |